Garmin GPS Kan gpx bestand niet vinden

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Raaipan

Kilometervreter
15 jul 2016
1.585
571
113
57
Nieuweroord
Type motor
ST1100
Hallo allemaal;
Ik heb een gpx bestand dat op mijn laptop staat gekopieerd naar mijn Garmin Zūmo 350. Echter, vind ik het bestand niet op mijn Zūmo.
Wanneer ik het bestand opnieuw kopieer (vele malen geprobeerd) van mijn laptop naar de Zūmo, krijg ik dit scherm te zien op mijn laptop:
20190414_171332.jpg

Kennelijk moet het dus wel op mijn Zūmo staan, maar waar?

GrisPan

5e Versnelling
5 okt 2014
730
538
93
Schagen
Type motor
ST1300
Hoi,

Lijkt erop dat je bestand naar je windows pc kopieert.

Zie je de Zūmo in de verkenner ? Dan 2x de verkenner openen en van de ene map naar de andere slepen

gr
Hans

• Mee eens
Reactions: Eddy DM

Raaipan

Kilometervreter
15 jul 2016
1.585
571
113
57
Nieuweroord
Type motor
ST1100
Hans, bedankt voor je reactie. Ja, ik zie de Zūmo in de verkenner. Wanneer ik de internal storage open zie ik het bestand wel staan. Wanneer ik dan de eigenschappen van het bestand bekijk, zie ik dat deze staat op de pc en op de internal storage van de Zūmo.
Gesleept van de ene naar de andere en dan?

Ik heb de internal storage ook bekeken in Base Camp. Daar staat hij niet bij!

panmanbos

3e Versnelling
25 jun 2015
101
62
28
70
Schagen
members.quicknet.nl
Type motor
ST1300
sluit je Zūmo aan op de pc zoek het bestand op in de verkenner, klik rechts en kopiëren via verkenner naar je Zūmo Garmin/gpx en kies plakken nu moet hij zichtbaar zijn in je Zūmo anders nog ff importeren succes

Polleke

3e Versnelling
14 nov 2012
181
69
28
58
Opglabbeek
Als dat GPX bestand enkel een track is ,dan moet je die gaan zoeken bij sporen/tracks en van daaruit importeren,
Dat doe je door "toepassingen" te drukken,
dan op "Tracks"
dan in de linker bovenhoek op die drie streepjes drukken en dan import,daar zou dan de track moeten staan
is dat een route dan zou die normaal gezien,terug te vinden zijn in reisplanner,en vandaar uit mss nog importeren,maar normaal krijg je dan een melding op je toestel.

• Mee eens
Reactions: PanEuRoel

Raaipan

Kilometervreter
15 jul 2016
1.585
571
113
57
Nieuweroord
Type motor
ST1100
Allen dank voor jullie reactie en bereidwilligheid om mee te denken!
Ik ben er wel uit denk ik. Ik ben bekend met de wijzen van kopiëren van computer naar Garmin en het converteren van spoor/track naar reis, etc.
Ik denk dat mijn probleem vooral lag in het niet herkennen van de oorspronkelijke naam van het bestand, waardoor ik dus dacht dat ik hem niet zag, terwijl dat wel het geval was.
Ik heb het bestand dat ik op mijn Garmin wilde hebben, er nu opstaan, dus doel bereikt.
Hans, ik ben nooit vrienden geworden met Basecamp en maak routes veelal m.b.v. Kurviger of als ik er meer invloed op wil hebben met routeyou.

GrisPan

5e Versnelling
5 okt 2014
730
538
93
Schagen
Type motor
ST1300
Hoi Raaipan,

geen probleem, ik vind Basecamp prima en kan er alles mee....gelukkig zijn we allemaal anders! en blij daarmee.

gr
Hans

• Mee eens
Reactions: pheufk