nieuwe Pan rijder :-)

PlayMoto

2e Versnelling
Hallo allemaal,

Zal mij even voorstellen:

PlayMoto uit het mooie Westland. Bijna 44, getrouwd, :Biggrin 3 kinderen en na vele jaren prive BMW (K1100LT) gereden te hebben, nu een mooie zilver-grijze ST1300 uit 2003 van mijn vrouw kado gehad :) (die heeft zelf een TDM 900 gekocht).
Altijd al een Pan willen hebben, mooie fiets om te zien, heerlijk rijden en geluid.
Voor mijn werk rij ik dagelijks op een gele RT1250P, heerlijk rijden, maar dit is toch wel een hele andere klasse :)

Dit forum gevonden via i-net en uiteraard al veel interessante zaken gevonden.

Laatst bewerkt:

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
Welkom hier en jouw nieuwe 1300 et heelijk geluid natuurlijk ook!
Veel plezierige km’s en hou de glimmende kant boven!!!

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Dag Playmoto, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je Pan en het forum.

Je rijdt dagelijks een gele RT1250P. Je maakt me nieuwsgierig naar het werk wat je doet? :Smile:

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Welkom Welkom PlayMoto!!! :good:
Gele RT1250P Mmmm Ambulance first responder? Of misschien rijkswaterstaat?

Cooperke

4e Versnelling
Welkom met je ST1300 playmoto maar dat vindt ik toch maar een raar regeltje in NL hoor... getrouwd met 3 kinderen!? Twee vrouwen is in België al verboden! :Nono::p

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Welkom PlayMoto en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Ik werk in Delft en moet voor mijn werk wel eens bij de Maeslantkering zijn. Om daar te komen rij ik volgens mij door het Westland. Groeten DuinPan uit Haarlem

20180326 0818 Hoek van Holland Maeslantkering 2.JPG

Oppie

Kilometervreter
Playmoto, van harte welkom hier op het forum. Heel veel plezier hier.

gr
Rowdy aka Oppie

Andre st1300

5e Versnelling
Welkom hiero, en als de bmw rt in p uitvoering geel is, dan vermoed ik iets van ambulance.. ANWB zal het wel niet zijn... habahaha

PlayMoto

2e Versnelling
Welkom met je ST1300 playmoto maar dat vindt ik toch maar een raar regeltje in NL hoor... getrouwd met 3 kinderen!? Twee vrouwen is in België al verboden! :Nono::p
:Biggrin:Banghead: hahaha, alleen de gedachte al. tsja PoV is alles he ;) Nee, heb mijn handen vol aan mijn vrouw hoor, meer dan genoeg! :Lol:
postings automatisch samengevoegd:

Welkom PlayMoto en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Ik werk in Delft en moet voor mijn werk wel eens bij de Maeslantkering zijn. Om daar te komen rij ik volgens mij door het Westland. Groeten DuinPan uit Haarlem

Bekijk bijlage 33750
Dank. Ah, ja dat is bekend terrein. Werk je zelf bij Rijkswaterstaat of kom je daar als "aannemer"/inhuur ?

PlayMoto

2e Versnelling
dank allen voor het mooie welkom. eentje had het goed inderdaad, werk als Weginspecteur bij Rijkswaterstaat.

Bovenaan