1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hahaha...koekblik was met GSM bezig....

Discussie in 'Opmerkelijk' gestart door Bassie, 13 mei 2018.

1. Bassie

Bassie 3e Versnelling

Dag forumleden,

Gister was ik een toertje aan het doen, eerst wat spullen her en de rondbrengen en dan gewoon naar het westen rijden richting Leuven.
    Doe ik wel vaker, rij ik gewoon een kant op en van dat ik vind dat ik ver genoeg ben dan zet ik de motor-kaart aan in de GPS en laat me terug naar huis voeren.
    Zo ben ik al hele mooie weggetjes tegengekomen en ook al op zandpaden in het weiland beland :)

Dit om even aan te geven wat ik aan het doen was....doet verder niet ter zake.

Maar goed, bij Herk-de-Stad zat er een mooi nieuw zwart koekblik voor me en de bestuurder was duidelijk bezig met andere zaken dan de weg.

Wat doe je dan als goed motard? Afstand pakken! Ik had dus ruim 200m tussen ons aan 70 per uur.
    En ja hoor, op het verdrijvingsvlak stonden van die grote geel-zwarte pylonen...IK WEET DUS NU HOE DIE KLINKEN!
    Het koekblik ging er dus los over 3 van die dingen heen....en dat klinkt HEEL HARD als PLOEF PLOEP FLOEP!!
    Ik zat te schuddebuiken van het lachen op mijn Panneke...dat koekblik stopte en ging zijn schade bekijken.

Gelukkig voor hem was het enkel dat, want die schrok en trok keihard aan het stuur....die zal vast niet meer pielen op Feestboek tijdens het rijden....ben ik zeker van.
    Ik ben niet gestopt, kon gewoon niet meer van het lachen.....ja ik weet het....leedvermaak....maar ik heb geen medelijden want voor hetzelfde geld rijden ze kinderen of ons dood.

Jammer dat ik geen camera bij had....hadden jullie net zo gelachen als ik :)

Edit: plaatje bijgevoegd, deze paaltjes maar dan geel-zwart.
    paaltjes.jpg

• Lol Lol x 9
    • Leuk Leuk x 2
    Laatst bewerkt: 13 mei 2018
  2. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Goed gewerkt met dat afstand pakken!
    Eencelligen in koekblikken.. Feest!! ;)

• Mee eens Mee eens x 1
  3. Mister Vogezen

Mister Vogezen Mega Mijlenmaker

Daarstraks op de ring van Antwerpen.
    Links van mij en voor mij rijdt een wagen en wijkt af van zijn rij vak.
    Ik wijk uit naar rechts en zie dat die man aan het sms-sen is.
    Ik gebaar hem dat hij links moet blijven en even later komt hij voorbij gereden met zijn toestel aan zijn rechteroor.
    De arrogantie van zo'n mensen loopt soms wel de spuigaten uit.
    Je zal maar worden aangereden of een uitwijkmaneuver moeten doen en worden aangereden of ten val komen.
    Debiel !

• Mee eens Mee eens x 3
    Laatst bewerkt: 13 mei 2018
  4. Jan KoekePan

Progressief defensief rijden..
    Altijd denken voor anderen en met alles rekening houden...
    Geen enkele rijstijl is 100% waterdicht, dat realiseer ik me echt...
    Deze stijl heeft me echter sinds 1982 (nog) geen problemen van grote aard opgeleverd. Ik wens jullie allen behouden ritten en tourtjes met de glimmende kant boven, als een vorst op je mooie tweewieler....

• Mee eens Mee eens x 5
  5. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Heeel soms lijkt het inderdaad of er zoiets als karma bestaat! :)

• Leuk Leuk x 1
  6. DennisMe

DennisMe 4e Versnelling

Gelukkig waren het paaltjes en niet drie kleine kleutertjes...
    Hopelijk heeft deze imbeciel zijn les nu wel geleerd. Jammer dat al die andere imbecielen schijnbaar zo iets hebben van "dat overkomt MIJ niet"... Tot het ze wel overkomt natuurlijk.
    Geode beslissing om ruim afstand te houden, je zal hem net inhalen als hij een ruk aan zijn stuur geeft om op "verzenden" te klikken!

