Fijn motorhotel met goed eten in Eifel nabij Mayen

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

patrickduis

Motorrijles
10 aug 2018
8
2
3
46
Hooge Mierde
Type motor
Anders
Mijn vrouw en ik komen al sinds vele jaren bij Hotel Forsthaus nabij Rieden.
Het is een ECHT motorhotel, met hele leuke vriendelijke bediening en altijd lekker eten. De eigenaar/kok is zelf ook fervent motorrijder (organiseert jaarlijks toertochten in Spanje) en heeft een grote liefde door echte Spaanse tapas. Sinds een paar jaar maakt hij die ook zelf vers met echte Spaanse ingredienten, heel erg lekker en we hebben het er al heel vaak gegeten.

Echt een tip, maar de echte Eifel kenner kent het al vast wel denk ik: http://www.hotel-forsthaus.com/

sven.magnus

Kilometervreter
29 okt 2016
961
66
43
49
Muizen
Type motor
ST1100
Tapas in de Eifel, goed om weten :)

Tommie

Kilometervreter
30 jun 2015
1.178
154
113
58
Zaandam
Type motor
Anders
He grappig, wij waren van de week daar in de buurt. een klein beetje noordelijker in Spessart. een heel rustig dorpje.
https://www.bockshahn.de
Ook zeer (motor) vriendelijk. motoren in de garage. goed eten en niet te duur.
Enige nadeel er staat een kerkje naast met een klok die 's ochtends rond 7:30 en 's avonds rond 18:30 luidt. dus uitslapen kan je vergeten. eigenaar rijdt zelf ook, heeft ook leuke suggesties voor routes.

Rimconator

Klokje Rondrijder
13 mrt 2014
3.810
238
113
50
Hulst (NL)
Type motor
ST1300
Leuke combi Eifel en tapas, bedankt voor de tip!

patrickduis

Motorrijles
10 aug 2018
8
2
3
46
Hooge Mierde
Type motor
Anders
@Tommie : bedankt voor de tip. Spessart ken ik wel, daar staat ook prachtig houten huis waar wij van dromen..................heb daar ook een doorgang gezocht van Spessart naar Kassel......maar helaas niet kunnen vinden op de motor, dan toch maar weer terug naar Kempenich (waar wij meestal boodschappen doen bij de grote Edeka) en van daar iets verder, daar kon je rechtsaf naar Kassel en zo binnendoor naar Kesseling/Ahrbrueck. Prachtige regio daar rondom Spessart, ook prachtig om te wandelen.
Lekkere Ahrwijnen en ik zie dat ze ook het bier van de Vulkan brouwerij hebben, dat is wel mijn favoriet in de regio, speciaal die ene die ze in de kelder onder de Vulkan brouwerij lageren in oude eiken bourbon vaten..........

Nick Sax

Kilometervreter
30 sep 2015
1.437
117
83
69
Beverwijk
Type motor
ST1300
Wij blijven altijd maar trouw aan Hotel Am Ceresplatz, in Manderscheid. bevalt nog steeds erg goed.
Over drie weekjes maar weer eens naar toe.
Kanniewachten.

patrickduis

Motorrijles
10 aug 2018
8
2
3
46
Hooge Mierde
Type motor
Anders
Bedankt voor de goede tips! Volgend weekend naar Niedersachsen voor een bruiloft, dan 2e week oktober weer nabij Volkesfeld, heb er zin in!
postings automatisch samengevoegd:

Vorige week bij gasthof Bockshahn in Spessart gegeten, het was erg lekker. En eindelijk ook een restaurant met een goede Spaetburgunder rode wijn uit Dernau. Daar gaan we in het voorjaar als we weer terug zijn in de Eifel zeker vaker eten.

Laatst bewerkt: