• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Mileage calculator.

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
1.828
837
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Deze app heb ik sinds enige tijd in gebruik. Er zijn vast vele variaties op deze app dus doe er je voordeel mee.
Bij de pomp de km-stand, de hoeveelheid getankte brandstof en het totaal bedrag invullen.
In de grafiek is dan exact het gemiddelde verbruik af te lezen.
-Per tankbeurt zijn de gegevens zichtbaar.
-in grafiek vervolgens: -verbruik, -literprijs, -kosten-overzicht per tankbeurt, -gereden afstanden.

Ik kom uit op 1 liter per 21,35 kilometer (exacte cijfers) terwijl mijn boordcomputer op 1 op 18,9 blijft staan.
Betrouwbaarheid met een korrel zout dus. Leuk dat het er op zit, maar ik doe er niks mee.

Voor de mede-panners die van de verbruiks hoed en de rand willen weten wellicht een leuke app.

Als je het niks vindt: Prima, ga je hem gebruiken: Hij is makkelijk en je kunt checken of bijvoorbeeld een carbtune echt helpt!!!!

• Like
Reactions: Mister Vogezen

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.813
1.344
113
Hulst
Type motor
ST1100
Ik heb hem al geïnstalleerd. Nu de motor nog even afwachten. Staat in herstelling, koelvloeistoflekkage. :Sip:

• Leuk
Reactions: Jan KoekePan

DennisMe

5e Versnelling
30 dec 2016
458
413
63
49
Vlissingen
Type motor
ST1100
Ik gebruik Spritmonitor, is een Duitse app maar werkt prima, je kunt dan meteen je gebruik vergelijken met veel andere motoren. Natuurlijk zegt dat nog niks over de rijstijl, bandenspanning en wat voor ruitjes en koffers er verder op zitten...

Cire

Kilometervreter
17 mei 2017
1.001
205
63
55
Hoofddorp
Type motor
ST1100
kun je iets specifieker zijn @Jan KoekePan? Ik vind een heel rijtje mileage calculators in de Appstore, welke moet ik hebben? of is dit Android only?

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
1.828
837
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Ik heb er inderdaad ook vele gezien, de een is bijna gelijk aan de andere.
Wat de een mooi vindt qua layout is voor de andere minder aantrekkelijk.
Voor mij is het belangrijk dat ik zicht heb op het gebruik van mijn fiets.
De boordcomputer is namelijk nogal onbetrouwbaar en geeft info “bij benadering”.
Probeer er een paar uit en neem degene die het beste bij je past, kan zomaar een andere zijn dan “Mileage Calculator”.

Succes met uitproberen en toepassen. Ik vind het in ieder geval een fijne toevoeging, ook voor mijn auto!

Bovenaan Onderaan