• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

GPS tracker

Wil ik ook

• Total voters
    4

webster

Administrator
Medewerker
29 okt 2012
1.717
1.941
882
40
Papendrecht
www.st1100-1300.eu
Type motor
Anders
Beste mensen

ik heb een GPS tracker in de motor zitten waar ik erg over te spreken ben

deze kan ook je ontsteking op afstand uitschakelen

ik heb bij dat bedrijf ook een simkaart genomen die in heel de EU werkt voor 70 pond per jaar
je hoeft dan geen verdere data kosten te betalen

tevens is er ook een app voor op de telefoon voor

hier wat afbeeldingenView media item 546View media item 545View media item 544
deze tracker kost 49,99 Pond

ik kan bij voldoende animo een korting aanbieden van 10 pond per unit

tevens zit hier dan ook een jaar lang toegang tot de server bij

[RSVP=4014]Inschrijven Klik hier[/RSVP]

Webster - 1 - Dikkie

Totaal: 1

Fredje1

3e Versnelling
12 apr 2014
170
112
43
57
Groesbeek (regio Nijmegen)
Type motor
ST1100
Is wel interessant misschien wel een optie zal er over nadenken.
bedankt voor het delen v/d info.

Als ik 'm zou monteren is het : dat je partner je kan volgen en weet waar je uithangt ! ;)
Want ik probeer juist zoveel mogelijk te rijden , en tijdens het rijden wordt ie niet gestolen :)

• Like
Reactions: Marcel W.

GrisPan

5e Versnelling
5 okt 2014
743
574
93
Schagen
Type motor
ST1300
Enige reden dat ik zo`n tracker zou monteren is om te weten waar de Pan is als i gejat wordt. Moet de tracker wel klein en weggestopt gemonteerd zitten zodat het dievengilde niet gelijk de tracker in de berm gooit van bv de A9....
Dus het moeten een vloeistofdicht apparaat zijn die in de benzine tank kan overleven en uitzenden! of in een vorkpoot, of....

Heijway

4e Versnelling
11 mei 2013
364
161
43
44
Enschede
Type motor
ST1100
Wil je er een lokmotor van maken? Het dievengilde zal niet snel alle kuipdelen eraf trekken om te kijken of hier eventueel een tracker in zit. En als ze een apparaat hebben om de tracker te vinden hebben ze hem ook snel genoeg

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.624
2.328
413
52
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Een tracker is niet groot, en kan inderdaad heel behoorlijk worden verstopt. Dievengilde moet als eerste natuurlijk al wéten dat er zo'n ding überhaupt gemonteerd is voordat ze er naar op zoek gaan . .

GrisPan

5e Versnelling
5 okt 2014
743
574
93
Schagen
Type motor
ST1300
Nee, natuurlijk wil ik er geen lokmotor van maken. Begrijp die opmerking eigenlijk niet. Als een motor wordt gestolen door een professionele bende dan is het eerste wat ze doen (denk ik) de accu losgooien en een quickscan maken op GPS trackers.
Dus de motor altijd goed op slot zetten aan een vast object, de gelegenheids boef loopt dan wel door naar wat anders....

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.624
2.328
413
52
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Zouden die professionals die quickscan niet al doen voordat ze 'm in hun busje kieperen? Stel dát het een lokmotor is willen ze vast niet eens in de búúrt ervan komen . . In dat geval werkt zo'n tracker aan boord zelfs preventief.

• Like
Reactions: elmo

panpatje

Administrator
Medewerker
29 okt 2012
1.142
616
413
50
Schiedam
Type motor
ST1300
blijft die tracker dan altijd 24/7 aan staan? Denk dat na een weekje de accu plat zal zijn. Moet je wel iedere dag gaan rijden :)

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.624
2.328
413
52
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Hij heeft een eigen, intern accuutje (die mijne, althans) en omdat ik 'm via het contact heb geschakeld laadt-ie alleen op als het contact aanstaat. Het gebruik is in de orde van een ouderwetse Nokia telefoon - hij doet laaaang met z'n batterijtje!

webster

Administrator
Medewerker
29 okt 2012
1.717
1.941
882
40
Papendrecht
www.st1100-1300.eu
Type motor
Anders
Patrick

tracker staat aan maar in deep sleep modus zelfs internet verbinding is dan gesloten

hangt er bij mij nu al een paar weken in en 2 accu is nog steeds vol hangt achter de protector

Pannos

Mega Mijlenmaker
30 mei 2016
1.995
833
113
36
Spijkenisse
www.fordmondeoclub.nl
Type motor
Anders
Ik heb een XT-009, net als Marcel.
Heb de mijn zo ingesteld dat ie pas posities door gaat geven als ie buiten een straal van 50 meter van mijn huisadres komt, als ie voor de deur staat geeft ie alleen elk uur een zgh. 'heartbeat', een teken van leven dus en geen positie.
Datakosten bij stilstand, helemaal niets.
Rit van 150Km (hoogste nauwkeurigheid ingesteld waarbij ie constant de snelheid monitort), ongeveer 3 cent.
Heerlijk klein apparaatje wat je o zo makkelijk wegstopt en ook nog waterdicht is.

Bovenaan Onderaan