Honda ST1300 Pan European met eml 2001 zijspan

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden
Status
Niet open voor verdere reacties.

ExSidecarCeesie

4e Versnelling
21 nov 2012
205
95
43
71
Zevenbergen
Type motor
Anders
Na ons 11 jaar en 93.000 km trouw en zonder problemen overal naar toe gebracht te hebben, gaan de Pan en wij afscheid van elkaar nemen. We rijden bijna nooit meer met de zijspancombinatie en dan is het zonde om hem zo maar in de garage te laten staan.

We hebben eind vorig jaar een camper gekocht en gaan daar nu mee op reis. Ik hou mijn Moto Guzzi California 3, zodat ik nog motor kan blijven rijden.

Als iemand belangstelling heeft voor deze mooie, fijne combinatie hoor ik het graag.
Vraagprijs: € 15.950,-

Gegevens Honda Pan European met EML 2001 zijspan van 2005.

Motor:
L4E op kenteken

Moillo gel zadel

Origineel Honda handvatverwarming

Boosterplug

FPR, Fuel pressure regulator

Tiger, Datatool versnellingsIndicator

Iridium bougies

KN luchtfilter

Autocom communicatie kit + aansluiting en bevestiging Zūmo 550

Topkoffer 45 l

Stebel claxon 115 DB

Clearview windscherm smoke

Verlaagde voetsteunen

Zijspan

Verlichting in zitgedeelte en bagageruimte

Bagagerekje

12 volt aansluiting

Intercomaansluiting

Laatst bewerkt:

MINIBENZ

Klokje Rondrijder
29 okt 2012
3.412
1.041
413
49
Purmerend
Type motor
ST1300
Spijtig Cees maar een camper is ook een geweldige keuze. Wellicht een richtprijs in je post zetten?

ExSidecarCeesie

4e Versnelling
21 nov 2012
205
95
43
71
Zevenbergen
Type motor
Anders
We hebben besloten om de verkoop van onze Pan met zijspan nog eens goed te overdenken. Het is geen gemakkelijke beslissing de motor waar we 11 jaar met plezier meegereden hebben te verkopen, ook al rijden we er bijna niet meer mee.
We gaan in mei eerst met de camper en de motor op vakantie en nemen dan de definitieve beslissing.
Sorry Nootje.

• Like
Reactions: marccc en PRS

ExSidecarCeesie

4e Versnelling
21 nov 2012
205
95
43
71
Zevenbergen
Type motor
Anders
We zijn 3 weken met de camper op vakantie geweest en dat is heel goed bevallen, ik heb de motor geen moment gemist. Dus de verkoop is nu definitief.

Laatst bewerkt:

Eddy DM

5e Versnelling
2 jul 2013
697
325
63
Antwerpen
Type motor
ST1100
De B koper moet er naderhand wél mee naar de Technische Controle (APK) en naar de douane (jawel, ook al is ie EU). Er moet ook een COC (gelijkvormigheidsattest) bijgevoegd / aangevraagd worden.

Lucky Luc

Moderator
Medewerker
14 nov 2012
2.715
2.075
413
61
Sas van Gent
Type motor
ST1300
Cees verkopen naar België is op één dag geregeld. Heb er al een paar naar onze zuiderburen verkocht.

groet,
Luc.
verstuurd vanaf mien striekiezer mee tapatalk

• Like
Reactions: ExSidecarCeesie

Lucky Luc

Moderator
Medewerker
14 nov 2012
2.715
2.075
413
61
Sas van Gent
Type motor
ST1300
En? Was je het nog niet verleerd Cees?

groet,
Luc.
verstuurd vanaf mien striekiezer mee tapatalk

ExSidecarCeesie

4e Versnelling
21 nov 2012
205
95
43
71
Zevenbergen
Type motor
Anders
Vorige week, serieus met een aspirant koper aan het onderhandelen geweest. maar niet tot een akkoord kunnen komen. Er komen regelmatig reacties, maar de meeste bieden te weinig. Ik wacht rustig af, hij hoeft niet tegen elke prijs weg, kan altijd nog.

ExSidecarCeesie

4e Versnelling
21 nov 2012
205
95
43
71
Zevenbergen
Type motor
Anders
Ben weer in gesprek met een kandidaat koper, ben benieuwd.
Ik zal het span weer eens mooi poetsen, want de motorrijders worden weer onrustig tegen het nieuwe seizoen :)

• Like
Reactions: Speedy-Pan

robm84

4e Versnelling
16 sep 2016
256
119
43
35
nieuwegein
Type motor
ST1100
Sucses. Is net buiten mijn budget.
Ik ga voor een 1100 met gt2001 eraan.
Komt met enkele weken als het goed is.

ExSidecarCeesie

4e Versnelling
21 nov 2012
205
95
43
71
Zevenbergen
Type motor
Anders
Onze zijspancombinatie is vanmorgen verkocht, hij rijdt nu in Maastricht bij een echte motor/zijspan liefhebber.
We sluiten nu een heel fijne periode af, waarin we heel mooie ritten gemaakt en leuke mensen ontmoet hebben. Ik ben dat wel Panloos, maar niet motorloos, heb mijn Moto Guzzi nog. Nu gaan we reizen en genieten met onze camper.
Ik blijf jullie wel volgen en zal ook nog wel evenementen/ritten van het Forum bezoeken.
Bedankt voor jullie steun en goede nuttige raadgevingen.Good
Mvg. oeps, moet wel mijn nickname veranderen, die klopt niet meer :)

ExSidecarCeesie

4e Versnelling
21 nov 2012
205
95
43
71
Zevenbergen
Type motor
Anders
Henk, Marcel. ik heb hem uitgebreid geinformeerd over het Forum, het is een echte sleutelaar, dus zullen we hem hier wel kunnen begroeten.

Dat hoop ik ook Nico, het deed me wel wat toen de nieuwe eigenaar er mee weg reed. Maarja, het is zonde dat zo'n motor altijd in de garage staat. Daar moet mee gereden worden en dat komt wel goed :)

• Like
Reactions: Marcel W.

ankkro

3e Versnelling
7 nov 2012
111
13
28
56
Tussen Roosendaal en Breda
De nieuwe eigenaar is een oudleerling van mij. Hij is superblij met het span en ook ik heb hem over het forum verteld.Wie weet komt hij eens vanuit het zuiden van Nederland naar de TDT dag gereden.

Status
Niet open voor verdere reacties.