Nieuw hier

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden
7 nov 2018
2
3
1
56
Type motor
ST1100
Beste Allen,

Mijn naam is Roy en ik heb vorige week een ST1100 gekocht. Op zich ben ik een Big Twin rijder, maar werkende in de Randstad (Rotterdam) ben ik toch wel klaar met die files. Vandaar mijn keuze voor een stevige woon-werk motorfiets. Een jaar of twee geleden had ik een PC 800 en dat beviel best. Vandaar mijn keuze voor hetzelfde merk, echter kwam deze ST1100 voorbij en tja....dus die!
Er zat wel een klusje aan...de thermostaat moet vervangen worden. In ieder geval gecheckt worden. De vorige eigenaar gaf aan dat de motorfiets toch wel een ruime tijd had stil gestaan. Een accu had hij nog wel, maar die thermostaat. Hij zou ook nog kunnen blijven hangen, maar ik denk hem gewoon te vervangen.
Mijn andere motor is dus die Amerikaanse "herrieschopper", althans dat zullen mijn buren zeggen als je het hen vraagt. Ik sleutel en verbouw motorfietsen in mijn vrije tijd als hobby...dan vooral motoren van Amerikaanse makelarij.
Sleutelen aan de Honda is redelijk nieuw gebied voor mij, maar wellicht des te interessant. Gelukkig beschik ik over een grote ruimte waar ik lekker kan werken. Ik hoop dat ik op dit forum met eventuele vragen terecht kan en mogelijk ook antwoord kan geven op vragen. Tot horens en vooral veel plezierige veilige kilometers daar buiten.

Groet Roy "BigTwin".

Marcel W.

Mega Mijlenmaker
25 sep 2015
2.096
1.977
113
47
Barendrecht
Type motor
ST1300
Welkom hier Roy alias BigTwin.
Dat hoor je niet heel vaak dat een BigTwin liefhebber nog iets anders rijd.

Ik ben altijd het buitenbeentje in mijn andere vriendenclubje iig. Al is dat sinds mijn tripje naar Oostenrijk wel verstomd toen bleek dat enkele begrenst waren op 185, ze mijn wd40 en gereedschap nodig hadden na een nat nachtje buiten :D.

Niettemin welkom hier en de antwoorden op je vragen ga je zeker vinden.

RRR

5e Versnelling
18 sep 2016
594
199
43
Dalen
Type motor
ST1300
  • RRR

RRR

Welkom op dit Pantastische forum Roy. Je gaat hier alle info vinden om jouw dubbele big twin rijdende te houden. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en veel veilige kilometers.

Paul_U

Kilometervreter
14 okt 2016
1.591
415
83
40
Apeldoorn
Type motor
ST1100
Welkom Roy.
Veel plezier hier, en veel plezier met het sleutelen en rijden met je Pan.

Jur

Mega Mijlenmaker
16 aug 2013
2.084
754
113
52
Steenwijkerland
Type motor
ST1100
  • Jur

Jur

Hallo Roy,

Welkom op dit geweldige forum.
Wat sleutelen betreft, dat zal je heeeel veeel minder hoeven te doen dan je gewend bent met de Amerikaanse motor.

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.349
937
113
Hulst
Type motor
ST1100
Dag Roy, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je Pan en het forum.