Onnodige quoten topics

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

panman1100

VIP
Medewerker
29 okt 2012
5.772
5.763
413
71
Voorhout
Type motor
ST1100
Mensen kap nou eens met het onnodige quoten ,
(op een direct bericht kun je ook gewoon reageren zonder het bericht aan te halen)
het neemt onnodige ruimte in en maakt het topic onoverzichtelijk .

Of is de gedachte ;
We blijven gewoon quoten , anders hebben de moderators niks te doen.

Bij deze alvast bedankt voor de medewerking.

download.png

Polleke

4e Versnelling
14 nov 2012
206
81
28
59
Opglabbeek
Dan moet je de naam van de knop reageer vervangen door Quoten,want zo gebeurd dat volgens mij ;want als je op reageer klikt quote hij

• Like
Reactions: svogels

panman1100

VIP
Medewerker
29 okt 2012
5.772
5.763
413
71
Voorhout
Type motor
ST1100
Voor de duidelijkheid ;
als je op de knop reageer klikt , dan citeer je het bericht.
Als ik jou wil antwoorden , kan ik dit gewoon doen zonder jouw te quoten .

Anders krijg je dit ;
Dan moet je de naam van de knop reageer vervangen door Quoten,want zo gebeurd dat volgens mij ;want als je op reageer klikt quote hij
Hopelijk is het zo duidelijk

Henk2511

Kilometervreter
8 sep 2018
1.056
971
113
57
Gieten
Type motor
ST1100
Wat voor nut heeft dat quoten eigenlijk, als je op iemand reageert, kun je dan toch ook zijn of haar naam noemen ?
En ik denk dat het voor nieuwe leden niet duidelijk is, reageer knop betekent reageren !!!!
En als dat quoten niet belangrijk is, dan kan die knop toch ook wel weg, of zie ik dat verkeerd ??

• Mee eens
Reactions: Nick Sax

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.759
2.555
413
52
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Quoten is handig als er hogerop in het draadje iets werd geschreven waarop je wilt reageren, maar het draadje is inmiddels een wat andere richting ingegaan. Om weer even bij de lezer helder te maken waarop jij nou eigenlijk reageert is een quote nuttig. NIET als antwoord op een post meteen erboven . .

• Informatief
Reactions: Sjaak

Polleke

4e Versnelling
14 nov 2012
206
81
28
59
Opglabbeek
Dennis
Waar nu Quote staat ,stond voor mijn reactie "reageer" dus ze hebben de knop veranderd,en nu is het simpel .