MF-PH-37

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Optopan

3e Versnelling
5 okt 2015
110
108
43
63
Vlaardingen
www.moerkerkenoptometrie.nl
Type motor
Anders
In januari 2002 gekocht. Later door mij verkocht met 97000 op de teller. Nu op marktplaats te koop met 119000 te koop. In 12 jaar is dus 22000 km afgelegd. Wie gelooft dat? Zou wel kunnen, maar toch...?

GD MAJK

3e Versnelling
27 aug 2017
119
104
43
54
Pleinstraat, Alken
Type motor
ST1300
Niet iedereen gebruikt zijn motor voor woon-werkverkeer + internationale vakanties. Iemand met een voltijdse job en een beetje jonge en grote familie (waar verschillende keren van alles te doen is en heel wat feestdagen gezamenlijk worden gevierd) is al blij als ie om de 2 à 3 weken even tijd vindt om een toertje van 100km te doen. bin there done that. Ik zie geen reden om dat in twijfel te trekken. Kan ook nog anders gelopen zijn. Eén van die eigenaren kan zwaar ziek geweest zijn waardoor hij tijdelijk, en uiteindelijk nooit meer kon rijden. Zo ben ik aan mijn ST1300 geraakt van 7 jaar oud met 11.000 km.

Henry W

4e Versnelling
12 aug 2016
282
281
63
55
Den Haag Leidschenveen
Type motor
ST1100
Met Vorige motoren reed ik geen woon werk
en 3 of 4 tourtjes per jaar van 300 km
dan werd ook mij gevraagd waarom betaal je daar het helemaal verzekering en wegenbelasting voor
en ga je niet huren voor die paar keer ?

maar je kan maar een hobby hebben,
mijn maten noemden mijn dan ook alleen een poetser,

dus het zou kunnen ?
:biker:

• Mee eens
Reactions: GD MAJK

RRR

5e Versnelling
18 sep 2016
723
319
63
Dalen
Type motor
ST1300
Ik heb mijn ST1300 nu vier jaar en heb er 16.000 km mee gereden, dus plm. 4.000 km per jaar. Gebruik 'm alleen voor toertochten en vakanties. Als 'ie per jaar 6 x van stal komt, is 't veel. Meer tijd kan ik er gewoon niet voor vrij maken. Met andere woorden: ik vind zelf dat ik 'm eigenlijk veel te weinig gebruik en heb weleens overwogen om 'm maar weg te doen. Doe ik niet want het is een veel te leuke hobby. Ik vind 1.800 km per jaar dan wel erg weinig. Als er echter een sluitende onderhoudsgeschiedenis van een motorzaak bij zit en de motor ziet er niet uit alsof 'ie 18.000 i.p.v. 1.800 km per jaar heeft gelopen, dan zou het natuurlijk kunnen.

• Like
  • Mee eens
Reactions: Henry W en GD MAJK

Guardian

5e Versnelling
7 mei 2018
556
237
43
Type motor
Geen
Ik vind dat best moeilijk om iets als fraudeleus te betitelen. Is de verkopende partij ter goede trouw of is hij/zij opzettelijk de boel aan het bel.....

In mijn geval, rij ik de ene maand veel en de andere maand nauwelijks. Ik rij woon-werk standaard afstanden en zakelijk variërend door het hele land.
Ik hoop dat iedere koper, die een mooie Pan, (lees motor), wil kopen zijn/haar gezond verstand gebruik en plezier heeft van zijn/haar aankoop.

ijskonijn

5e Versnelling
30 mei 2016
516
294
63
69
Type motor
ST1100
Je moet ook geluk hebben met je motor.
Was eens bij een Honda dealer waar ik was wezen proefrijden ,toen ik onder weg zag dat het een schade fiets was.
Bij terug komst vertel de ik het aan de verkoper ,die mij alleen aan keek of ik van een andere planeet kwam.
Teller terug draaien komt ook voor bij dealers.
Met een nieuwe kun je ook problemen hebben ,als je dan maar geholpen wordt
Drinks

Oppie

Kilometervreter
4 nov 2012
839
332
63
46
Zwaag
Ik heb nu in 3 jaar tijd ongeveer 5k gereden dus het kan makkelijk. Afgelopen 9 jaar 28.000 km gedraaid dus gemiddeld 3100 pj.

Timbo

Moderator
Medewerker
28 jun 2013
2.389
924
493
57
Sliedrecht
st1100-1300.wmco.org
Type motor
ST1100
Beste mensen.

Deze motor kan niet met een redelijke zekerheid betiteld worden als fraudeleus.
Dus pas op voor dat je iemand of een bedrijf aan de schandpaal nagelt.

Tevens om dat deze motor ook niet meer op marktplaats te koop staat, sluit ik deze topic voor verdere reacties.

Rectificatie
Ondanks mijn eerdere melding dat deze Pan niet meer op marktplaat zou staan is onjuist.
Honda ST1100 Pan EUR (bj 1991) MF-PH-37 staat nog steeds te koop.
Mijn excuses daar voor.

De Topic heb ik weer geopend, maar niet om wild west verhalen op te laten sommen.
Over wel of niet fraude van deze toch wel mooie Rode Pan.

met vriendelijke groet,
Timbo
Moderator

Laatst bewerkt: