1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Inbouw drl in 1300

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door Freeway, 1 nov 2016.

1. Freeway

Freeway 2e Versnelling

Hallo Panners,
    is er onder jullie een handige sleutelaar die in mijn Pan een setje led DRL wil inbouwen die ik van Mootje heb overgenomen. Hijzelf heeft geen tijd om mij te helpen. Ikzelf heb er helemaal geen verstand van.

Omdat ik dagelijks op de weg (in de file zit) moet ik beter zichtbaar zijn, er gebeurt vrijwel elke dag wel "iets"....
    Woon zelf in Alkmaar en ben bereid naar je toe te komen.
    Voor de hulp ben ik mega dankbaar, en uiteraard ook hier, voor niets gaat de zon op.....
    Freeway, Alkmaar

2. Tommie

Tommie Kilometervreter

@Freeway je hebt een pb-tje
    Ik heb ze bij @Ieniemienie ook in gekregen dus zal het bij jou ook wel lukken

• Leuk Leuk x 4
  3. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Wie helpt een nieuwsgierige... Hoe ziet je Pan er uit mét drl? Erg benieuwd....

4. AlphaLorne

AlphaLorne 3e Versnelling

Is deze Jan het helemaal mee eens, altijd leuk om te zien

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

5. Rimconator

Rimconator Klokje Rondrijder

6. Tukkerpanman

Tukkerpanman 5e Versnelling

denk wel aan een led knipperlicht relais, dan kun je de weerstanden die er tussen zitten verwijderen
    deze worden zeer warm in het knipperlicht unit ..waardoor er schade kan ontstaan aan deze (wegsmelten)
    ik heb nog een led knipperlicht te koop , je mag ook naar Enschede komen voor het inbouwen

Deel Deze Pagina