Long time no see....

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Pathfinder

5e Versnelling
26 feb 2017
720
325
63
52
Maastricht
Type motor
ST1300
Ben al een hele poos niet meer echt actief op het forum. Ben er onlangs achter gekomen dat het forum is veranderd, en dat is weer ff wennen. Complimenten aan de harde werkers achter de schermen om dit weer voor elkaar te krijgen.

Effin, vele van jullie weten waarom ik zijspan ben gaan rijden. In mijn geval was dit de mooie combinatie van Cees gewest.

In feb dit jaar heb ik weer een nieuwe operatie moeten ondergaan, met div gevolgen van dien. Wat ooit mijn oplossing was om weer te kunnen rijden kwam nu erg in het gedrang. Lichamelijk kon ik het helaas bijna niet meer volhouden, er zijn moeilijke beslissingen genomen moeten worden.

Het solo rijden is echter wel weer mogelijk, ook met vele lichamelijke problemen. Maar dat kan ik er voor over hebben. Ik kan en wil geen afscheid nemen van het motorrijden.
Motorrijden is mijn beste medicijn om mijn lichamelijk beperkingen en pijnen doen te vergeten .

Onlangs heb ik dan ook afscheid genomen van mijn mooi Pan.
Graag zou ik de Pan solo willen rijden, echter voor mij momenteel (nog) te zwaar.

Ben weer begonnen op mijn oude liefde in maart dit jaar op een R1150R wat redelijk ging.
Sinds mijn partner ook weer het vertrouwen kreeg om achterop te springen heb ik het zijspan ingeruild voor een R1200Rt LC.

Graag blijf ik wel bij jullie op dit forum om op de achtergrond me le lezen en nog steeds bij te kunnen leren en daar waar mogelijk te helpen.
Hopelijk mag dat van jullie.

Wie weet tot ziens,
Andréas.

Marcel W.

Mega Mijlenmaker
25 sep 2015
2.068
1.959
113
47
Barendrecht
Type motor
ST1300
Heftig stukje Andreas. Maar wel mooi om te lezen dat je nog niet het bijltje erbij neergooit.

Zover ik weet is er geen reden dat je niet zou mogen blijven meelezen of leren. Zolang er motorolie door je aderen stroomt ben je hier welkom. Uiteraard is de Pan het hoofdonderwerp maar er zijn zoveel ex panners hier.

Veel plezier dus op de R1200rt en hopelijk nog voor vele kilometers.

Raaipan

Kilometervreter
15 jul 2016
1.380
442
83
56
Nieuweroord
Type motor
ST1100
Sterkte met je lichamelijke ongemakken Andreas en uiteraard welkom hier!

Nick Sax

Kilometervreter
30 sep 2015
1.357
439
83
69
Beverwijk
Type motor
ST1300
Goed dat je er weer bent Andreas, enne, BMW is toch ook welkom bij dit forum. Het is bijna een forum binnen het forum, zoveel lijken er al te zijn.

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.300
907
113
Hulst
Type motor
ST1100
Andréas, veel mensen zouden het koppie al lang hebben laten hangen. Bewonderenswaardig hoe jij er mee omgaat. Pan of geen Pan, dat dondert niet, we rijden motor. Allemaal!
Dus, lees lekker mee, babbel lekker mee, doe lekker mee, denk vooral mee, kortom have fun met dit forum! :Smile: