Nieuw lid Ide van der Slik

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Youngpandriver

Motorrijles
11 mrt 2019
4
5
3
24
Zeewolde
Type motor
ST1100
Hallo allen,

Mijn naam is Ide van der Slik en sinds vandaag lid van het forum. Pas 24 lentes jong en rijd motor vanaf mijn 18e levensjaar. Heb vanaf het begin al gelijk veel kilometers gemaakt. Yamaha fazer 600 62k gereden en op de bandit 600 die ik nog steeds in mijn bezit heb al zo'n 40.000 kilometer. Ik ben na 2 jaar op de bandit rijden weer toe aan wat anders. Het zoeken begon met een compromis tussen fun, sportief rijden maar ook een goede a
woon/werk fiets. Ik kwam er maar niet uit en bedacht mij ineens "wat is er mis met twee motoren in de schuur? " morgen dus zeer waarschijnlijk in het bezit van de Pan ST1100 uit 1992. Van de zomer wil ik de suzuki gaan inruilen op een aprilia rsv 1000 tuono. En zo hoop ik het beste uit twee werelden te hebben.

Dank voor het toe laten hier en zal in de technische gedeelte zeker vaker te vinden zijn.

Groetjes, Ide

Duckati

3e Versnelling
14 nov 2018
151
98
28
45
Haren
Type motor
ST1100
Hoi Ide,
Niets mis met twee motoren in de schuur, naast de Pan heb ik m'n Ducati ook nog steeds.
Ook het beste uit twee werelden dus.

• Like
Reactions: Youngpandriver

Oppie

5e Versnelling
4 nov 2012
758
292
63
46
Zwaag
Ide, van harte welkom hier op het forum.

Veel plezier met de Pan en straks de Tuono.
gr
Rowdy aka Oppie