data-csrf="1558430670,268a159e9e0e3b1294034beb901bc56c" GPS steun | ST1100-1300.eu

GPS steun

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Tukker

3e Versnelling
30 nov 2015
141
78
28
36
Glanerbrug
Type motor
ST1100
Vanmorgen heb ik mijn vfr weer ingeruild op een st1100. Ik was het dagelijks tanken en dat geknooi met de ketting helemaal zat. Het is super nette fiets met een kleine ton op de teller, dus daar kan ik weer even mee voor uit. Erg blij mee.
Omdat ik gebruik wil maken van mijn Garmin ben ik op zoek naar een betaalbare rammount. Bij voorkeur om op het dashboard te monteren. Heeft iemand een tip? Ik vind weinig op het www.
Alvast bedankt!

Gr BramIMG_2425.JPG

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Laatst bewerkt:

Tukker

3e Versnelling
30 nov 2015
141
78
28
36
Glanerbrug
Type motor
ST1100
Ik heb Marc zojuist gesproken. Van hem begreep ik dat er binnenkort een bijeenkomst wordt georganiseerd vanuit deze club. Hij is daar aanwezig en wil voor mij dan een steuntje meenemen. Is er iemand uit Twente die daar ook aanwezig is en voor mij het steuntje wil meenemen?
Dat scheelt in de verzendkosten[emoji3]

Tukker

3e Versnelling
30 nov 2015
141
78
28
36
Glanerbrug
Type motor
ST1100
Bovenstaande op advies van Marc. Die had het over 10€ verzendkosten[emoji3]

marc pan

Klokje Rondrijder
4 nov 2012
4.497
2.091
113
52
Westmalle, België
Type motor
ST1300
Tukker heeft er al zeker geen probleem mee om 2 kleine gaatjes te boren in zijn Pan, en om te wachten tot 15-01-2017.
En eigenlijk en nog verschillende leden snappen het probleem ook niet,:Shrug: wat er eigenlijk mis is om 2 kleine gaatjes te boren in hun Pan. :Sip:

Mikey

4e versnelling
9 feb 2013
2.232
4.127
413
Type motor
Anders
Dat mag een ieder voor zichzelf weten Marc. Maar ik ben er ook zo een die absoluut géén gaten boort in kuip delen. Zeker niet als er een andere oplossing is.
Hetzelfde geldt ook voor mijn auto en die van mijn wederhelft. Zit in beiden geen originele radio b.v., met veel toebehoren. Toch zit er nergens een gaatje dat niet af fabriek al aanwezig was. Als alles wordt uitgebouwd, zal niemand ooit kunnen zien dat het er was.
En zo zullen er nog wel een aantal meer zijn.

Dat er door derden telkens weer op gewezen wordt, dat het nodig is om gaten te boren, is alleen maar volledig, met name naar hen die dit dus absoluut niet willen. De keuze om iets wel of niet aan te schaffen kan hier voor sommigen dus geheel afhangen van dergelijke informatie. Deze wordt echter niet door jouwzelf vermeld. Mensen zouden dus voor een verrassing kunnen komen te staan.

Dus ipv hier telkens op terug te komen, zou je ook eens kunnen accepteren dat er mensen zijn die dit idd geen probleem vinden maar er ook zijn die dat gewoonweg niet willen. En voor die laatste groep zou het fijn zijn als bij aanbieden vermeld werd dat het boren van gaten noodzakelijk is.

Laatst bewerkt:

marc pan

Klokje Rondrijder
4 nov 2012
4.497
2.091
113
52
Westmalle, België
Type motor
ST1300
Leden die een steun willen of voor ze er eentje gekocht hebben en er graag eentje willen hebben en twijfelen, zijn hier ALLEMAAL van op de hoogte gebracht van de gaatjes die zij moeten boren in de ST1100.
Ik vraag steeds hun GSM nr en IK bel ze zelf op, een geef hier inlichtingen over, van de voordelen en de nadelen.
Vraag het anders maar eens aan Tukker en Ome Paul, die er laatst hier eentje hebben bestelt.

Mikey

4e versnelling
9 feb 2013
2.232
4.127
413
Type motor
Anders
Dat is heel mooi Marc, maar op die wijze is het niet zichtbaar voor hen die deze steun (nog?) niet besteld hebben. En die zien dus slechts een steun zonder deze informatie. Zij die hier telkens melding van maken, kunnen dit dus ook niet zien. Dus het volledigheidshalve vermelden bij aanbieden blijft overeind.
Dan heb je deze misvattingen ook niet en scheelt dat weer reacties van beide zijden.

• Like
Reactions: webster

Ome Noot

Moderator
Medewerker
29 okt 2012
4.245
2.665
413
56
Schiedam
www.piettastisch.nl
Type motor
ST1300
Ik wil hier niemand onder zijn veren schieten.
De mal van de Ome Noot Steun, om hem zo maar even te nomen, heb ik ongeveer tien jaar geleden gekregen van Idefix.
Voor de echt oud gedienden een bekende naam, voor de nieuwe mensen zegt die naam waarschijnlijk helemaal niets, maar dat terzijde.
Van dit voorbeeld heb ik de loop der jaren ik denk een vijftigtal steunen gemaakt en even zoveel mensen blij gemaakt.
Voordeel is dat er dus niet geboord behoeft te worden, enkel een gaatje aftekenen op de steun zelf en een ander boutje en moertje gebruiken door de onderste ruitbout.
Zit als een huis en je navigatiesysteem zit als een huis.

Tukker

3e Versnelling
30 nov 2015
141
78
28
36
Glanerbrug
Type motor
ST1100
Helaas na mijn late dienst gisteren de motor aan de kant moeten zetten. Hij liep warm en er sputterde koelvloeistof uit. Ook machtig roken onder de kappen. Vanmorgen zag ik er ook een paar druppels olie onder liggen thv de middenbok[emoji19]

ThunderSTreak

Mega Mijlenmaker
12 okt 2013
2.104
2.746
113
Omgeving Breda
..........................., heb ik ongeveer tien jaar geleden gekregen van Idefix.
Voor de echt oud gedienden een bekende naam, voor de nieuwe mensen zegt die naam waarschijnlijk helemaal niets, maar dat terzijde.
,..............
Idifix, de Panrijder die ooit wegmisbruikers (of was het blik op de weg?) haalde.......

• Like
Reactions: panman1100