Even voorstellen

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

The-Q

Motorrijles
21 feb 2019
4
5
3
29
Helmond
Type motor
ST1300
Hallo Allemaal.

Ik ben Quinten (aka The-Q) uit helmond en ik ben (nog 1 maand :Candle:) 29 jaar. Ik heb nu 2 kinderen en nummer 3 word verwacht in April. Na al wat verschillende type motoren te hebben gereden (ER5/GSXR1100/Vmax1200) ben ik opzoek gegaan naar een woon-werk verkeer motor vanwege ander werk. Ik had een Vmax en ik zag het niet zitten om daarmee elke dag op en neer te rijden. Na wat zoeken had ik me beperkt tot 3 modellen met volledig kuip: BMW R1150RT/FJR1300 en de ST1300. Ik had al eens gereden op een St1100 en ik was toen erg onder de indruk hoe makkelijk dat ging. Ik heb rond gekeken op de motorbeurs en daarna mijn zinnen gezet op een ST1300. Looks/betrouwbaarheid/japans hebben de doorslag gegeven.

Afgelopen donderdag heb ik dan ook een ST1300 aangeschaft :Partyblower:. Net ingereden met 60.000 op de teller. Helaas klein deukje in de tank (vorige eigenaar was omgevallen Fool). Al een paar keer naar mijn werk gereden (weekenddienst..) en hij bevalt me heel erg goed. Het was rond vriespunt vanochtend en ik heb daar helemaal geen last van gehad. Helaas is de pret een beetje bedorven, omdat ik gemerkt heb dat de thermostaat kapot is. Word dus weer terug naar de motorzaak voor de garantie :Banghead:.

geplande mods:
- Switchback knipperlichten - Dat ziet er erg dik uit.
- stuur verhoger - voor mijn gevoel zit het stuur net iets te laag
- Keggen? - ik lees hier veel over. Ik heb hier voor mijn gevoel niet heel veel last van. Hij wiebelt wel iets, maar het hindert niet.
- Telefoon houder - zoek nog een goede manier op mijn telefoon achter het scherm te monteren. Tips?

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
1.629
763
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Hi Quinten, welkom hier en je geweldige fiets natuurlijk ook.
Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst..
De glimmende kant boven houden is dan al een mooi begin.
Allerlei tips doe je op tijdens de Techniekdag (binnenkort is er weer een..)

Stuurverhoger, switchback verlichting en telefoonhouder zijn op mijn fiets aanwezig.
Je bent altijd welkom voor tips, stuur anders even een PB-tje.
Dat kan door op mijn avatar te klikken en “start conversatie” te kiezen..
postings automatisch samengevoegd:

20190214_180735.jpg
Steuntje voor TomTom of GSM.
(Bijvoorbeeld, er zijn andere modellen, maar deze vond ik mooi door het logo)

Op mijn stuurverhoger zit de Ram Mounts X-Grip, je GSM zit als een huis!!!

Laatst bewerkt:

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.609
1.232
113
Hulst
Type motor
ST1100
Dag Quinten van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je Pan en het forum.

Lucky Luc

Moderator
Medewerker
14 nov 2012
2.241
1.689
413
61
Sas van Gent
Type motor
ST1300
Hoi Quinten, welkom hier, ik heb ook zo'n mooie beugel op het dashboard voor mijn GPS, kun je ook een telefoon houder op monteren.IMG_20190218_095355473.jpg

• vrolijk
Reactions: Jan KoekePan

The-Q

Motorrijles
21 feb 2019
4
5
3
29
Helmond
Type motor
ST1300
Waar kan ik deze beugel vandaan halen?

Laatst bewerkt door een moderator:

PanLimbo

5e Versnelling
8 apr 2017
645
175
43
Weert
Type motor
ST1300
Welkom Quinten. Helmond is dichtbij dus we komen elkaar wellicht eens tegen onderweg

• Like
Reactions: The-Q

Oppie

5e Versnelling
4 nov 2012
758
292
63
46
Zwaag
Quinten, van harte welkom hier op het forum. Heel veel plezier hier en veel geluk met de 1300

gr
Rowdy aka Oppie

Raaipan

Kilometervreter
15 jul 2016
1.548
550
113
57
Nieuweroord
Type motor
ST1100
Welkom Quinten! Veel plezier van je Pan en hier op het forum!
"De vorige eigenaar was omgevallen".... en toen met zijn hoofd tegen de tank gekomen? ;)

Tommie

Kilometervreter
30 jun 2015
1.206
1.408
113
58
Zaandam
Type motor
Anders
Hallo Q.
welkom hier en veel plezier met je 1300

@marc Pan heeft ook mooie en goede beugels waar je van alles op kan monteren.
Wat stuurverhogers aangaat adviseer ik Helibars. Is even aan de prijzige kant maar dan heb je ook wat.

• Informatief
  • Like
Reactions: marc pan en The-Q