Eindelijk...

yalbinus

Beginnend Bestuurder
17 apr 2020
11
27
13
40
Borne
Type motor
ST1100
Afgelopen zaterdag eindelijk de motor weer klaar opgehaald. Nieuwe achterband, alle remblokken, oliën en remvloeistof. Afijn, kost wat, maar zeker de moeite waard. Zo blij dat ik er weer mee kan rijden.
Het rijden ben ik ook nog niet verleerd. Wel het een en ander bij te schaven, maar ik weet wat ik fout doe en ik weet ook hoe het eigenlijk hoort ;)
Niet te vatten dat de Pan al die jaren ongebruikt in de garage heeft gestaan.

En ook eindelijk... Onze oudste zoon mee achterop. Half uurtje toeren bij ons in de buurt. 11 jaar, maar wil later ook een Pan :)

Bijlagen

yalbinus

Beginnend Bestuurder
17 apr 2020
11
27
13
40
Borne
Type motor
ST1100
Heb je op zich gelijk in. Moet wel zeggen, we zijn voorzichtig. Geen hard optrekken en geen onbenullige bochten. Hij houdt zich goed vast en we doen rustig aan. Geen snelweg.
Ben allang blij dat hij me kan en mee wil. Wil ik ook graag zo houden.

DuinPan

Kilometervreter
10 dec 2017
1.503
1.603
113
58
Haarlem
Type motor
ST1100
20190705 082738 RWS Haarlem motor Alfons.jpg

Een Pan met sissybar (van een collega) en een Pan met Givi Maxia topkoffer (van mij)

Laatst bewerkt:

pmponer

5e Versnelling
3 mrt 2015
496
372
63
43
Type motor
ST1100
Heb je op zich gelijk in. Moet wel zeggen, we zijn voorzichtig. Geen hard optrekken en geen onbenullige bochten. Hij houdt zich goed vast en we doen rustig aan. Geen snelweg.
Ben allang blij dat hij me kan en mee wil. Wil ik ook graag zo houden.
Ja leuk is dat, ik neem mijn kinderen ook al vanaf ca 5 jaar mee (wel eerst in het zijspan). Daar zaten ze altijd al te gillen dat we harder moesten en in moesten halen. Inmiddels is het zijspan tijdperk hiervoorbij, en de jongste gaat sinds dat ze 8 is mee achterop.
Wat ik als extra doe is een koord om mijn middel die ze vast kan houden, maar nu ze 10 is lijkt ze vaker met de armen los te rijden ("Het voelt alsof ik vlieg") dan me vast te houden. Ze houdt het nu ongeveer 1,5 uur vol en dan moeten we er echt even af.
De oudste gaat minder vaak mee, die wil alleen bij erg mooi weer en als we een doel hebben.

Maar mooi steuntje, die heb je van @Henk2511 overgenomen?

Veel veilige km's gewenst en gebruik een riem of koord als extra handgreep. :vroem: