Garmin GPS Meerdere GPSen updaten met 1 update?

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door huismus, 18 jan 2018.

1. huismus

huismus 2e Versnelling

Hoi,
    Kan iemand mij het volgende vertellen. Als je laatste kaartupdate hebt gedownload en hij staat op de sd kaart, zou je dan die sd kaart in een andere Garmin kunnen zetten en het eerste apparaat (met lifetime update) opnieuw kunnen updaten met een adre sd kaart?
    Groet, Huismus

2. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Ieder GPS heeft een unieke code ,dus dat gaat je niet lukken. Probeer het maar is,je krijgt de melding kaartmateriaal kom niet overeen/of de melding kan kaart niet openen.

3. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Doen ze niet voor niks... Apparaat met lifetime update voor kaarten en flitsers..
    Even met snoertje aan de computer, hij herkent m vanzelf, klikken, en de rest gaan vanzelf... "Kakken zonder douwen" noemen ze dat...

En welk apparaat je kiest hangt vooral af van persoonlijke voorkeur.
    TomTom en Garmin kunnen globaal het zelfde.
    Als het je niet uitmaakt zijn ze beiden prima.
    TomTom rekent alleen altijd hardnekkig alternatieve routes door.
    Bij Garmin kan je dat uitschakelen.
    Een handige optie voor mensen die voorgeplande routes begeleiden..

4. huismus

huismus 2e Versnelling

Ok, mijn dank. Was vnl;. benieuwd.
    Jos

5. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Jos probeer het maar is ,het kan geen kwaad er gaat niets kapot.

6. Eddy DM

Eddy DM 5e Versnelling

En als ik, aan het begin van een update, gauw van toestel wissel ?:angel:

7. Marcel Zeist

Marcel Zeist 3e Versnelling

Laatst bewerkt: 19 jan 2018
  8. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Ook dat gaat niet werken

9. MrGPS

MrGPS 3e Versnelling

Ik zie helemaal wat de relatie is met de gestelde vraag, maar toch even hierop ingaand:

Dat we bij de Garmin het automatisch herberekenen willen kunnen uitschakelen is omdat de Garmin wat erg vasthoudend wil terugleiden naar één specifiek punt; ook al ligt dat inmiddels een heel eind achter je. De Rider zal ook herberekenen, maar het 'terugkeerpunt' telkens bijstellen, afhankelijk van jouw positie.
    Ergo: uitschakelen van dat herberekenen is bij de Rider niet nodig.

• Informatief Informatief x 1

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie