Even voorstellen

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Jur

Mega Mijlenmaker
16 aug 2013
2.106
761
113
52
Steenwijkerland
Type motor
ST1100
Hallo Bakker,

Rijdt u ook motor of bent u alleen op de zakelijke toer?

Jan KoekePan

Kilometervreter
4 sep 2017
1.372
536
113
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Heb net het draadje van de keggen gelezen.
Daar heeft dit alles mee te maken.
Ter kennisneming aangenomen.
Geen belang bij en mijn mening is niet belangrijk.

Laatst bewerkt:

Paul_U

Mega Mijlenmaker
14 okt 2016
1.605
420
83
40
Apeldoorn
Type motor
ST1100

Raaipan

Kilometervreter
15 jul 2016
1.446
480
83
57
Nieuweroord
Type motor
ST1100
Moderators, wat vinden jullie van deze aanmelding?

Dennis

The Preacher
12 sep 2013
3.538
2.425
113
45
Alphen aan den Rijn
www.bmwdriversforum.nl
Type motor
ST1100
Moeten ze daar trouwens wat van vinden?
Ze (bakker) hebben zich, in mijn ogen, belachelijk gemaakt.
Lekker achterover leunen en kijken hoe ver ze zich gaan ingraven.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Raaipan

Kilometervreter
15 jul 2016
1.446
480
83
57
Nieuweroord
Type motor
ST1100
Ik denk wel dat ze daar wat van moeten vinden. Je als bedrijf aanmelden en dan ook nog met duidelijk commerciële belangen vind ik discutabel. De moderators vinden dat goed of niet goed, simpel.

PanLimbo

5e Versnelling
8 apr 2017
604
161
43
Weert
Type motor
ST1300
En niet alleen aanmelden, maar mij ook nog belachelijk maken en al mijn prive gegevens openbaar zetten. Schande dat dit lid mag worden en ook blijven. Maar we zullen verder niets van dit lid vernemen want het is puur commercieel.

Einde bericht :biker:

13 jun 2018
2
1
3
48
Type motor
Anders
Hallo allemaal,

inderdaad wij rijden wel motor maar geen Pan, en ja dit lidmaatschap is voor ons puur uit commercieel belang.

Wij zijn lid geworden ter bescherming tegen plagiaat van door ons ontwikkelde delen voor de laatste modellen Honda Pan European op dit forum.

u kunt nadere informatie over de gang van zaken vinden op het forum in de post:

Eindelijk opgelost! Ruitkeggen in productie?

wij hopen u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd,

met vriendelijke groet,

Iwan Eeken
Bakker Framebouw

Dennis

The Preacher
12 sep 2013
3.538
2.425
113
45
Alphen aan den Rijn
www.bmwdriversforum.nl
Type motor
ST1100
Iwan, plagiaat???
Ik neem aan dat je patent hebt?

Grote woorden voor iemand die een ander een plezier doet.
Denk niet dat dit , commercieel gezien, nu echt de verstandigste keuze is geweest.
Termen zoals “genaaid voelen” is ook onhandig als je een dialoog wil hebben.

marc pan

Klokje Rondrijder
4 nov 2012
4.295
2.062
113
52
Westmalle, België
Type motor
ST1300
Ik heb op de site eens gaan kijken, maar vind geen ST1300 accessoires of wat doe ik niet goed, heeft er iemand een linkje voor mij waar alle ST1300 opstaan van onze Bakker.

PanLimbo

5e Versnelling
8 apr 2017
604
161
43
Weert
Type motor
ST1300
Marc Pan, “onze Bakker” zit niet op het forum omdat ze onderdelen voor de Pan hebben. Op uitnodiging van, zijn ze komen voorkomen dat er concurrentie voor se ruitkeggen ontstond.

Maar zoals de politie motorbendes probeert te verbieden, duiken ze net als ratten, dieper onder de grond... schade wordt alleen maar groter.

marc pan

Klokje Rondrijder
4 nov 2012
4.295
2.062
113
52
Westmalle, België
Type motor
ST1300
Hey Limbo,
vraag het eens aan Hunter die kan ze met zijn printer maken.
Maak de keggen gewoon iets groter in de lengte, en dan zijn het gewoon andere van vorm maar hebben dan wel de zelfde hellings hoek die je moet hebben.

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.509
2.035
413
51
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Moderators, wat vinden jullie van deze aanmelding?
We moesten er achter de schermen even druk over nadenken! Soort van "damned if you do, and damned if you don't"situatie . . Enerzijds zoeken forumleden naarstig naar Bakker keggen en is het dus handig om @Bakker Framebouw hier te hebben, anderzijds hebben we commerciële partijen tot nu toe grotendeels geweerd. Daarmee is dan de afspraak gemaakt dat zij niet op dit forum actief werven of adverteren, en tot op heden heeft dat niet tot grote excessen geleid. Uiteindelijk is de afweging: dient dit het belang van onze forumleden?

