Hallo allen

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

moonkrater

Motorrijles
5 nov 2018
4
3
3
38
vbd-solutions.be
Type motor
ST1300
Even voorstellen. Ik woon in Haaltert, ben 38 jaar jong en heb reeds een motor sinds m'n 21. Mijn allereerste was een BMW K100. Dit was dan ook de beste BMW die ik ooit had. 18 jaar oud maar goede motor. Ik had er nog een paar maar allen olie zuipers :-(. Nadien had ik nog een Boss Hoss, Honda CBR1000, en nu reeds 8 jaar een ST1300. Ik ben er weg van. Nog net proef gereden op een GSX-S1000 maar amai .. ik ben veel gewoon blijkbaar. Ik wens ALLES te weten van mijn Pan! Please shoot! Deze stond reeds 6 jaar stil maar ga nu terug winter en zomer rijden. Olie en filter zijn veranderd hij heeft er net 30000 km

Jan KoekePan

Kilometervreter
4 sep 2017
1.309
487
83
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Welkom hier en jouw niet meer zo nieuwe fiets natuurlijk ook.
Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.
Vergeet niet om altijd de glimmende kant boven te houden...

Oppie

5e Versnelling
4 nov 2012
688
255
63
45
Zwaag
Van harte welkom hier op het forum. Er is genoeg informatie te vinden hier.
gr
Rowdy aka Oppie

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.349
937
113
Hulst
Type motor
ST1100
Dag ?, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Veel plezier met je Pan en het forum.

DuinPan

5e Versnelling
10 dec 2017
472
505
93
57
Eenhoornstraat 1, 2024 RW Haarlem
Type motor
ST1100
Welkom Moonkrater en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Schrijf je nu dat je je Pan al 8 jaar hebt maar dat hij 6 jaar heeft stilgestaan? Wat zonde van de verloren tijd...

Laatst bewerkt:

moonkrater

Motorrijles
5 nov 2018
4
3
3
38
vbd-solutions.be
Type motor
ST1300
Welkom Moonkrater en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Schrijf je nu dat je je Pan al 8 jaar hebt maar dat hij 6 jaar heeft stilgestaan? Wat zonde van de verloren tijd...
Inderdaad ... vergeef het me hoor ik zat 6 jaar in de wielersport ... no time to ride the motorcycle ;)
postings automatisch samengevoegd:

Amai ... wat een hoop reacties!! Dat maakt me blij.
Ik hoop dat ik hier veel kan leren en kennis en ervaringen kan delen mensen.

Moonkrater , welkom hier op het forum.

Begin dan maar om de Service Manuel van de st1300 uit je hoofd te leren.
Als je alles weet , laat het ons dan ook weten.Yahoo:

Bekijk bijlage 22668
ik kan alvast zeggen dat ik mijn eerste onderhoud zelf uitgevoerd heb door de manual te lezen; das toch al een begin e ... :)

Eergisteren de Oxford heated grips touring erop gezet ... nu koud weer om te testen.
Iemand tips om de bike voor te bereiden tegen zout, regen, ... Soort ACF50 maar dan een goed product.
Ik heb de Silicone spray al eens getest ...

Laatst bewerkt: