• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

onzichtbare handschoen rath's pr88

Dennis

The Preacher
12 sep 2013
3.830
2.844
113
46
Alphen aan den Rijn
www.bmwdriversforum.nl
Type motor
ST1100
Hai,

ik ga voor mijzelf rath's pr88 bestellen.
Ikzelf vind het wereldspul. Even je handen insmeren met die zooi als je gaat klussen en als je klaar bent met klussen, of dat nu met je motor is of met verven is, je handen zijn dan zo schoon. Ikzelf gebruik die heerlijk zeep van de Action, met soort van zand erdoorheen. Klaarrrrrr..

http://www.pr88.nl/nl/huidbescherming/pr88.html

Waar ik ga ze bestellen, legt eraan hoeveel mensen ze willen hebben.
In Nederland verkopen ze bij de goedkoopste die ik kan vinden, de 1 liter potten voor 9.90.
Verzendkosten hangen af van de hoeveelheid die er besteld moet worden. Als er 10 mensen bestellen, komen er geen verzendkosten bij. Deze firma verstuurt ze gratis bij een bestelling van 99 euro of meer.

( http://www.gerstaecker.nl/shop/producten/penselen/penselen-onderhoud/penselenreiniger/raths-pr-88-handbescherming-online-kopen-34780a )

Wil je meedoen, reageer dan even in dit topic.

LET WEL: Ik bestel alleen.
Ik ga niet het land ermee doorrijden om te zorgen dat ze op het juiste adres komen. Het is zaak om zelf pro actief te worden, om de potten in handen te geven. Via de PKD of zelf langs komen bij mij in Alphen aan den Rijn.
Mocht ik bv naar het zuiden rijden, wil ik echt wel potten meenemen naar diegene als ik er toch langs komen.

Laat me weten of je mee wilt doen.
Over een week wil ik bestellen.

Groet
Dennis

Ome Noot

Moderator
Medewerker
29 okt 2012
4.245
2.668
413
56
Schiedam
www.piettastisch.nl
Type motor
ST1300
Sorry Dennis..
Ik bestel nu even niet... Ik heb een tube van mijn werk meegekregen.
Dat gebruiken de ijzerwerkers bij ons...
Wereldspul..
Dus deze keer doet Ome Noot niet mee

Zonneschijn76

Kilometervreter
9 jul 2013
1.217
457
113
Www.pr88.nl wat een waardeloze site is dat zeg, geen prijzen, winkelwagen activeren wil niet. Zouden ze het gek vinden dat ze via de site geen bestellingen binnen krijgen.

Lijkt me wereldspul, zo gaan ze dat niet aan de man brengen.

Een verschil met de 2e site in Dennis z'n post.

marccc

Kilometervreter
14 aug 2013
987
391
63
59
koersel ( België)
Type motor
ST1300
een syte zonder 1 enkele prijs ??? ik heb zelfs een bestelling gedaan en tot op het laatste moment weet niemand wat het eigenlijk kost ?????

Manus

5e Versnelling
21 jan 2016
661
601
93
69
Valkenswaard
Type motor
Anders
Ik geloof er niet in.
Handen insmeren, dan sleutelen aan motor, daarmee olie en vloeistoffen aanraken.
Na afloop afspoelen met water.
Iets in me zegt dat hier iets niet klopt.

marccc

Kilometervreter
14 aug 2013
987
391
63
59
koersel ( België)
Type motor
ST1300
@Manus, volgende x bij mij thuis testen , werkt ongelooflijk goed en je merkt niet dat je het op hebt. wel het juiste merk kopen ! want ik heb verschillende andere gehad die helemaal niet werken

Laatst bewerkt door een moderator:

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.813
1.344
113
Hulst
Type motor
ST1100
We reageren op een topic gestart in 2014, we noemen 2 of meer verschillende producten en reageren daar op, zonder het product te noemen. Wie bedoelt nu wat???? :Questionmarks::Questionmarks::Questionmarks:

elmo

Mega Mijlenmaker
24 mei 2014
2.384
1.769
113
45
biddinghuizen
Type motor
ST1100
Totdat hij dat spul heeft leren gebruiken dacht hij dat ie getrouwd was met een Antilliaanse :p:D:D

Bovenaan Onderaan