Mooi nieuw zomerraampie!!

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

MINIBENZ

Klokje Rondrijder
29 okt 2012
3.318
1.026
413
48
Purmerend
Type motor
ST1300
En nu afwachten of je alles nog ziet als het donker is.

Verzonden vanaf mijn iPhone

Jan KoekePan

Kilometervreter
4 sep 2017
1.269
461
83
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Ding komt uit Amerika, is laag model, er overheen kijken is geen enkel probleem, tenzij je 1.45m lang bent. ;)
Het plaatje spreekt voor zich.
Die donkere kleur staat super bij mijn donkere fiets..

cotton

3e Versnelling
17 jul 2016
138
131
43
62
Emmen
Type motor
ST1300
ook een andere raampje gezet.
afgelopen vrijdag besteld bij Motea (Duitsland) en maandag al in huis.....
hogere ruit van Puig en grijs getint. (lijkt m.i. mooi op mijn donker grijze Pan)

Bijlagen

cotton

3e Versnelling
17 jul 2016
138
131
43
62
Emmen
Type motor
ST1300
gisteren voor het eerste gereden met mijn nieuwe ruit. 11 cm hoger dan standaard en getint. helemaal uit de wind, geen gebulder, en de systeemhelm niet dicht gehad (alleen zonne visier)......ook bij 120 kilometer geen last van wind.....super. (denk dak maar een pot helm aanschaf.....maar nie heus....)
ik weet wel, in de regen moet je ook door de ruit kijken......nee toch!! laat je m toch een fractie zakken en kijk je er weer overheen.
dus, tot op heden, gelukkig met mijn verhoogde Puig ruit.

Jan KoekePan

Kilometervreter
4 sep 2017
1.269
461
83
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
image.jpeg Hij is binnen! Weegt zeer weinig, maar voelt erg solide, bijgeleverd een bandenspanningsmeter (leuk cadeautje) en onderhoudsmiddelen.
Ruit wordt geleverd in beschermende zak. Nu nog monteren... :)

PanLimbo

5e Versnelling
8 apr 2017
585
155
43
Weert
Type motor
ST1300
Mooi zomer ruitje Jan :bravo:

Morgen rij ik naar MDI om een puig met opzet ruitje en een v stream te testen. Wil eigenlijk alleen een puig vanwege de donkere tint. Dus puur alleen esthetische verandering. Maar als je dan toch mag testen, laat ik mij wellicht nog positief verrassen door de V stream...?

Jan KoekePan

Kilometervreter
4 sep 2017
1.269
461
83
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Ziet er goed uit Jan maar waar is het linker deel van je stuur gebleven Fool
Haha, ja, nou zie ik het ook.. Stuur staat beetje ingedraaid naar links denk ik...
Vandaag of morgen even uitproberen, ik denk dat hij minder gaat verbruiken ook, verschil in afmeting met de oude is aanzienlijk!
Ik hou de geinteresseerden op de hoogte.
Monteren was overigens een makkie, de gaten voor de bevestiging zijn perfect geplaatst! Complimenten aan de fabrikant en leverancier!!

Jan KoekePan

Kilometervreter
4 sep 2017
1.269
461
83
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Was voor mooie prijs ook!
In USA besteld, komt nog wel verzendkosten bij (was leuk bedragje)
En de btw had ik ook niet op gerekend (Gewoon niet aan gedacht..)
Al met al vond ik het nog steeds zeer betaalbaar en absoluut veel goedkoper dan origineel. Inmiddels flink mee gereden en zeer tevreden, geen trillinkje waar te nemen, ongeacht welke stand, ruit is zeer stevig en tint past goed bij mijn fiets...
En ook in het donker niet storend....

En zondag te bewonderen tijdens rondje Twente! Zin an!!!!

Laatst bewerkt door een moderator: