Lampie

Discussie in 'ST1100' gestart door W. Boom, 23 jul 2018.

Tags:
  1. W. Boom

W. Boom 1e Versnelling

Vóór en na de "behandeling".
    Ik ben erg benieuwd hoe het bevalt.
    Ik zie in ieder geval een boel meer, maar ik vraag me af of m'n medeweggebruikers deze bak licht (met echt wel meer strooilicht dan eerst) niet vervelend vinden.
    De led-controlelampjes gaan er de eerstvolgende keer dat de ruit te af moet op zeker weer uit in ieder geval...

Bijgevoegde bestanden:

• Leuk Leuk x 1
    Laatst bewerkt: 23 jul 2018
  2. Gibbel

Gibbel 5e Versnelling

EN waarom de led controlelampjes er weer uithalen????
    Ik heb er de blauwe in zitten en die bevallen me opperbest,,,
    Onze Dennis vond dat blauw de mooiste waren dus die zitten er bij mij ook in.
    Maar ik vind het echt veel beter dan origineel

En uiteraard heb ik ook led koplampen (en de daylights zijn vervangen door witte kapjes van Ad uiteraard.

3. W. Boom

W. Boom 1e Versnelling

De led cockpitverlichting vind ik erg mooi, en de tellers zijn in het donker beter afleesbaar, dus dat blijft. De controlelampjes vind ik veel te fel nu. En het "fuel" lampje blijft zachtjes gloeien nu er led in zit. Ook niet fijn. Dus dat gaat er weer uit.

• Top Top x 1
  4. Gibbel

Gibbel 5e Versnelling

Ha juist ik heb het dan verkeerd begrepen denk ik, ik dacht dat je het had over de cockpitvelichting....

5. Dennis

Dennis The Preacher

Controle lampjes branden toch alleen als er een “probleem” is?
    Dus zijn 99 van de 100 keer alleen aan, wanneer je de motor start.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Mee eens Mee eens x 1
  6. Hansepansje

Hansepansje Kilometervreter

Een led moet anders worden aangestuurd dan een lampje. Aangezien de niveaumeter in de benzinetank gewoon een variabele weerstand is, werkt dat dus niet goed samen met een led om aan te geven dat de tank bijna leeg is. Dus de lamp hier gewoon laten zitten!

Groets, Hans

• Mee eens Mee eens x 2
  7. W. Boom

W. Boom 1e Versnelling

Dat klopt inderdaad Hans.
    Ik had alleen dat niet vooraf bedacht...
    Die gaat er dus ook weer uit. En de andere controlelampen ook. Veel te fel, zeker in het donker. (Hoewel je natuurlijk normaal gesproken alleen die van de raw zou moeten zien onderweg, en dát zou geen probleem moeten zijn toch, DennisWink:)

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie