Gear indicator (vanaf tapatalk, dus ik hoop dat ik het goed doe)

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door Edi, 11 sep 2017.

1. Edi

Edi 5e Versnelling

https://www.ebay.nl/itm/332170135613

Kan iemand me vertellen of ik dit item "zo aan kan sluiten op de Pan" ?

Zo ja wil ik het wel bestellen, maar vind het zo zonde van het geld als het niet zo is.

Groetjes Edi

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

2. AlphaLorne

AlphaLorne 3e Versnelling

Subject = Graf indicator trouwens.

Heb dit onderwerp een aantal keer voorbij zien komen, maar weet niet meer precies hoe het zat. Ik vermoed dat als je de zoekfunctie gebruikt op het forum, dat het er wel snel uit komt rollen.

Mijn RT hiervoor had af fabriek al een indicator en ik verwachtte dat te gaan missen. Dus ik was voornemens dit ook te gaan bouwen maar was al vrij snel gewend moet ik zeggen. Daardoor ook maar van mijn todo-lijst af gehaald.

Daarbij een keer een proefrit gedaan met een 1300 waar dat al ingebouwd was. Ding was erg vaak in de war, gad vaak error en daardoor geen enkele toegevoegde waarde.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

3. Honda

Honda Guest

@Edi Nee op model 2004 kan je dat niet "zomaar". p1020903f.jpg

Dan moet het nodige solderen.

4. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Zeg het maar als ik ernaast zit @Honda, maar dat ding kun je toch op die stekker in het kontje prikken zonder te solderen? Die Datatool, die moet gesoldeerd . .

5. Honda

Honda Guest

Ik heb begrepen dat je dan model ST1300 BWjr 2008 of jonger moet hebben.

• Leuk Leuk x 1
    • Mee eens Mee eens x 1
  6. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Ah, OK. Zou maar zo kunnen! Good

7. Edi

Edi 5e Versnelling

Ok, dank voor al uw antwoorden. En ik zie dat ik het al als beantwoord heb gemarkeerd? Zeker via Tapatalk gedaan dan haha

8. RRR

RRR 5e Versnelling

@Edi, onder 'applicable models' wordt de ST1300 niet genoemd. De Gipro X-type (+ GPX-H01) gearindicator werkt 100% op de ST1300 van 2002-2007 en de Gipro DS series voor de ST1300 van 2008 en later (https://www.healtech-electronics.com/product-advisor/). Mooiste oplossing is echter de Tiger gearindicator...

• Mee eens Mee eens x 1
  9. AlphaLorne

@RRR Heb je een linkje?

10. RRR

RRR 5e Versnelling

11. AlphaLorne

Merci! Je gaat toch even kijken he

12. Edi

Edi 5e Versnelling

Dank allen, nogmaals :) voor alle antwoorden. Hier kan ik wel iets mee. Ik ga het genoemde item niet bestellen.

13. RRR

RRR 5e Versnelling

@Edi: Ik heb niet goed gekeken bij het item op Ebay. De ST1300 staat er wél bij (2002-2007). Excuses. Is een stuk goedkoper dan de Gipro.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie