1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hyperproveren

Discussie in 'Gespot op internet' gestart door PanfanRik, 19 feb 2018.

1. PanfanRik

PanfanRik 5e Versnelling

• Informatief Informatief x 3
    • Leuk Leuk x 1
    • Handig Handig x 1
  2. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

Had hem inderdaad al op Facebook voorbij zien komen en daar ook gedeeld.
    Kreeg de link naar mijn mening niet goed werkend (of lag aan de iPad), dus nog niet hier gedeeld.
    Maar een interessant filmpje!

• Leuk Leuk x 1
  3. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Geweldig filmpje. Kan me helaas niet geheel aan de indruk onttrekken dat er een kleine commerciele lading aan zit. Draait volop om circuits en bij rijden op het scherpst van de snede snijdt dat vast hout. Ik ben er van overtuigd dat ik, rustig tourend met mijn lief, makkelijk zonder kan.
    Van die (flinke stapel) knaken kunnen we veel leukere dingen doen dan veren onder de brommer zetten. Die glimmende kant hou ik zo ook wel boven... :vroem:

Maar ja, bovenstaande is natuurlijk slechts een mening, trek je er niks van aan!

• Leuk Leuk x 1
  4. panman1100

panman1100 VIP Medewerker

Dat aantrekken van een ander zijn mening ,ach , zoveel mensen, zoveel meningen Rolleyes

Door het vervangen van mijn standaard vering voor progressieve vering , vind ik mijn st1100 een stuk strakker sturen en hierdoor een beter wegcontact , ik vind het de investering waard.
    Maar ook dit is een mening , wel mijn mening Wink:

• Leuk Leuk x 5
  5. Zeurdoos

Zeurdoos Kilometervreter

@Jan KoekePan zeker als je veel met zware belading of duo passagier rijd is het extra fijn en behoud je het strakke rij gedrag Good

• Leuk Leuk x 1

Deel Deze Pagina