Camera Instellingen GoPro Hero3 Silver Edition

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Rimconator

Klokje Rondrijder
13 mrt 2014
3.593
1.469
113
49
Hulst (NL)
Type motor
ST1300
Ik weet dat er hier meerdere mensen zijn die filmen met een GoPro. Vandaar ook deze vraag.

Volgende week donderdag vertrek ik naar de Pyreneeën voor een 11 daagse toer. Wil graag af en toe wat filmen.

Heb dan ook de volgende vragen:
  1. Op dit moment zit er een 32 gb mini sd in, kan ik een grotere gebruiken?
  2. Wat zijn de beste instellingen om te filmen, hoge kwaliteit?
  3. Tips/trucs?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor de reacties.

Paul_U

Kilometervreter
14 okt 2016
1.554
404
83
40
Apeldoorn
Type motor
ST1100
Volgens de specificaties op Tweakers.net ondersteunt het apparaat MicroSD, MicroSDHC (High Capacity) en MicroSDXC (eXtreme Capacity).
Dan zou volgens mij tot en met 256GB moeten kunnen gebruiken, misschien zelfs nog wel groter.
Zeker met een groter kaartje, zou ik zo hoog mogelijk opnemen qua resolutie, zolang dat niet ten koste gaat van het aantal frames per seconde.
Je wilt minimaal 30 fps hebben, liefst 60 fps of nog hoger voor een mooi vloeiend beeld.

Je kunt beter je bronmateriaal op hoge kwaliteit hebben, en na bewerken exporteren naar een lagere resolutie, dan dat je achteraf tot de conclusie komt dat de kwaliteit niet is wat je er van had gehoopt.

Tip: Probeer wat uit met de verschillende instellingen, en maak proefritjes voor je vertrekt op je trip.
Mocht het resultaat van je proefritje nog niet zijn wat je er van had verwacht of gehoopt, kun je nog aanpassingen doen en nogmaals testen.
Dan weet je in ieder geval zeker dat op je trip alles goed staat.