1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Garmin GPS Intern geheugen loopt vol

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door TuinfluiterPan, 12 apr 2018.

1. TuinfluiterPan

TuinfluiterPan 4e Versnelling

Ik heb een Zūmo 350 waarbij het geheugen vol gaat lopen. nog een paar Mb over. Ik heb een SD kaartje in van 8 Gb.

Wie heeft dit ook en welke tips om te voorkomen dat hij vastloopt door geheugen gebrek.

- bij opladen van routes - naar Garmin kopieren - dan krijg ik niet de optie voor SD kaart.

2. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Misschien héél naief en simpel gedacht....
    Maar.... een groter kaartje er in? :Shrug:

3. Rimconator

Rimconator Klokje Rondrijder

Ben geen expert, maar SD kaart van 8GB is inderdaad beetje krap.

Misschien wat uit het geheugen halen? Routes/favorieten... Grotere SD kaart erin.

4. TuinfluiterPan

maar hij schrijft niet naar SD kaartje die is bijna leeg. Het lijkt erop dat de Garmin de SDkaart niet ziet / herkent...

Heeft iemand daar ervaring mee:oh no:

5. TuinfluiterPan

Even voor de duidelijkheid.. de Garmin heeft zelf intern geheugen voor alle kaarten enz.. daarnaast extra geheugen dmv SD kaartje, bij mij van 8 Gb

6. Mister Vogezen

Mister Vogezen Mega Mijlenmaker

• Mee eens Mee eens x 2
  7. Tukkerpanman

Tukkerpanman 5e Versnelling

een grotere geheugenkaart erin een 16 of 32 gb , en het kaartmateriaal opnieuw laden in de Zūmo
    de kaarten worden geladen in het geheugen en op de sd kaart van de Zūmo

8. Jur

Jur Mega Mijlenmaker

Ik had een streetpilot die ik iederjaar een volledige reset gaf. Knapte hij behoorlijk van op.
    Ik zou alles wat je niet nodig hebt maar wil behouden, opslaan op de computer en de rest weggooien.
    En de tip van @Mister Vogezen zou ik zeker volgen.

9. Dennis

Dennis The Preacher

Vraag ander @pheufk ff. Die heeft veel sjoege van deze apparaten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

10. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Pb me maar voor mijn tel.nr

11. Haakie

Haakie 3e Versnelling

Ik stop het kaartje van mijn 340 altijd in een cardreader en zet dan de routes er op. Misschien werkt dat ook voor jou

12. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Hoeft niet, kan ook als die in de GPS zit.

13. MrGPS

MrGPS 3e Versnelling

De Sd zal door Express vanzelf gebruikt zodra er onvoldoende ruimte intern is. Als je routes nog intern passen is er geen reden ze naar SD te zetten. De SD zou je sowieso in verkenner moeten zien, zoniet dan is ie misschien verkeerd geformatteerd (moet FAT32 zijn) of te groot. Of stuk.

14. TuinfluiterPan

@mrgps de applicatie van Garmin Express ziet de sd kaart niet. Windows 10 ziet beide wel. Ga eerst een nieuwe grotere sd kaart erin zetten..met de juiste snelheid indicatie...Soms blijf je te lang doormodderen. Juiste middelen gebruiken is beste uitgangspunt. Ff check bij Garmin technische uitgangspunten max grootte en minimale snelheid verwerking. Het pakketje Jawawe opnieuw geactiveerd en jouw uitleg van USB toepassing en Garmin instelling toegepast voor de 350. Daar zie ik wel de sd kaart die bijna leeg is op ADAC campings en motorhotels na. Die kan ik wel uit lezen...
    Alle oude routes eruit gehaald. Scheelt weer ruimte.

Ieder geval bedankt voor de tips. Ik heb daar veel aan

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

15. MrGPS

MrGPS 3e Versnelling

Express gaat pas zoeken naar een SD kaart als het interne geheugen te klein is.

Deel Deze Pagina