Overlijden Ozzy

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Eefje

Kilometervreter
29 okt 2012
1.055
1.157
413
35
Enschede
Gezien ik geen betere plek weet om dit te posten...

Zoals de meesten van jullie weten of misschien zelf hebben gemerkt, zijn ik en Ozzy het laatste jaar niet of nauwelijks meer op het forum aanwezig.
Helaas zal dit voor Ozzy nu een nooit meer zijn..

Afgelopen maandag, 25 februari 2019 heeft Ozzy ons verlaten...

De meesten van jullie wisten dat er in januari 2017 borstkanker bij hem is geconstateerd. Na een zware periode wist hij er toch weer bovenop te komen, zijn we getrouwd en konden we langzaam aan weer genieten van de dingen om ons heen... tot afgelopen oktober, toen hij steeds benauwder werd.
Op kerstmiddag met spoed naar het ziekenhuis en is er veel longvocht afgetapt.
Hierna zijn er veel onderzoeken en foto's geweest en na de punctie kwam in januari de definitieve uitslag... de kanker heeft zich uitgezaaid..
Hierna ging alles heel snel en ben ik zelf het besef van tijd verloren...
Ondanks dat wij het niet konden geloven en hij vocht met alles wat hij had, heeft hij deze strijd helaas niet gewonnen.

Afgelopen zaterdag is er een besloten crematie geweest...
In de bijlage de rouwkaart....

Waarom ik dit nu post is om twee verschillende redenen.
Enkele van jullie hebben altijd goed contact gehad met Ozzy, niet veel misschien, maar het contact wat er dan was, was ook goed
De tweede reden is dat ik waarschijnlijk wat dingen te koop zal gaan aanbieden op dit forum.... want klussen zoals met Ozzy... zal ik mezelf niet meer zien doen..
Begrijp me niet verkeerd... want zijn motor ga ik nog opknappen, zoals hij het voor ogen had...

Maar buiten dat....

Bijlagen

W. Boom

2e Versnelling
23 mei 2018
75
52
18
39
Rotterdam
Type motor
ST1100
Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van zo'n enorm verlies.
Aan iedereen hier die Ozzy heeft gekend en @Eefje in het bijzonder.

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
1.629
763
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Ik kende Ozzy nauwelijks, maar wat een enorm verlies moet dat voor degenen zijn die hem lief hadden.
Enorm veel sterkte bij het geven van een plekje aan dit ongetwijfeld grote en oneerlijke verlies.
Succes met de voltooiing van zijn grote droom, mijn petje af voor jouw arbeid en eigen strijd.
Komende TDT zal dit ongetwijfeld de revue passeren en krijgt Ozzy een moment van stilte en overdenking.

Jan KoekePan.

Laatst bewerkt door een moderator:

Henk2511

4e Versnelling
8 sep 2018
309
326
63
56
Gieten
Type motor
ST1100
Gecondoleerd, ook ik heb zijn naam voorbij zien komen op het forum, maar heb nooit contact met hem gehad, ik wens je heel veel sterkte !!!!
vrg Henk

GerritH

1e Versnelling
8 jan 2019
22
15
3
67
Type motor
ST1100
Ik ken Ozzy niet maar jouw berichtje, de reacties hier en vooral dat kaartje maken diepe indruk. Ik kan me voorstellen dat de man een enorme leegte achterlaat die helaas maar voor een heel klein stukje gevuld kan worden met fijne reacties van mensen. Sterkte.

• Like
Reactions: panpatje

Oppie

5e Versnelling
4 nov 2012
758
292
63
46
Zwaag
Dag Ozzy............... rust zacht.!!

@Eefje heel veel sterkte gewenst, geen woorden, in gedacht bij jullie.

x
Rowdy

DennisMe

5e Versnelling
30 dec 2016
448
407
63
48
Vlissingen
Type motor
ST1100
Shit, ik was er al bang voor na die radiostilte...
Ozzy is wat mij betreft door gegaan naar het grote avontuur. Hopelijk merk je dat hij er nog is ook al heeft zijn lichaam hem nu definitief in de steek gelaten. Hoedanook sterkte met het zoeken naar het licht aan het eind van deze tunnel.
Ride on Ozzy!

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.554
2.245
413
51
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Op verzoek van Eva hebben we Oscar's verscheiden aanvankelijk stil gehouden. Ozzy was een van de eerste leden van dit forum, en heeft geruime tijd als moderator gefunctioneerd - evenals zijn vrouw Eefje. Velen werden door hen geholpen hun motor terug in werkende staat te krijgen of bij het aanbrengen van allerhande verbeteringen. Hij was vaak op de TDT, en ook op een aantal BluDash-dagen stak hij graag de handen uit de mouwen. Op het moment dat ik dit schrijf staat het record van de meeste posts op dit forum op zijn naam! In mei 2017 is een selectie van forumleden nog bij het huwelijk van Ozzy & Eefje geweest - een stoet ST's, geleid door het bruidspaar hand in hand op hun eigen Pans richting het gemeentehuis. Dat was een mooie dag!

Zijn strijd met de ziekte was er een met ups en downs, en voor mij persoonlijk nogal onverwacht is daarin dan nu de allerlaatste en zeer definitieve 'down' gekomen. Ik denk dat ik mede namens de moderators en beheerders Ozzy een goede laatste reis mag wensen, en hem en Eefje bedanken voor wat zij voor deze forumcommunity hebben betekend. Eva, heel veel sterkte in de donkere dagen die voor je liggen, en voor Oscar: Bon voyage - to the road open wide!