Mij even voorstellen

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Cabby

Beginnend Bestuurder
26 aug 2019
11
9
3
58
Wijnandsrade
Type motor
ST1300
Hallo Pan-liefhebbers,
mijn naam is Maarten en woonachtig in Z-Limburg, in Wijnandsrade.
Na vanaf mijn 20e álle GoldWing modellen te hebben gereden (behalve de GL1800), ben ik, zoals vele toen, overgestapt op de BMW GSA. Echter om meerdere persoonlijke redenen, bleef mijn hart steeds 'Honda' slaan.
Ik kwam begin dit jaar mijn ST1300 uit 2006 tegen en was na een proefrit meteen verkocht; het is eigenlijk een kleinere versie van de Goldwing en veel handelbaarder voor mij. Hij heeft, voor mij, het comfort van een Goldwing, de wendbaarheid van een GSA en de power van een Ducati. Het enige wat ik, persoonlijk, mis is een Cruisecontrol en beschermbeugels aan de voorzijde van de koffers, maar op dit prachtige forum heb ik al menig oplossing zélfs hier voor aangetroffen.
Mijn complimenten aan de beheerders; het is een prachtig forum!!!
Hartelijke 'tour-groeten',
Maarten.

DuinPan

Kilometervreter
10 dec 2017
953
908
93
58
Haarlem
Type motor
ST1100
Welkom Maarten en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Ik heb zelf naar volle tevredenheid een ST1100, maar ik vind het wel leuk om op andere grote motoren te poseren (denk aan de verzekeringsreclame van lang geleden "ik durf het bijna niet te vragen, maar...):

20170312 Haarlem op Goldwing Toon.JPG

_20180814_220028.JPG

20190816_153325 BMW K1600GT van Leon Debije.jpg

Groeten DuinPan uit Haarlem

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.897
1.410
113
Hulst
Type motor
ST1100
Dag Maarten, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je Pan en het forum.

• Like
Reactions: Cabby

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
1.868
867
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Welkom hier en jouw nieuwe fiets natuurlijk ook cruise control is dure shit. Probeer eens een throttle control....
Veel plezierige kilometers toegewenst met de glimmende kant zoveel mogelijk boven!!!
Valbeugels helpen alleen als je stilstaand omvalt. Gek genoeg vertoont de mijne ook geen schade, zonder die dingen.

Helaas Is mijn motor op de TDT van de brug gevallen, wonder boven wonder zonder schade! (Bewijs geleverd)

• Like
Reactions: Cabby