ST1300 Grote beurt ST1300 uit 2004

Gerard1963

2e Versnelling
18 aug 2016
73
50
18
57
Raalte
Type motor
ST1300
Beste MKT'ers,

Ik denk dat mijn motor aan een grote beurt toe is. Ik heb deze motor begin 2017 gekocht. De vorige eigenaar heeft toen de olie ververst gaf hij aan. Ik zou graag samen met een MKT'er in het najaar mijn motor onderhanden willen nemen. Zelf heb ik weinig verstand van motoren, maar hoop dat ik zoveel kan leren, zodat ik de volgende beurt zelf kan doen. Indien mogelijk wil ik ook tijdens de grote beurt een carbtune laten doen en het plaatsen van het zgn manusveertje (reeds in het bezit). Ik woon in het oosten van het land. Heb een verwarmde garage en kan tevens zorgen voor een motorbrug.
Is er iemand van het MKT team, die tijd en zin heeft om samen met mij deze klus aan te pakken?
Uiteraard wordt er voor een hapje en een drankje gezorgd.

Gr. Gerard van Zoelen

TuinfluiterPan

5e Versnelling
28 okt 2014
625
387
63
60
Flevoland
Type motor
Anders
Gerard
Welkom.
Alles is te leren. Zien doen maakt ook een leermoment.

De TDT dag is een moment dat veel Panners zich opmaken voor een rit richting Breda...zorg dat je de spullen hebt die moeten worden vervangen standaard. Luchtfilter bougies olie en filter. Cardan olie en vet molycote
-dit vet is speciaal en een potje kan je regelen bij Marc die neemt het dan mee.
Kijk maar op forum onder TDT dag en meld je aan. Olie kan je daar bestellen enz.
Voor het vet een pb sturen Marcc

Zelf zit ik midden in het land.

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk