1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overige Nieuwe navigatie

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door Gerardus, 2 jul 2018.

1. Gerardus

Gerardus 3e Versnelling

Ik heb vandaag na het proberen van mijn garmen sp 2820 installeren op mijn nieuwe laptop uit wanhoop een nieuwe navigatie besteld. De sp 2820 werkt nog perfect maar het installeren op een nieuwe laptop is een drama met foutmeldingen om de kaarten te installeren enz.
    Na drie uur knoeien ven ik het zat .
    Ik heb nu een TomTom 550 rider besteld kan ik hoop ik weer een poos voort.

• Leuk Leuk x 3
  2. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Daar ga je geen spijt van krijgen! Probeer maar de "spannende route" knop, elke keer een aangename rit vol verrassingen.. Zelfs met draaiende motor en je pak aan zo ingesteld zonder computergedoe....

3. Dennis

Dennis The Preacher

Daar ga je geen spijt van krijgen! Gefeliciteerd!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Mee eens Mee eens x 2
  4. PanEuRoel

PanEuRoel Mega Mijlenmaker

Prima toestel!!! Have fun. :Smile:

5. MrGPS

MrGPS 3e Versnelling

6. Tommie

Tommie Kilometervreter

Inderdaad een mooi handig apparaat. ik heb hem sinds een maand ook en ben er erg blij mee. erg gebruiksvriendelijk. goede connectie met mijn telefoon en ook erg handig dat er wifi inzit.
    afkicken van de Garmin lukt al heel aardig. af en toe nog even wennen en zoeken naar bepaalde instellingen.
    Hij wil wel erg vaak een update binnenhalen vind ik.

7. Gerardus

Gerardus 3e Versnelling

Bedankt voor de reacties . Het zal wel even duren voordat het net zo gewoon wordt als de Garmin . Maar het zal wel snel wennen.

• Mee eens Mee eens x 1

Deel Deze Pagina