Kneepads voor de ST1100

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Henk2511

Kilometervreter
8 sep 2018
990
910
93
57
Gieten
Type motor
ST1100
Zitten volgens mij op USA Pannen, op de mijne zaten ze ook, ik heb ze overgezet op mijn ,, eigen Pan’’

• Informatief
Reactions: Tiesemans

Tiesemans

4e Versnelling
18 sep 2019
225
78
28
's-Hertogenbosch
Type motor
Anders
Ebay.com > Nul resultaat.
Ik zal diegene die (nog) op mijn fiets zitten (zij het te losjes) onderzoeken op materiaal en misschien is dit wel iets om ook (net als zo'n plaat onder het stuur) te maken op eigen houtje, zoals het er nu naar uitziet zijn de kneepads echt een zeldzaamheid (iets wat ik niet snel meemaak als ik aan het zoeken sla naar niet kuip delen voor de Pan...

Henk2511

Kilometervreter
8 sep 2018
990
910
93
57
Gieten
Type motor
ST1100
ik heb ze niet geschroefd, vond ik zonde om gaatjes te boren, ik heb de boutjes afgezaagd en ze met 3M dubbelzijdig tape vastgeplakt.
maar ik vind wel dat je met de kniestukken er té tegenaan zit.
of niet @elmo ?

Tiesemans

4e Versnelling
18 sep 2019
225
78
28
's-Hertogenbosch
Type motor
Anders
Ik vraag idd af hoe ze bij mij bevestigd zijn .. Ik meende te merken dat ze alleen aan boven "bevestigd" zitten want ze schommelde onderaan.
IMG-20191002-WA0014.jpg

Tiesemans

4e Versnelling
18 sep 2019
225
78
28
's-Hertogenbosch
Type motor
Anders
Beetje stootkussen achtig ... maar of het bijv. helemaal uit anti stress kneed bal foam bestaat of eerder nog een rubber variant .. mmmm geen idee.

Henk2511

Kilometervreter
8 sep 2018
990
910
93
57
Gieten
Type motor
ST1100
ja oke Elmar, maar ik heb wel dikke kniestukken, ik zit er wel stevig tegenaan, maar je voelt de motor wel beter.
en ja, het is zacht, beetje als harde spons, maar neemt geen water op, gelukkig !!
duidelijk hé ??

• Mee eens
  • Grappig
Reactions: elmo en Tiesemans

RRR

5e Versnelling
18 sep 2016
723
319
63
Dalen
Type motor
ST1300
Toen ik nog een ST1100 had, heb ik me ook suf gezocht naar die dingen. Ook in de USA en op Ebay. Nergens meer te vinden. En dat was vier jaar geleden.

• Informatief

MeX

2e Versnelling
15 nov 2012
75
35
18
Emmen
Type motor
ST1100
Misschien een rare oplossing,

kijk eens voor een muismat met pols ondersteuning ( gel ) Zijn vrij dik.

Of op een site voor ergometrie.
Op het werk een aantal muismatten Besteld kwaliteit is goed

• Creatief

pmponer

4e Versnelling
3 mrt 2015
300
139
43
43
Type motor
ST1100
Nee die dingen kun je niet op maat snijden, tenzij je ook goed bent met naald en draad. (ze lopen iig niet leeg, maar geen idee of het vormvast blijft)
Verder neemt iig het stof water op, ze zijn er ook met (nep) leer misschien dat daar nog wat van te maken valt.

• Mee eens

Tiesemans

4e Versnelling
18 sep 2019
225
78
28
's-Hertogenbosch
Type motor
Anders
Ik loop in ieder geval nu constant met in mijn achterhoofd de nieuwsgierigheid rond "is dit of dat misschien ideaal materiaal" ...
Binnenkort even binnenlopen bij een grote kunststoffen zaak hier in den Bosch. Ik weet dat ze er 1000 of meer verschillende soorten foam en rubber matten etc. verkopen. Who knows.
Zal ook de Japanners eens een direct mailtje sturen! Japanners zijn gek op dit soort kussentjes ... Niet voor niks dat de muismatten business in Japan een hele rijke is..

RRR

5e Versnelling
18 sep 2016
723
319
63
Dalen
Type motor
ST1300
Muismat en polsondersteuners heb ik destijds ook geprobeerd. 3 x niks en zag er niet uit. GD MAJK heeft ze ondertussen gevonden in Italië. Valt me op dat er de laatste tijd regelmatig 'zeldzame' onderdelen in Italië worden gevonden voor schappelijke prijzen. Laats ook de topkoffer spoilers voor de ST1300.

• Informatief

Tiesemans

4e Versnelling
18 sep 2019
225
78
28
's-Hertogenbosch
Type motor
Anders
@magnamaniac super dat je dat wil doen.
Overigens zullen "we" dan nog wel even moeten bedenken hoe die twee schroeven er in aan te brengen?!
Als er kosten aan verbonden zijn hoor ik het graag hoor!
Ga ik nu even op Ebay Italië kijken of ik nog iets tegen kom!!

magnamaniac

3e Versnelling
12 mei 2019
116
82
28
Land van Maas en Waal
www.rataplan-ratbikeclub.nl
Type motor
ST1100
@magnamaniac super dat je dat wil doen.
Overigens zullen "we" dan nog wel even moeten bedenken hoe die twee schroeven er in aan te brengen?!
Als er kosten aan verbonden zijn hoor ik het graag hoor!
Ga ik nu even op Ebay Italië kijken of ik nog iets tegen kom!!
Het is geheel van foam materiaal, dat zou ik niet schroeven, maar plakken evt met tape.
Ik zal v/d week op het werk ff wat hobbyen. Kosten zal niet meer zijn dan een paar postzegels