Groepsaankoop distributie-set februari/maart 2017

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
=== GELIEVE DE INSCHRIJFKNOP ONDERAAN TE GEBRUIKEN VOOR DE REGISTRATIE VAN HET AANTAL DEELNEMERS ===

Na de aanschaf van 9 sets in augustus van dit jaar, begin ik hier weer opnieuw een groepsaankoop D-sets.

Er kan alleen gekozen worden voor een riem van het merk Gates, wordt ook op David Silver aangeboden:

"Made to exacting standards by the renowned US manufacturer "GATES". We now offer you the highest quality replacement cambelt, giving great value but no compromise on quality".

Vrij vertaald: Eigenlijk dezelfde riem als die van Honda, maar zo'n € 50,- voordeliger...

Om het voor mezelf makkelijk te maken bestel ik dit jaar alleen een compleet pakket inclusief thermostaat + O-ring, dit kost namelijk maar € 8,50 extra.

En anders wordt Marktplaats gewoon (tijdelijk) overspoeld met overtollige thermostaten... :Biggrin

De benodigde 3 liter koelvloeistof van het (Shell) merk Kroon (Coolant -38 NF) is optioneel en bestel ik pas één of twee weken voordat er een wissel-dag plaats vind.

Het "pakket" bestaat standaard uit:

- Een distributieriem, merk Gates: --------> 30 euro (een Honda riem kost momenteel € 81,50)
- Een spanrol, origineel van Honda: ------> 83 euro.
- Een geleiderol, origineel van Honda: ---> 56 euro.
- Een veer, origineel van Honda: ------------> 3,50 euro.
- Een O-ring, origineel van Honda: ---------> 2 euro.
- Een thermostaat van het merk Gates: ---> 6,50 euro.

Dit maakt in totaal een bedrag van: ------> 181,- euro.

Kroon koelvloeistof (Coolant -38 NF), de benodigde 3 liter, is optioneel en kost € 7,50 extra.

Een officiële "wissel-dag" moet t.z.t. serieus met de organisatie en het M.K.T. besproken worden, de "productiviteit" is nu eenmaal hoger als er (veel) professionele hulp aanwezig is.

Op zo'n dag kunnen sowieso(?) zo'n 6 sets geplaatst worden, onvoorziene technische problemen worden dan ook makkelijk(er) opgevangen en opgelost.

Hulde voor het M.K.T. - (werkelijk onmisbaar!)

Geïnteresseerden, geen enkele verplichting, laat het hier weten... Dan zet ik je in het onderstaande lijstje:

- 01: Dennis80 - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid - BETALING INCLUSIEF VERZENDING IS BINNEN -
- 02: PanPaul - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid - BETALING IS BINNEN -
- 03: Peter Vos - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid -
- 04: PanST1100Black - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid - BETAALD EIND DECEMBER -
- 05: Danny R. - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid - BETALING IS BINNEN + VERZENDING -
- 06: Oppie - Complete set + Kroon (plus extra originele onderdelen?) - ALLES IS BETAALD + VERZENDING -
- 07: Pjotrpuk - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid -
- 08: Zeurdoos - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid - BETAALD HALF DECEMBER -
- 09: Breeze81 - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid - BETALING INCLUSIEF VERZENDING IS BINNEN -
- 10: Sven.Magnus - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid -
- 11:
- 12:
- 13:

1 - pb verstuurd met details 2 - betaling ontvangen 3 - status pakket (opsturen, ophalen of op een wissel-dag)

De uiteindelijke opties zijn:

- De set wordt verstuurd naar je huisadres, je betaald dan €6,95 verzendkosten.
- Ophalen in Amersfoort, kost MIJ een kop koffie en een lichtelijk droge "bek" door m'n geklets over de Pan.
- Langsbrengen, mits je in de buurt van Amersfoort woont, gezellig even "beppen".
- Afspreken op een wissel-dag...

Komt vast (weer) in orde!

N.B.
Onze wel gewaardeerde Ozzy informeert, als het goed is, ook nog even bij MSP of zij nog onder de prijs van de originele Honda onderdelen kunnen gaan zitten... (wordt vervolgd).