7. Polleke

Polleke 3e Versnelling

Nee,die heeft zijn les niet geleerd,heeft geen schade en dan is dat geluk gehad,het waren beter betonen palen geweest ,dan deed hij dat niet meer want dan had het hem hopen geld gekost,en met wat geluk zijn gezicht kapot,ik haat die mensen,allemaal bezig met dat asociaal apparaat,voor mij is dat de slechtste uitvinding ooit ,en 9 van de 10 zijn bezig met dat rot ding,
    ook met de motor hoor dan is het wel draadloos,maar je bent afgeleid,zo is mijn motormaat verongelukt,omdat zijne stomme telefoon niet wou pairen ,en was dat rijdend aan het rechtzetten,nu hoeft hij niet meer te bellen

8. Mister Vogezen

Mister Vogezen Mega Mijlenmaker

Gisteren ,
    E 313 richting Luik.
    Rijd een auto voor me die zwalpt .
    Ik passeer hem en die man zit met zijn toestel in zijn hand.
    Ik schud mijn hoofd en zie hem duidelijk zeggen , " wat ??? ".

9. Gerardus

Gerardus 3e Versnelling

Ik vind het nog wonderlijk dat het zo vaak goed gaat. Net als het geen richting aangeven je schrikt je soms dood.

10. Cire

Cire 5e Versnelling

gisteren werd ik bijna getorpedeerd door een bellende chauffeur die vrolijk van links kwam en wilde doorrijden.
    Van hands free had deze knakker ook nog nooit gehoord want de telefoon had hij op zo'n manier vast aan zijn oor dat hij zijn gezichtsveld naar (voor hem) rechts ook nog had geblokkeerd ook met zijn arm :S

• Niet Leuk Niet Leuk x 2
  11. Jan KoekePan

De Stebel deed reeds menig gsm-toestel van schrik naar de achterbank verhuizen. No Mercy voor bellende ingeblikte eencelligen!

• Lol Lol x 4
    • Leuk Leuk x 1
    • Mee eens Mee eens x 1
  12. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

Verwonder me over sommige bestuurders, die de telefoon dan op luidspreker zetten, en hem vervolgens voor hun mond houden...
    Alsof dat wel mag...

13. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Pol dat is ook de navigatie.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2018
  14. Polleke

Polleke 3e Versnelling

klopt Piet,had ik niet bij nagedacht

15. Zeurdoos

Zeurdoos Kilometervreter

@Bassie Heb je hem op zijn gsm bezig gezien?? Voor het zelfde geld werd die bestuurder niet goed of was hij aan het indommelen. Nooit maar dan ook nooit zomaar door rijden bij een ongeluk zonder dat je weet wat er aan de hand is. Voor het zelfde geld had de beste bestuurder een beroerte en dan is elke minut te veel die hij moet wachten.

16. DennisMe

DennisMe 4e Versnelling

Tja, Zeurdoos, daar heb je wel een goed punt. Zo had ik het ook nog niet bekeken...

17. DennisMe

DennisMe 4e Versnelling

Dat is wel erg heftig Polleke. Kan me niet voorstellen hoe dat voelt om een maat zo kwijt te raken...

18. Polleke

Polleke 3e Versnelling

Ja niet goed,is pas geleden, op 7 april is het gebeurd in Bree

• Niet Leuk Niet Leuk x 2
  19. Bassie

Bassie 3e Versnelling

Ik weet hoe een beroerte/laag suikerlevel eruit ziet, heb dat eens meegemaakt met een vrachtwagen die ineens een paar auto's ramde, toen zijn we (vrouw en ik, madam is verpleegster) de cabine in gesprongen en cola gegeven.
    Maar deze kerel was al heel de tijd bezig met iets wat op een GSM leek tegen zijn oor.
    Bovendien zag ik hem uitstappen na het gebeuren, na een beroerte of laag suiker stappen ze niet uit om naar de voorbumper te kijken.

Sorry hoor, geen compassie met zulke lieden.

• Leuk Leuk x 1
    • Mee eens Mee eens x 1
  20. Zeurdoos

Zeurdoos Kilometervreter

@Bassie nee oké das anders maar dat stond niet in je verhaal der bij :good:

21. Eddy DM

Eddy DM 5e Versnelling

Toch wel @Zeurdoos :...."Ik zat te schuddebuiken van het lachen op mijn Panneke...dat koekblik stopte en ging zijn schade bekijken."
    ;)

22. Zeurdoos

Zeurdoos Kilometervreter

Heb ik daar over heen gelezen denk ik ;)

• Lol Lol x 1

Deel Deze Pagina