Handtekening fout?

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gibbel

5e Versnelling
28 aug 2013
646
59
63
60
Herentals (B)
www.gibphoto.be
Type motor
ST1100
Hallo,,,
Als ik een bericht post dan komt uiteraard automatisch mijn handtekening er onder te staan (dat heb ik zelf zo gekozen).
Maar overal staat er voor het fotootje van mijn (nummer)plaat een afbeelding fout icoon.
Ik kan niet vinden in mijn handtekening settings wat er op kan wijzen dat ik daar iets zou heb geplaatst hebben?
Kan een van jullie misschien dit probleem oplossen daar ik het niet opgelost krijg...
Alvast dank voor de te nemen moeite...

Jur

Mega Mijlenmaker
16 aug 2013
2.127
119
113
52
Steenwijkerland
Type motor
ST1100
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb er uiteindelijk een nieuwe bijgezet maar daaronder staat iets met een rood kruis dat ik niet weg kan halen.

Gibbel

5e Versnelling
28 aug 2013
646
59
63
60
Herentals (B)
www.gibphoto.be
Type motor
ST1100
Inderdaad zelfde probleem bij mij ook Jurgen,,,
Ik hoop dat de webmaster het kan oplossen?????

Gibbel

5e Versnelling
28 aug 2013
646
59
63
60
Herentals (B)
www.gibphoto.be
Type motor
ST1100
Ja maar ik kan dit nergens aanpassen Nero??????
postings automatisch samengevoegd:

Toch gevonden blijkbaar.....
Zo dit is al aangepast,,, nu nog mijn MAPlocatie klaar zien te krijgen maar ik vrees dat ik dat zelf niet zal kunnen????
postings automatisch samengevoegd:

Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb er uiteindelijk een nieuwe bijgezet maar daaronder staat iets met een rood kruis dat ik niet weg kan halen.
Als je bij je handtekening (bovenaan in de balk) op het sterretje drukt, dan krijg je de link info te zien, daar zal waarschijnlijk ook een link instaan die niet meer correct is. Door deze weg te halen zal ook dat rode-kruisje verdwijnen.
Het is mij gelukt dus het zal jou ook wel lukken denk ik...
Suc6 nog...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.