[RSVP=5106]Inschrijven Klik hier[/RSVP]

Breeze81 1 - Set en evt. een plekje op de wisseldag

Danny R. 1 - Inclusief koelvloeistof!

Dennis80 1 - Gehele set met kroon

GuideDog 1 - complete set + kroon, wisseldag

Oppie 1

Oppie 1
PanPaul 1 - nr 2 in je lijst maar voor de volledigheid

Oppie 1
PanST1100Black 1 - Complete Distributieset + Kroon koelvloeistof s.v.p. Al dan niet op wisseldag

Oppie 1
PanST1100Black 1 - Complete Distributieset + Kroon koelvloeistof s.v.p. Al dan niet op wisseldag
Peter Vos 1 - Complete set incl koelvloeistof, graag op een nader te bepalen wisseldag

Oppie 1
Peter Vos 1 - Complete set incl koelvloeistof, graag op een nader te bepalen wisseldag
Pjotrpuk 1 - ik doe graag mee aan de distributie wisseldag met koelvloeistof

Oppie 1
sven.magnus 1 - Complete set + Kroon

Oppie 1
Webster 1

Oppie 1
Webster 1
Zeurdoos 1 - Complete set incl koelvloeistof, wisseldag

Totaal: 12

Laatst bewerkt:

Dennis80

5e Versnelling
28 nov 2014
473
206
43
Enschede
Type motor
ST1100
Ik schrijf me vast in voor de gehele set, al dan niet op een wisseldag.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dennis80

5e Versnelling
28 nov 2014
473
206
43
Enschede
Type motor
ST1100
Vandaag in Almelo kunnen ze ook t-shirts drukken toch...?[emoji23][emoji13]

• Like
Reactions: Dennis

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Ahahhaah het is gewoon mijn hoofd!! Super gedaan!!!
Ik dacht al dat je dit "lolletje" kon waarderen. Als ik binnenkort echter een claim heb, i.v.m copyright, sta je volledig in je recht hoor! ;)

Ik heb op m'n werk nog wel een paar oude ziekenhuis-bedden staan...

Als we daar nou een aantal hefbruggen van lassen, met een plaat er op, kunnen we in Houten een gigantische dag organiseren op "Het Rond" of "Het Oude Dorp".

Ik ga maandag meteen even bellen wat de afhuur kost! :)

• Like

PanST1100Black

5e Versnelling
25 aug 2016
717
366
63
58
Leiden
Type motor
ST1100
Goedemorgen Sancho Panza,

Zou me heel graag inschrijven voor de gehele D- set plus Kroon koelvloeistof.
Ook al dan niet op een wisseldag, maar over de +/- 135.000 km wordt het hoognodig eens tijd ...
Ennûh, geboorte jaar vermoedelijk 1996 :angel::angel::angel:

Fijne (zon)dag nog, allemaal

Laatst bewerkt:
  • Like

Dennis

The Preacher
12 sep 2013
3.829
2.906
113
46
Alphen aan den Rijn
www.bmwdriversforum.nl
Type motor
ST1100
Ter aanvulling: gaat niet alleen om de km's maar ook om de leeftijd.
De riem droogt simpelweg uit door de jaren heen.

Weet je niet of riem al vervangen is, vervang deze alsnog. Het is idd nogal een investering qua centjes, maar weegt niet op tegen een blok in de soep.

Aangezien het doek viel voor de 1100 in 2002, is de houdbaarheidsdatum van alle riemen, van de 1100 waarvan niet bekend is of deze zijn vervangen of daadwerkelijk niet vervangen zijn, denk ik wel bereikt.

Dit ter info.

Laatst bewerkt:

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Paul, die site ziet er netjes uit hoor! De foto's geven een duidelijke indruk en ook het mengen van "jong en oud" is duidelijk zichtbaar.
Ik voel hier"bijna een extra "wissel-stationnetje" aankomen in het midden van het land... :)

Al dan niet met "onze" aanwezige kennis erbij kan dit best potentie hebben voor een riemwissel voor 1 persoon in een weekend.

Zo helpen we elkaar en het is waarschijnlijk nog gezellig ook... Ik weet, zo goed als zeker, dat dit tot een ontmoeting zal leiden.

Mijn ouders (4 stuks) wonen ook in Houten, ik ben daar dus zo'n 2 keer per maand... (inderdaad, ze waren in de aanbieding bij de Action)

Dennis, bedankt voor je "ter info", daarom bestaat er ook het oud-Hollandsch gezegde: Dennis = Kennis. :Biggrin

Laatst bewerkt:
  • Like

Oppie

Kilometervreter
4 nov 2012
841
334
63
46
Zwaag
Ik wil me aanmelden voor een complete set met de kroon alsjeblieft. Hoor graag in pb wanneer de betaling gedaan moet worden.
Gr
Rowdy aka Oppie

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

• Like

Oppie

Kilometervreter
4 nov 2012
841
334
63
46
Zwaag
We kijken tzt wel even of we het in mijn garage doen of een wisseldag. Laatste is voor ons beide een stukkie rijden......heb nog meer klussen liggen: lekkage cardan, lekkage blok, nieuwe koppelingsveren.........dus....

• Like

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Ik voel hier een weekje "Camping" aankomen! ;)

De wisseldag zal pas in februari/maart zijn, dan pas begin ik ook met het "innen" van de betalingen.
Als je het zelf al eerder wil doen kan ik de D-set, te allen tijde, met 20% korting bij Honda bestellen.

Dan bespreken we het bedrag en details gewoon via PM.

Het geheel zal dan wel ietsje duurder uitvallen (15 euro extra?) omdat de verzendkosten niet collectief gedeeld worden.
Maar alles gaat dan wel direct naar je huisadres, ik bestel het, service van de (mijn) "zaak".

Mocht je, naast de set, meteen nog meer (originele) onderdelen willen bestellen voor je "verbouwing", kijk dan op: www.cmsnl.com.

De prijzen die daar staan zijn exclusief 21% BTW maar voor mij geldt dat dit de prijs is die ik betaal...
Telt het totaalbedrag veel makkelijker op met die "ronde" getallen! :Biggrin

Ik zet je er gewoon bij, komt vast goed!

• Like

Danny R.

2e Versnelling
15 mrt 2016
41
60
18
51
Zaandam
Type motor
ST1100
Ook ik wil me graag aanmelden voor een complete set inclusief koelvloeistof en wil ook graag gebruik maken van de wisseldag!
Ik hoor nog wel hoe of wat!

Thanks en een fijne avond!

Zeurdoos

Kilometervreter
22 mei 2016
1.554
689
113
38
Bergen op zoom
Type motor
ST1100
Nou ook maar aangemeld beter safe then sorry ;) kan zelf ook goed sleutelen maar iets dat ik nog nooit heb gedaan doe ik liever niet zelf dus mooi tijdens een wisseldag (kan natuurlijk altijd helpen en eventeueel alles doen als iemand maar zegt hoe) ;) :biker:

• Like

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Was de afgelopen weken lekker bezig in m'n huisje en heb net pas ontdekt dat iemand de inschrijfknop heeft gebruikt.
Breeze81 is net toegevoegd, het aantal zit nu dus op 9, maar hiermee stopt de mogelijkheid van het inschrijven niet hoor!

Wachten tot februari/Maart is op zich niet echt nodig, de D-set vervangen kan ook onder het kopje "Winterklaar maken" worden opgevat.
Ik ga de huidige "inschrijvers" vast een PB'tje sturen, dan blijkt vanzelf welke voorkeur iedereen heeft.

U hoort (leest) nog van mij...

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: Dennis en Dennis80

Dennis80

5e Versnelling
28 nov 2014
473
206
43
Enschede
Type motor
ST1100
Zie het Peebeetje tegemoet [emoji6][emoji16]

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Bij PjotrPuk komen mijn berichten niet aan, meldde hij via Tapatalk...
Bij Breeze81 misschien ook niet? Stuur mij anders even een berichtje via PB.

Update: Met allebei in contact gekomen!

Laatst bewerkt:

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100

Dit geeft een goede indruk van waar alle "wisselaars" vandaan komen.
Sommigen doen de wissel gewoon zelf maar misschien voelt het nog iets prettiger als een MKT-er eventjes meekijkt.

Als de Pan gesloopt is, lees: gedemonteerd volgens het boekje, kost de wissel tenslotte maar een half uurtje.

Een eventuele wisseldag lijkt, qua rijafstand, weer richting Sprundel te gaan... Dit wordt pas later serieus besproken.

Sprundel is vooral praktisch door de 3 aanwezige hefbruggen en het, altijd aanwezige, schoonmaakteam van Tempo-team.
Die kunnen EN boeiend kletsen... EN ijverig vegen tegelijk... :Biggrin

Om van de catering maar te zwijgen, met die combi kun je daar dus (echt) altijd van de vloer eten!

Ik heb geen aandelen in MSD, ben ook absoluut benieuwd naar Slowhand's locatie...
Maar dat wordt voor mij waarschijnlijk eens een gezellig bezoekje op een forumdag van wat voor aard dan ook.

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Heren, ik heb vandaag even gebeld met de "dealer" en heb alles gewoon in één keer besteld.
Meestal duurt het zo'n 2-3 weken maar dan ligt alles alvast klaar, ook voor de latere betalers.

Ik haal dan eerst de sets op voor degenen die reeds betaald hebben, de rest haal ik dan (z.s.m.) op als de rest van het geld binnen is.

Meestal is december ook een drukke maand voor de Honda magazijnen, inventarisaties en vakanties, dit zijn we nu gelukkig voor.

@Oppie, jouw extra bestelling zit er ook bij, komt in orde.

• Like
Reactions: Dennis80

Pjotrpuk

2e Versnelling
8 mei 2015
59
80
18
62
Type motor
ST1300
Berichten komen nu wel binnen. Alles opnieuw geïnstalleerd!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Paul_U

Kilometervreter
14 okt 2016
1.593
455
83
41
Apeldoorn
Type motor
ST1100
Vind het zeker mooi klinken en heb wel interesse. Enige probleem is dat er nog geen Pan is op dit moment. Veel van de motoren in mijn prijsklasse zitten wel tegen vervanging aan. Beetje voorbarig om nu al in te schrijven, eerst maar eens zorgen dat die brommer er komt. Wellicht volgend jaar ergens, als ze er dan nog zijn.

Verstuurd vanaf mijn mobiel via Tapa talk.

Laatst bewerkt:

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Ik ben "bang" dat er op dat moment wel weer een nieuwe groepsaankoop gaande is... :)

- 01: Dennis80 - Complete set + Kroon - VERZONDEN EN AANGEKOMEN
- 02: PanPaul - Complete set + Kroon - LIGT KLAAR - WISSELDAG
- 03: Peter Vos - Complete set + Kroon - LIGT KLAAR - WISSELDAG
- 04: PanST1100Black - Complete set + Kroon - VERZONDEN EN AANGEKOMEN
- 05: Danny R. - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid - VERZONDEN EN AANGEKOMEN
- 06: Oppie - Complete set + Kroon (plus extra originele onderdelen?) - VERZONDEN EN AANGEKOMEN
- 07: Pjotrpuk - Complete set + Kroon - LIGT KLAAR - WISSELDAG
- 08: Zeurdoos - Complete set + Kroon - LIGT KLAAR - WISSELDAG
- 09: Breeze81 - Complete set + Kroon - VERZONDEN EN AANGEKOMEN
- 10: Sven.Magnus - Complete set + Kroon - Stap 1 voltooid - LIGT KLAAR - WISSELDAG

Sven komt uit België, onder Antwerpen vandaan, past niet echt op de kaart maar is wel duidelijk nu.

Laatst bewerkt:

sven.magnus

Kilometervreter
29 okt 2016
1.280
393
83
50
Muizen
Type motor
ST1100
Oei... ben ik van de kaart?! Sprundel ligt nochtans op een steenworp van hier

Volledig Tapa getalkt [emoji4]

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Had even een kleine winterdip, was dus wat "afweziger" met reageren! Maar...

Heb net een mail gehad dat de bestelling binnen is! Aanstaande zaterdag kan ik het ophalen...
Ik ga nu de vloeistoffen en thermostaten bestellen zodat het verzonden kan worden als dat is afgesproken.

Wordt vervolgd... :)

GuideDog

5e Versnelling
13 dec 2016
472
97
28
40
Dordrecht
Type motor
ST1100
Oie, ik schrijf me net in en zie dat de bestelling al de deur uit is.... of is er al rekening mee gehouden dat er (te) late inschrijvingen zijn? :)
ben pas sinds kort lid :)

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Voor het Honda-deel geldt altijd een korting, de thermostaat zou je zelf kunnen bestellen en misschien heb ik nog koelvloeistof over.
Ik stuur je 1 dezer dagen een PB, ben momenteel druk om m'n moeder te verhuizen.
Ik kom er dus even op terug, moet geen enkel probleem zijn!

Oppie

Kilometervreter
4 nov 2012
841
334
63
46
Zwaag
Top Sander, ik zie het wel verschijnen.........leuk !!!

Dennis80

5e Versnelling
28 nov 2014
473
206
43
Enschede
Type motor
ST1100

Heb nog geen pakketje onder m'n kerstboom kunnen vinden[emoji56][emoji56][emoji23][emoji23]

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Een heel fijn, gezond, gelukkig nieuwjaar toegewenst!

De riemen hebben waarschijnlijk vertraging opgelopen door de feestdagen, deze kreeg ik gisteren pas binnen.
Vandaag worden de spullen dus verzonden, hopelijk loopt de planning van het aftuigen van de kerstboom nu niet in het honderd.

Als de boom al weg is wordt het gewoon een pakketje voor in de schuur, ook gezellig. :)

Jullie ontvangen een tracktrace linkje op je mobiel.

Nu komt het lastigste van het geheel, het plannen van een wisseldag en (veel) agenda's bij elkaar leggen.
PanPaul (uit Houten bij Utrecht) heeft ook een mogelijkheid voor een dag voor 3 motoren, dit is ook nog een extra optie.

Alles in goed overleg, details volgen uiteraard!

PanPaul

4e Versnelling
19 sep 2016
300
155
43
Houten
www.sleutelclubhouten.nl
Type motor
ST1100
Ja, klopt. Ik heb bij ons ruimte om aan maximaal 4 motoren tegelijk te sleutelen (3 op een heftafel en 1 op de grond) inclusief gereedschap. Een tafel is natuurlijk al gereserveerd voor mijn eigen fiets :oh no:. Alleen het aantal dagen waarop dat zou kunnen gebeuren is beperkt. Misschien is het handig als mensen die daarvoor in aanmerking willen komen mij even een pb sturen met daarin hun voorkeursdatum. Ik maak dan een nieuw topic aan "Gezamenlijk distributieriem wisseldag Houten" waar we dat bij kunnen houden.
Er valt op dit moment te kiezen uit: 11 maart en 8 of 22 april. Allemaal zaterdagen. Een en ander dus in Houten, de uiteindelijke gegevens volgen dan wel weer als het uitgekristalliseerd is wanneer we dit gaan doen.

cjavham

5e Versnelling
30 mei 2016
514
174
43
66
Spijkenisse
Type motor
ST1100
Kan ik ook nog een D set bestellen en dat naar huis adres laten sturen????

Rimconator

Klokje Rondrijder
13 mrt 2014
4.463
1.992
113
51
Hulst (NL)
Type motor
ST1300
Dit staat in de openigspost:

De uiteindelijke opties zijn:

- De set wordt verstuurd naar je huisadres, je betaald dan €6,95 verzendkosten.

Ozzy

Klokje Rondrijder
R.I.P
30 okt 2012
5.227
3.185
572
Type motor
ST1100
Ik heb Sancho Panza even prive een berichtje gestuurd.
Nu hopen dat ie snel reageert.

Pan-Jorim

3e Versnelling
5 mrt 2017
99
22
18
48
Best
Type motor
ST1100
Ook die van mij is aan de beurt .....maar ook mijn complete uitlaat laat de wensen over
Dit wordt dus een keuse maken ...hhhmmm ik kom hier nog op terug..

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk