• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Montagehandschoenen

Ome Noot

Moderator
Medewerker
29 okt 2012
4.245
2.668
413
56
Schiedam
www.piettastisch.nl
Type motor
ST1300
Hallo Allemaal.

Van de week een paar setjes montagehandschoenen gekocht bij wijze van proef.
Ik wil effe inventariseren wie er ook graag van deze reuze handige handschoenen wenst en hoeveel sets.
De sets komen omgerekend op 2,50 per paar inclusief verzenden.

Lijstje...
1. Ome Noot.....5 paar
2. Basenco.... 2 paar
3. Rorick.... 2 paar
4. Mark 612.... 2 paar
5. Portupan.... 4 paar
6. Jan koekepan.... 2 paar
7. Hansepansje.... 2 paar maat 8

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Paul_U

Mega Mijlenmaker
14 okt 2016
1.604
454
83
41
Apeldoorn
Type motor
ST1100
Zeker handig voor het klussen.
Heb op de motorbeurs afgelopen februari samen met mijn pa een pak van 10 paar gekocht, maar ben nog steeds met mijn eerste paar bezig, die ik in gebruik heb met het schilderen.
Sla deze ronde over, maar kan ze iedereen van harte aanbevelen.

RORICK

Kilometervreter
23 mrt 2017
1.013
195
63
56
Rotterdam, Ommoord
Type motor
ST1100
Ik wil ook lid worden van de zwarte Hand. Noot jij als Rotterdammer weet denk ik wel wat ik bedoel ;)
Doe mij maar twee paar

Portupan

Kilometervreter
14 nov 2012
843
333
63
Poortugaal
Type motor
ST1300
Nootje,

Graag 4 paar.
Zoals je weet heb ik twee rechterhanden, alleen zit links de duim verkeerd...[emoji12].

Martin

Zeurdoos

Kilometervreter
22 mei 2016
1.554
686
113
38
Bergen op zoom
Type motor
ST1100
Hoi @Ome Noot . Wat is er anders aan deze handschoenen als die van de Action ?? https://www.action.com/nl-nl/p/werckmann-werkhandschoenen/ ik heb deze zelf voor het sleutelen en gebruik ze zelfs ook op mijn werk voor sleutelwerkzaamheden (op mijn werk hebben we enkel chemie handschoen en geen handschoen om aan de machines te sleutelen omdat die normaal door de technische dienst gebeurt (en met die dikke PVC chemie handschoen kun je echt niet sleutelen) ;)

Ome Noot

Moderator
Medewerker
29 okt 2012
4.245
2.668
413
56
Schiedam
www.piettastisch.nl
Type motor
ST1300
Zeurdoos, Het is heel simpel.
Ik kom deze handschoenen tegen op het internet.
Ik had namelijk exact dezelfde een dagje gebruikt bij mijn vriend Basenco.
Die handschoenen zitten lekker en ik dacht van nou daar kan ik misschien eens wat mensen gelukkig mee maken.
En wat het verschil is met de handschoenen van de action of van de technische dienst van jou werk is voor mij helemaal niet van belang of interessant.
Ik kom die dingen tegen en vind ze prettig.
En als ik anderen blij kan maken met een beetje inspanning van mijn kant dan doe ik dat graag.
En als jij ze liever van de action hebt of van de technische dienst van je werk dan moet jij dat zelf weten.
Ja toch?
Je mag meedoen aan de groepsaankoop. je moet niets.
Ieder zijn ding.

Zeurdoos

Kilometervreter
22 mei 2016
1.554
686
113
38
Bergen op zoom
Type motor
ST1100
Het was alleen maar een vraag kon zijn dat je die van de Action ook kende en dat deze beter waren langer mee gingen of wat dan ook. Vandaar ook mijn vraag. En al helemaal niet negatief bedoeld of wat dan ook. Heb kei veel respect voor wat je allemaal doet voor alle andere panners hier.

Wonka

Mega Mijlenmaker
30 okt 2012
2.000
513
113
43
Rotterdam
Type motor
ST1100
De handschoenen die Noot aanbied zijn dunner als die van de a c tion.
Ik heb ze van beide en bij die van Noot heb je veel meer gevoel bij wat je doet.
Ik gebruik zelf vaak nitril of latex handschoenen voor kleine werkzaamheden als remmen of olie verversen.

• Like
Reactions: Ome Noot

Hansepansje

Kilometervreter
11 apr 2013
1.553
818
113
53
Barneveld
@Ome Noot,
Op het plaatje staat exemplaren met maat XL/10. Da's voor mij te groot.
Als je ze ook in maat M/8 kunt krijgen, dan houd ik me aanbevolen voor 2 paar.

Groets, Hans

Bovenaan Onderaan