Even voorstellen

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Eric Alexander

Beginnend Bestuurder
15 jan 2019
16
6
3
47
Zwijndrecht
Type motor
ST1100
Goedemiddag,
Gisterenavond aangemeld.
Ben Eric van der Hoeven, woonachtend in Zwijndrecht (Drechtsteden, net onder Rotterdam), 47 jaar oud, getrouwd en trotse vader van een tweeling (7 jaar oud; beidde jongens) en sinds 2003 in het bezit van een ST1100 (bj / toelating 25-02-1992).
Met meer dan 160k op de teller ben ik erg blij met deze motorfiets.
Helaas is mij medegedeeld met de laatste achterband wissel dat de meenemer / aandrijfflens cardan flink is ingesleten (normaal een aantal mm dikke tanden; nu afgesleten tot slechts halve "maantjes".
Daar ben ik nogal van geschrokken en wilde hier eigenlijk ook wat meer advies over / hulp bij; hoofdreden van mijn aanmelding.
Dit verzoek om advies / hulp zal ik binnenkort wel als andere topic opstarten; lijkt me hier niet de juiste plek.

Laatst bewerkt:

Marcel W.

Mega Mijlenmaker
25 sep 2015
2.148
2.033
113
47
Barendrecht
Type motor
ST1300
Welkom hier buurman (Kom zelf uit Barendrecht),

Balen dat je cardan versleten is.

Is helaas geen onbekend probleem en is meestal het gevolg van geen of verkeerd het. Hier op het forum is daar meer over te lezen.

Succes met de zoektocht naar nieuwe delen.
In je andere post zal er genoeg reactie op komen en tips.

• Like
Reactions: Eric Alexander

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
1.629
763
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Welkom hier en je nieuwe fiets met ervaring natuurlijk ook.
Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.
Denk er om, de glimmende kant hoort boven.
Met info en helpende handen zit het hier meer dan goed overigens.

• Like

DuinPan

5e Versnelling
10 dec 2017
662
731
93
57
Eenhoornstraat 1, 2024 RW Haarlem
Type motor
ST1100
Welkom Eric en veel plezier op dit forum en met je ST1100! En sterkte met het vinden van de benodigde onderdelen. Kijk op dit forum geregeld bij te koop aangeboden, soms worden motoren in onderdelen verkocht, stel je vraag bij te koop gevraagd, kijk op marktplaats, kijk bij motorsloperijen. De meenemer / aandrijfflens van een ST1100 cardan is niet zo maar te vinden... Dat probleem heb ik met mijn beschadigde bordeauxrode rechterkoffer en rechterspiegelkap. Ik blijf geduldig zoeken en opletten.

• Like

Eric Alexander

Beginnend Bestuurder
15 jan 2019
16
6
3
47
Zwijndrecht
Type motor
ST1100
Welkom Eric en succes met je cardan.
dank je wel...
postings automatisch samengevoegd:

Welkom hier buurman (Kom zelf uit Barendrecht),

Balen dat je cardan versleten is.

Is helaas geen onbekend probleem en is meestal het gevolg van geen of verkeerd het. Hier op het forum is daar meer over te lezen.

Succes met de zoektocht naar nieuwe delen.
In je andere post zal er genoeg reactie op komen en tips.
Dank je wel buurman.
Ik hoop echt dat er voldoende advies / hulp zal komen.
Knijp 'm toch wel een beetje....

Welkom hier en je nieuwe fiets met ervaring natuurlijk ook.
Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.
Denk er om, de glimmende kant hoort boven.
Met info en helpende handen zit het hier meer dan goed overigens.
Ik hoop hier inderdaad voloende info en hulp te krijgen.
Knijp 'm toch echt een beetje

Welkom Eric en veel plezier op dit forum en met je ST1100! En sterkte met het vinden van de benodigde onderdelen. Kijk op dit forum geregeld bij te koop aangeboden, soms worden motoren in onderdelen verkocht, stel je vraag bij te koop gevraagd, kijk op marktplaats, kijk bij motorsloperijen. De meenemer / aandrijfflens van een ST1100 cardan is niet zo maar te vinden... Dat probleem heb ik met mijn beschadigde bordeauxrode rechterkoffer en rechterspiegelkap. Ik blijf geduldig zoeken en opletten.
Dank je wel.
Ben je ook in het bezit van een ST1100?
Een poos geleden had ik nog een bordeaurode rechterspiegelkap (spiegel was wel kapot gegaan).
Tijdens de verhuizing 2 jaar geleden deze toch weggegooit; lag maar te liggen en niemand die 'm nodig had.

Laatst bewerkt:

Neuf

1e Versnelling
12 nov 2016
24
13
3
47
Hoi Eric,
Wat een toeval dat ik ook in Zwijndrecht woon en werk. En dat ik ook al een hele tijd een ST1100 rij. Ik kan je van advies voorzien en je misschien wat dingen leren. Ik pb je mijn telefoonnummer. Mijn ST1100 gaat binnenkort de werkplaats in voor onderhoud. Het komt allemaal goed.
Rodger

Duckati

3e Versnelling
14 nov 2018
152
105
43
45
Haren
Type motor
ST1100
Welkom hier!
Een sloper in Ureterp heeft een aantal cadans liggen, versturen het ook.