1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Motorrijder kijkt op zijn navigatie en...................

Discussie in 'Opmerkelijk' gestart door Honda, 2 jul 2017.

1. Honda

Honda Kilometervreter

2. Speedy-Pan

Speedy-Pan Mega Mijlenmaker

3. S-Tsw-1300

S-Tsw-1300 Mega Mijlenmaker

Ai. Niet handig. Trouwens lekkere klus om zo'n Godwing overeind te krijgen.

4. GrisPan

GrisPan 5e Versnelling

Alleen die krantenkop klopt niet helemaal: dus omdat hij op zijn navivagtie keek ging hij daardoor onderuit. Ik kijk er nooit meer op!! :MAD:

Op de Kanaaldijk-noord is zondagmiddag een motorrijder onderuit gegaan nadat hij op zijn navigatie keek

5. Biker T

Biker T 4e Versnelling

Heel herkenbaar...,
    Ikzelf zat een beetje te pielen met mijn navigatie tijdens het rijden, omdat de route die niet klopte. Ik keek net op tijd op en kon nog net een aanrijding met een motor, die voor me reed, voorkomen. Als ik één seconde later had op gekeken....

Ik heb m'n lesje geleerd.

6. sven.magnus

sven.magnus 5e Versnelling

Ik had dat met mijn eerste Pan ritjes dikwijls voor, gewoon omdat ik in die LAGE spiegels moest leren kijken, dat was echt wennen.

7. cotton

cotton 2e Versnelling

voordat je zo'n "bankstel" de bocht door hebt ben je al onderaan de dijk.......:vroem:

8. Ome Noot

Ome Noot Moderator Medewerker

Nou zo'n bankstel is verrassend wendbaar hoor.
    Daarom heb ik mijn navigatie op ooghoogte, dus boven mijn tellerset... momenten dat ik op de navi kijkt zijn kort en bovendien mis ik praktisch niks van wat er voor me gebeurt..
    Voordeel is dat truus ook nog eens aan me kop zeurt als ik ergens links of rechtsaf moet of als ik verkeerd ben gereden... probeer om te draaien... mens hou je waffel...

Deel Deze Pagina