De voorlopige conclusie moet denk ik dan ook zijn het dat Bakker Framebouw vooralsnog vrij staat hier een account te hebben, mits dat niet gebruikt wordt voor werving. Wel heb ik gevraagd woorden als 'genaaid' en 'plagiaat' niet meer te gebruiken - tenzij een octrooi kan worden aangetoond. Moedwillig posten van andermans NAW-gegevens is natuurlijk onder alle omstandigheden 'not done', en zal bij herhaling zeker tot sancties leiden. Denk daarbij aan sluiten van het betreffende account.

Het is sowieso niet zo'n mooie binnenkomer; met stroop vang je meer vliegen dan met azijn. Met deze toonstelling trek je als bedrijf weinig nieuwe klanten denk ik - al is de PR van Bakker Framebouw niet mijn kopzorg.

Het draadje hierboven is door mij, mede op verzoek van de starter ervan, wat opgeschoond. Zie dit postje maar als algemene kennisgeving daarvan, want anders kan ik -tig PB conversaties gaan opzetten! :)

Laatst bewerkt:

PanLimbo

5e Versnelling
8 apr 2017
604
161
43
Weert
Type motor
ST1300
@marc Pan Printen is niet veilig/ stevig voldoende. Tenzij je ze in aluminium print, maar daar zijn de kosten weer best hoog van.
Heb ze geprint, draadvonk, gefreesd, geanodiseerd en gezandstraalt beoordeeld:good:

Mijn ondersteuning is sws anders. Ze passen wel en er staat PanLimbo in gelaserd.
Maar let op.. de actie is gestaakt !

@Beheerders Bakker zegt een groepsaankoop te willen promoten.
Ik heb mijn actie gestaakt en hun direct benadert voor een groepsaankoop. Helaas krijg ik geen antwoord terug.

Daarnaast heb ik gemerkt, dat de Bakker keggen NIET op het ruitmechanisme van de st1300 passen. Er dient een aanpassing, (dmv boren) te komen in beide keggen en twee schroefjes afgezaagd te worden. Dit is in de door mij geproduceerde en ook nog eens veel goedkopere ‘PanLimbo SFO’ niet het geval.

Ik hoop dat het beheer een juiste keuze maakt. Maar ik ben van mening, dat jullie dit al gedaan hebben met het goedkeuren- en het promoten/verwijzen naar de Bakker.

Mijn ‘PanLimbo stabilisatie front ondersteuning’ (indien ik alsnog doorzet) wordt straks elders aan de man gebracht, dus daar heeft het forum in ieder geval geen last meer van.

Laatst bewerkt:

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.509
2.035
413
51
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
Bakker zal hier géén groepsaankoop promoten, @PanLimbo. Het staat eenieder vrij dat op zich te nemen, maar als Bakker dat zelf doet zien we het als werven danwel adverteren. Dat betekent dat dat account dan op slot gaat.

Het staat je denk ik volledig vrij jouw PanLimbo Stabilisatie Front Ondersteuning uit te werken. Er is ons vooralsnog niets bekend van een octrooi hierop bij Bakker, en zolang je dat vanuit het hobbyhok doet zijn er mogelijkheden, beslist ook hier op het forum. Als die dingen zichtbaar anders zijn dan die van Bakker is het wat ons betreft een eigen ontwikkeling totdat een beslissingsbevoegd jurist daar een andere mening over heeft.

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.409
980
113
Hulst
Type motor
ST1100
We raken wel een beetje van het topic af.
Bakker stelt zich voor als nieuw lid van dit forum. Bakker legt desgevraagd ook de reden uit waarom hij /zij zich heeft /hebben aangemeld. Wat mij betreft heeft Bakker daar zeker een punt.
Heren moderatoren jullie hebben weer iets te doen. Waar brengen we deze discussie onder? :Smile:

Laatst bewerkt:

Dennis

The Preacher
12 sep 2013
3.538
2.425
113
45
Alphen aan den Rijn
www.bmwdriversforum.nl
Type motor
ST1100
@marc Pan

Daarnaast heb ik gemerkt, dat de Bakker keggen NIET op het ruitmechanisme van de st1300 passen. Er dient een aanpassing, (dmv boren) te komen in beide keggen en twee schroefjes afgezaagd te worden.

.
Dus je maakt ze niet na. [emoji56][emoji56][emoji56]