Motorhotel am Tunnel = verkocht.

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

panman1100

VIP
Medewerker
29 okt 2012
4.955
4.668
413
70
Voorhout
Type motor
ST1100
Dit bericht kwam ik vanochtend tegen op de Facebook pagina van Motorhotel am Tunnel

Lieve allemaal,

Het was geen geheim dat we het hotel te koop hadden staan en nu is het zo ver: we hebben verkocht!

De Duitse koper zal het hotelbedrijf echter voorlopig niet voortzetten, zodat er geen reserveringen meer kunnen worden aangenomen. De reserveringen die voor 2019 al waren gedaan, zijn inmiddels afgezegd.
De rest van dit seizoen maken we natuurlijk gewoon af, de reserveringen die er nog staan, blijven staan en we gaan nog even door zoals jullie van ons gewend zijn. Omdat we echter de tijd die ons nog resteert, hard nodig hebben om alles te regelen, nemen we ook voor de rest van seizoen 2018 geen reserveringen meer aan.
Al op uiterlijk 1 december 2018 maken we voor de laatste keer het licht uit en trekken we de deur definitief achter ons dicht.

Na tien seizoenen zal Motorhotel Am Tunnel per 31 december 2018 ophouden te bestaan … dank jullie wel voor jullie vertrouwen in ons en de vele gezellige dagen. Mede dankzij jullie hebben wij Motorhotel Am Tunnel kunnen maken tot wat het is geworden.

Deze Facebooksite blijft voorlopig onder deze naam bestaan, langs deze weg zullen we jullie op de hoogte houden van het verdere verloop van het seizoen, maar ook onze toekomstplannen … een nieuwe uitdaging in Spanje, waar we velen van jullie wederom hopen te mogen ontvangen!

Dank jullie wel en tot ziens,
Angela en Toets

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.502
2.031
413
51
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Jammer. Sja, dan zal ik de link onder 'Verblijf' aan de rechterkant maar ff weg gaan halen hè . .

Henry W

4e Versnelling
12 aug 2016
224
225
43
54
Den Haag Leidschenveen
Type motor
ST1100
een maat van mij, was dit weekend geweest, en de eigenaar vertelde over 4 weken al te stoppen
zal voor vele een gemis zijn ?
dit vertrouwde adres.
:biker:

Frans

5e Versnelling
16 nov 2012
535
250
63
56
Ridderkerk
Type motor
ST1100
Was zeker een top adres. Ben er een keer of 9 geweest en was altijd top !.
Jammer......
Ga ik maar iets vergelijkbaars zoeken,
Iemand een idee ?.

[emoji106][emoji112]

Hupelde

4e Versnelling
9 mrt 2013
264
194
63
50
Nederasselt
Tja, een horeca avontuur gaat je niet in de koude kleren zitten….zeker niet met de tegenwoordige wetten en regels...naast het harde werken voor een paar grijpstuivers….

sjengske

Beginnend Bestuurder
28 jun 2018
19
13
3
46
Maastricht
www.motor-forum.nl
Type motor
ST1100
Ik heb een link onderaan mijn bericht staan. Daar staan alle door mij bezochte motorhotels. Als je tenminste lid bent van MF.

Misschien zit daar iets tussen??
|
|
¥