ST1100 Heeeelp uitlaten en remmen

mvhenten

Motorrijles
23 mrt 2019
7
4
3
57
Type motor
ST1100
Goedemiddag, zo a technisch ls het maar zijn kan, soort van dan, mijn uitlaat is nu dus echt lek en ik vermoed nu echt vervanging, via dealer niet te betalen helaas, wie kan mij helpen in het Schiedamse of omgeving? Ik moet vaststellen welke uitlaat het dan gaat worden en waar ik die vandaan kan halen. Mijn remmen zijn aan revisie toe wat te doen?

mvhenten

Motorrijles
23 mrt 2019
7
4
3
57
Type motor
ST1100
Ik heb een ST1100 SC 26 uit 2001. Geen ABS TCS, De remmen hebben een aantal keren flink aangelopen en zijn aan revisie toe want de schijven zijn volgens de dealer aangetast daardoor remt nog goed maar ik denk wel dat t moet gaan gebeuren
Ik vermoed colletctor/bochtenset want ik zit in de damp als ik stil sta

Guardian

5e Versnelling
7 mei 2018
767
413
63
Type motor
Geen
Hier en daar worden nog wel eens RVS setjes aangeboden, (ik heb er een via MPl van iemand die nu ook forum lid is). Wel geduld hebben! Oja zijn zonder keuring dus opletten als je naar het buitenland ga.
Remmen vervangen is niet zo'n speciale klus maar je moet wel weten waar je mee bezig ben.
Stuur @Dennis even een berichtje !!!! Kan je perfect helpen !

• Niet Leuk
Reactions: Dennis

Ray_308

5e Versnelling
29 okt 2018
602
701
93
48
Heemskerk
www.minneboo.net
Type motor
ST1100
Collector/ bochtenset hebben geen keurmerk, enkel de dempers.

Wat bedoel je met de remmen zijn flink aangelopen? Dat doe je elke keer als je remt, dus je bedoeld vast iets anders?

cjavham

5e Versnelling
30 mei 2016
513
177
43
67
Spijkenisse
Type motor
ST1100
Je zal toch eerst moeten kijken waar de uitlaat lekt voor dat je de juiste stappen onderneemt en wat betreft de remmen is dat niet zo n probleem zijn ook zo weer in de juiste conditie te brengen

Schiedam en Spijkenisse is niet zo ver geef maar eff pb

Laatst bewerkt door een moderator:

mvhenten

Motorrijles
23 mrt 2019
7
4
3
57
Type motor
ST1100
Dankzij William weet ik inmiddels wat er te doen staat. Ik ben de nodige onderdelen aan het verzamelen online en dan gaan we budget uitspreiden waarschijnlijk maar eerst de belangrijkste dingen. De uitlaat lekt op het voorste gedeelte. Genoeg te doen :)

• Like
Reactions: Andreas en Wonka