Nieuw lid - even voorstellen

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Bwilting

Motorrijles
11 mrt 2019
1
2
3
47
Middelbeers
Type motor
ST1300
Mijn naam is Bas, 47 jaar, en ik woon in Middelbeers (Noord-Brabant). Sinds ik ruim 10 jaar geleden mijn motorrijbewijs haalde, heb ik met veel plezier rondgereden op een 650cc Deauville. Een prima fiets om te wennen aan het motor rijden. Maar nu ben ik toe aan de volgende stap, en een logisch vervolg op de Deauville is natuurlijk de grote broer. Ik heb er 1 op het oog en hopelijk ben ik binnenkort ook een tevreden Pan European rijder. Ik rijd vaak met 1 van de kinderen achterop, en dan is de Pan European toch net wat meer motor dan de Deauville. Ik hoop op dit forum veel tips te vinden over dit geweldige type motorfiets.

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
1.629
763
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Welkom hier en je toekomstige fiets natuurlijk ook! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst. Hou de glimmende kant boven op wat voor fiets je ook rijdt!!!

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.609
1.232
113
Hulst
Type motor
ST1100
Dag Bas, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je toekomstige Pan en het forum.

Laatst bewerkt:

Marcel W.

Mega Mijlenmaker
25 sep 2015
2.148
2.033
113
47
Barendrecht
Type motor
ST1300
Welkom hier Bas, informatie is hier genoeg te vinden.
Ik kan alleen maar beamen dat met je kind samen genieten van het rijden erg mooi is.
Veel plezier en veilige kilometers.