Nieuwe uitlaat!

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

DennisMe

5e Versnelling
30 dec 2016
474
463
63
49
Vlissingen
Type motor
ST1100
Zo, het moest er een keer van komen, de originele uitlaat rechts was doorgeroest. Na een week vertraging vanwege een zieke medewerker waren vandaag mijn nieuwe pijpen aangekomen.

Het weer hier is niks om over naar huis te schrijven. Het regent voortdurend en het is natuurlijk al aarde donker.
Bij het uitpakken zag ik op de achteste bochten het getal 1300 gestempeld. Natuurlijk ging ik daar weer over lopen te piekeren. Verrekte neuroot die ik ben! Daar zag ik maar twee mogelijke uitkomsten:
1) de halve nacht wakker liggen met de knagende vraag of ze wel zouden passen. Of het geen ST1300 pijpen waren...
2) die krengen er even naast leggen.

Maar ja, als je ze er dan naast hebt liggen en het ziet er goed uit, dan neem je toch nog de logische vervolgstap. Hup, oude meuk eraf en nieuwe er op. Ik had ook enorme mazzel dat ik al RVS bochten en collector heb. Het lukte zelfs om de oude pijpen niet te laten afbreken in de collector! Het heeft zo moeten zijn. Alles paste gemakkelijk, met slechts weinig gewring, en dat geeft een gerust gevoel.

Nu staat hij te pronken met zijn fantastisch mooie glimmende RVS en ALU pijpen.. in het pikkedonker en de stromende regen. Maar ik zit lekker binnen te genieten van weer een mooie en noodzakelijke upgrade van mijn trouwe tweewieler. Met het gevreesde e-keur, dus geen probleem met Herr o. Frau Polizist(in)!

Kijjk hier voor details.
Helaas, een foto van de fiets met deze uitlaat eronder moet even wachten tot de zon terug is!

Laatst bewerkt door een moderator:

RRR

5e Versnelling
18 sep 2016
740
334
63
Dalen
Type motor
ST1300
Goed bezig! Een mooie opwaardering van je brommert :bravo: