Na de aanschaf van 10 sets in maart 2018, begin ik weer opnieuw een groepsaankoop D-sets.
Deze groepsaankoop verloopt vanaf nu anders dan voorheen en dat scheelt mij enorm veel werk. Maar... Nog steeds met hetzelfde plezier!
Als je de "riemwissel" zelf gaat uitvoeren bestel je de D-set gewoon zelf, voor een voordelige prijs bij Japparts.
Optie 1: De originele D-set met alleen de spanrollen, veer en riem.
€189,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA
Optie 2: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
€209,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA
Optie 3: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
€195,- (Levering op een "Wisseldag").
Wanneer er besteld en betaald wordt bepaald de "Doe-Het-Zelver" dus voortaan zelf, de gratis verzending geschiedt door Japparts, momenteel de voordeligste D-set aanbieder.
Voor de "Wisselaars" die aan een dag deelnemen bestel ik zelf de originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
Deze D-set kan ik zelf compleet aanbieden voor €195,- omdat ik geen winst hoef te maken en geen pandhuur of personeel hoef te betalen.
Deelname aan een "Wisseldag" is daarom voordeliger, maar óók nog eens gezellig EN leerzaam.
Ook andere "mankementen" aan je motor zullen dan naar voren komen en, waar mogelijk, opgelost worden.
Een officiële "wissel-dag" wordt t.z.t. pas besproken, ik probeer Houten en Sprundel een beetje af te wisselen.
Augustus 2018 wordt dus, in principe, Sprundel bij Ad, "Waffie".
Het maximaal aantal deelnemers op en dag is 7, bij voldoende animo schuiven de "laatkomers" door naar Maart 2019.
Geïnteresseerden, zet maar een reactie in dit topic, dan voeg ik je toe aan het onderstaande lijstje:
"WISSELDAG"
-01 KCools: 12 augustus
-02 Roel: 12 augustus, ook koplamp doorlussen. Relais nodig indien geen ABS fiets.
-03 Guardian (Guus): 12 augustus
-04 Vosje (Henry): 12 augustus, ook graag Stebel plaatsen.
-05 MartinBpan 12 augustus
-06 Ysegrim (Daniël): 12 augustus, ook koplamp doorlussen. Relais nodig indien geen ABS fiets.
-07 Bijtje85 (Paul): 12 augustus
- 08 Eric Berkhout
"WISSELDAG" (MAART 2019)
-08
-09
-10
Via PB zal ik je nog wel benaderen met de vraag of je wilt deelnemen aan de BBQ en de betaling van de set. (Compleet OF zonder thermostaat).
Het minimale aantal voor de BBQ is 15 personen, maar je hoeft dan uiteraard geen riem te wisselen.
Gewoon, voor de "gezellig" kan dus ook! Gráág zelfs, want het is ook écht gezellig op zo'n dag...
Ik vraag Rex (@webster) weer of hij inschrijfknop(pen) voor me wil toevoegen. (Is gebeurd)
"BBQ"
-01 Tim....................................................... -11 Marc Pan
-02 Roel...................................................... -12 Rorick
-03 Michiel Folgers.................................... -13
-04 Guardian.............................................. -14
-05 Pan 35i................................................. -15
-06 Sander.................................................. -16
-07 Dennis................................................. -17
-08 Olaf...................................................... -18
-09 IJskonijn.............................................. -19
-10 MartinBpan.......................................... -20
[RSVP=8342]Inschrijven Klik hier[/RSVP]
Bijtje85 - 2 - St1100 ABS/cbs
Eric Berkhout - 1 - Ik zou me graag aan willen melden voor de distributie riem dag bij ad mies
Henkdeman - 1 - Ik zou willen deelnemen aan de wisseldag
kcools - 1 - Graag optie 3 + bbq
Pan 35i - 1 - BBQ
en helpen waar nodig
Roel - 1 - Ik maak graag gebruik van de experts bij de wisseldag. En eet graag een worstje mee!
Sancho Panza - 3 - Ik denk dat ik ook kom, mits de BBQ goed verzorgd is...
