Kentekenplaathouders met forumlogo

kcools

3D printer
Kentekenplaathouders met forumlogo.

De link naar de webshop vind je hier: " webshop forum st1100-1300.eu "
Let op bij het aanmaken van een account in de webshop dat je ook je huisnummer opgeeft.
Er wordt hard gewerkt om een extra controle hierop in te zetten, maar is nu nog niet. Zonder huisnummer is versturen niet mogelijk.

Na een eerdere inventarisatie of er intresse was voor een kentekenplaat houder met opschrift WWW.st1100-1300.eu is er een groepsaankoop tot stand gekomen.
De tekst is iets anders geworden dan eerst werdt voorgesteld namelijk het welbekende forumlogo. Zie de afbeelding hieronder weergegeven.

KPHwit (2).jpg KPHrood (2).jpg

De eerste houders zijn vandaag geleverd, zie bovenstaande foto's.

De kentekenplaathouder is geschikt voor kentekenplaten van het formaat 210mm x 140 mm, andere formaten zijn niet beschikbaar.
De opdruk kan in de kleuren wit of rood, zoals in de bovenstaande voorbeelden.
De prijs voor deze kentekenplaathouder is € 7,50 en dat is inclusief verzendkosten. Een deel van de opbrengst gaat naar het forum.

De bestellingen gaan worden bijgehouden via de webshop waar de bestelling kan worden geplaatst en afgerekend via mollie, ideal of paypal.
Je kunt een account aanmaken in de webshop, dat is gemakkelijker om je bestellingen later te kunnen inzien maar dit hoeft niet.
Je kunt ook als gast bestellen, het later inzien van je bestelling en status van de bestelling is dan lastiger.

Bijlagen

• 1614242551981.png
    1614242551981.png
    386,6 KB · Weergaven: 229
  • Kentekenplaathouder in rood.jpeg
    Kentekenplaathouder in rood.jpeg
    104,6 KB · Weergaven: 229

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
Even voor alle duidelijkheid voor ik bestel.
De huidige Belgische platen hebben de afmetingen van 210 x 140 mm.
Als de houder de afmetingen heeft van 210 x 140 is deze eigenlijk te klein om onze Belgische plaat erin te monteren ?
Gewoonlijk valt een kentekenplaat in zo'n houder.

GeSp

5e Versnelling
In het kader "denk niet rood, denk niet wit, denk niet roodwit......"
wil ik er graag 2 stuks, 1x rood en 1x wit.
Dan heb ik voor elke stemming een kleur. Voor dat geld kun je het niet laten.

Cire

Kilometervreter
Doe mij een witte, ik dacht eerst niet nodig te hebben, maar ik heb nu de oude url op het stickertje staan...

PandaBlack

Kilometervreter
Kogel is door de kerk en de keuze is........ Beide. We kunnen echt niet kiezen dus een witte en een rode. Gaan tegen de tijd dat Panda gecustomized wordt wel kijken welke er het beste bij staat

kcools

3D printer
@Henk2511
Je mag altijd betalen, ik zal je in een pb wel een rekeningnummer geven waar je altijd op kunt storten als je teveel hebt :)

en als je een bestelling hebt gemaakt in de webshop dan moet je betalen anders wordt er niks verstuurd.
Zodra het mogelijk is dan wordt bekend gemaakt waar je de webshop kunt vinden en waar je dan ook kan bestellen.

Bovenaan