• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Geluk bij een ongeluk

Dannys

3e Versnelling
1 sep 2017
156
92
28
34
Tilburg
Type motor
ST1300
Aiiii die had ik niet aan zien komen. Dacht eigenlijk dat er op de rechterbaan een stilstaande auto zou staan en de motorrijder erop zou klappen. Maar gelukkig blijft de motorrijder deze keer gespaard. Pfff :oh no:

Henk2511

5e Versnelling
8 sep 2018
504
474
63
56
Gieten
Type motor
ST1100
motorrijders schatten de bocht wel eens verkeerd in, maar chauffeurs ook, schandalige actie van deze eik... !!
kent dus zijn auto niet, waarschijnlijk hoog kantelmoment, moet je weten als chauffeur.
wij rijden ook met dubbeldekkers met een hoog kantelmoment, en dat weet je, dus let op je snelheid !!!!!
ook wel een filmpje gezien dat de vrachtwagen op een blauw busje valt, wordt je niet vrolijk van als hulpverlener !!!!!

Mister Vogezen

Mega Mijlenmaker
27 sep 2016
2.789
977
113
54
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Wow.
Een engel heb je wel eens nodig zo blijkt.
Ik heb ooit eens een motorrijder een vrachtwagen met opligger zien inhalen in een bocht wat op zich niet speciaal is.
Die truck reed op het linkse baanvak en de motard ging hem voorbij op het rechtse baanvak.
Op het moment dat die motard aan de achterzijde van die truck was ging die bestuurder naar rechts en volgens mij kon die trucker in zijn spiegel die motard niet zien omdat het een bocht naar links was.
Dat ging maar juist goed , die motard heeft de pechstrook moeten opzoeken om toch nog voorbij te steken.
I.p.v. even te wachten , die truck ging wel naar rechts komen.

• Like
Reactions: Henk2511

ruudb

Kilometervreter
10 feb 2017
1.058
335
83
52
Anna Paulowna
Type motor
ST1300
Sodeju dan heb je mazzel.
Die zal s avonds wel een borreltje extra hebben genomen.

Guardian

4e Versnelling
7 mei 2018
400
177
43
Pernis - Rotterdam
Type motor
ST1100
Engel? Ben er niet bij geweest maar mijn inziens, ik kan die bocht niet inkijken dus zou even het gas eraf gehaald hebben. Deze motorrijder heeft inderdaad geluk.

Bovenaan Onderaan