Vosje - 1
Ysegrim - 1 - optie3
Totaal: 12
Deze groepsaankoop verloopt vanaf nu anders dan voorheen en dat scheelt mij enorm veel werk. Maar... Nog steeds met hetzelfde plezier!
Als je de "riemwissel" zelf gaat uitvoeren bestel je de D-set gewoon zelf, voor een voordelige prijs bij Japparts.
Optie 1: De originele D-set met alleen de spanrollen, veer en riem.
€189,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA
Optie 2: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
€209,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA
Optie 3: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
€195,- (Levering op een "Wisseldag").
Wanneer er besteld en betaald wordt bepaald de "Doe-Het-Zelver" dus voortaan zelf, de gratis verzending geschiedt door Japparts, momenteel de voordeligste D-set aanbieder.
Voor de "Wisselaars" die aan een dag deelnemen bestel ik zelf de originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
Deze D-set kan ik zelf compleet aanbieden voor €195,- omdat ik geen winst hoef te maken en geen pandhuur of personeel hoef te betalen.
Deelname aan een "Wisseldag" is daarom voordeliger, maar óók nog eens gezellig EN leerzaam.
Ook andere "mankementen" aan je motor zullen dan naar voren komen en, waar mogelijk, opgelost worden.
Een officiële "wissel-dag" wordt t.z.t. pas besproken, ik probeer Houten en Sprundel een beetje af te wisselen.
Augustus 2018 wordt dus, in principe, Sprundel bij Ad, "Waffie".
Het maximaal aantal deelnemers op en dag is 7, bij voldoende animo schuiven de "laatkomers" door naar Maart 2019.
Geïnteresseerden, zet maar een reactie in dit topic, dan voeg ik je toe aan het onderstaande lijstje:
"WISSELDAG"
-01 KCools: 12 augustus
-02 Roel: 12 augustus, ook koplamp doorlussen. Relais nodig indien geen ABS fiets.
-03 Guardian (Guus): 12 augustus
-04 Vosje (Henry): 12 augustus, ook graag Stebel plaatsen.
-05 MartinBpan 12 augustus
-06 Ysegrim (Daniël): 12 augustus, ook koplamp doorlussen. Relais nodig indien geen ABS fiets.
-07 Bijtje85 (Paul): 12 augustus
- 08 Eric Berkhout
"WISSELDAG" (MAART 2019)
-08
-09
-10
Via PB zal ik je nog wel benaderen met de vraag of je wilt deelnemen aan de BBQ en de betaling van de set. (Compleet OF zonder thermostaat).
Het minimale aantal voor de BBQ is 15 personen, maar je hoeft dan uiteraard geen riem te wisselen.
Gewoon, voor de "gezellig" kan dus ook! Gráág zelfs, want het is ook écht gezellig op zo'n dag...
Ik vraag Rex (@webster) weer of hij inschrijfknop(pen) voor me wil toevoegen. (Is gebeurd)
"BBQ"
-01 Tim....................................................... -11 Marc Pan
-02 Roel...................................................... -12 Rorick
-03 Michiel Folgers.................................... -13
-04 Guardian.............................................. -14
-05 Pan 35i................................................. -15
-06 Sander.................................................. -16
-07 Dennis................................................. -17
-08 Olaf...................................................... -18
-09 IJskonijn.............................................. -19
-10 MartinBpan.......................................... -20
[RSVP=8342]Inschrijven Klik hier[/RSVP]
Bijtje85 - 2 - St1100 ABS/cbs
Eric Berkhout - 1 - Ik zou me graag aan willen melden voor de distributie riem dag bij ad mies
Henkdeman - 1 - Ik zou willen deelnemen aan de wisseldag
kcools - 1 - Graag optie 3 + bbq
Pan 35i - 1 - BBQ
Roel - 1 - Ik maak graag gebruik van de experts bij de wisseldag. En eet graag een worstje mee!
Sancho Panza - 3 - Ik denk dat ik ook kom, mits de BBQ goed verzorgd is...
Vosje - 1
Ysegrim - 1 - optie3
Totaal: 12
Laatst bewerkt: