• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Groepsaankoop D-sets = Zondag 28 juli 2019 + BBQ

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
693
609
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Na de aanschaf van 14 sets in mei en juni 2019, was er blijkbaar nog animo voor een groepsaankoop D-sets.

Als je de "riemwissel" zelf gaat uitvoeren bestel je de D-set gewoon zelf, voor een voordelige prijs bij Japparts.

Optie 1: De originele D-set met alleen de spanrollen, veer en riem.
€189,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA
Optie 2: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
€209,95 (inclusief verzending). BESTELPAGINA
Optie 3: De originele D-set met de spanrollen, veer, riem, PLUS koelvloeistof, O-ring en de Thermostaat.
€199,95 (Wordt besteld door mij, biedt vele extra's, levering set op een "Wisseldag").

Deelname aan een "Wisseldag" is voordeliger, maar is óók nog eens gezellig EN leerzaam.
Ook andere "mankementen" aan je motor zullen aan het licht komen en, waar mogelijk, opgelost worden.

Er is maar keuze uit 1 dag, LET OP, deze valt in de zomervakantie.

ZONDAG 28 JULI

Maximaal ZEVEN deelnemers per dag, dan is er extra tijd voor controles/onderhoud.

Geïnteresseerden, zet maar een reactie in dit topic, dan voeg ik je toe aan het onderstaande lijstje:

"WISSELDAG 2019"
-01 Sjoko1965 - John - BETAALD - Remolie verversen - Olie + filter
-02 Marcel Houtsma - BETAALD
-03 Selmar Veurink - BETAALD
-04 Magnamaniac - Chris - BETAALD - HEEFT GEEN KOELVLOEISTOF NODIG - Graag Carbtune
-05 Ad de Waal - BETAALD - Benzineslang vervangen - olie + filter - 2 X FA142HH en 1 X FA196HH + remolie + bandenwissel
-06
-07

Japsertje80 - Geïnteresseerd bij een dag in de toekomst
Paul Custers - Geïnteresseerd bij een dag in de toekomst

BBQ 28 Juli:
-01 Sjoko1965
-02 Marcel Houtsma
-03 Selmar Veurink
-04 Magnamaniac
-05 Ad de Waal
-06 Sander
-07 Olaf
-08 Dennis
-09 IJskonijn Gerrit
-10 Ad
-11 Jacqueline
-12 Buurman Grillmeister
-13 KCools
-14
-15

Laatst bewerkt:

ad de waal

Motorrijles
23 apr 2018
6
3
3
52
de eenhoorn,oosterblokker
Type motor
ST1100
Ik wil ook graag meedoen met optie 3. Weet niet of mijn riem door de vorige eigenaar is vervangen. Misschien kunnen we dan kijken waarom er een gek geluid bij 2800 rpm is.

Japsertje80

2e Versnelling
14 sep 2017
52
15
8
39
Veendam
Type motor
ST1100
Shit. Ik had ook graag mee willen doen, maar mijn vrouw is dan net uitgerekend. Beetje lullig als ik dan aan het klussen ben met de Pan.
Ik houd mij dus aanbevolen voor de volgende ronde.

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
693
609
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
@Japsertje80: Eigenlijk zou ik dan ZEKER nog even een dagje ontspanning meepakken voor jezelf, voordat het gedaan is met de rust...
Afgezien van het financiële aspect natuurlijk, want ik voel hem uiteraard al aankomen:
Weet jij wel hoeveel luiers we van het geld van zo'n Dipstitoetstie-setje kunnen kopen? :MAD:

Uiteraard heb ik nog eventjes gechecked waar je woont. Zo'n kleine 2,5 uur van Sprundel... :Shok:

Het zou inderdaad een beetje vreemd zijn als de dreumes bij thuiskomst al zijn/haar eerste woordjes brabbelt: PanPan.
Ik heb je als geheugensteuntje genoteerd.

De vijf aangemelde deelnemers hebben betaald en 28 juli gaat dus gegarandeerd plaatsvinden.
Er is eventueel nog plek voor 2 extra deelnemers, de sets zijn hiervoor al besteld.

• Leuk
Reactions: Japsertje80

kcools

2e Versnelling
27 jun 2018
53
58
18
53
Eindhoven
Type motor
ST1100
Ik zie dat er nog plaats is voor de bbq, daar mag je mijn naam wel bij zetten Sander.
Ik breng dan ook de 3d geprinte winddeflectors mee.

• Leuk
Reactions: sleutelaar

Paul Custers

Motorrijles
2 apr 2019
9
3
3
64
Type motor
ST1100
Waar gaat dit door ? Ik moet van Belgisch Limburg komen. Even checken of dit haalbaar is?

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
693
609
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
Kees toegevoegd voor de BBQ en Paul gemaild voor eventuele deelname.
Zo'n anderhalf uur op de Pan... Lijkt me redelijk standaard, zonder zadelpijn... :Biggrin

Paul Custers

Motorrijles
2 apr 2019
9
3
3
64
Type motor
ST1100
Ik kan er niet bij zijn. De afstand is geen probleem inderdaad.
Helaas verhinderd. De kleinkinderen komen eraan.
Heb je nog iets voorzien in het najaar?

Bovenaan Onderaan