Een lampje.

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
27 sep 2016
4.174
2.613
113
55
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Verschillenden onder jullie zullen denken , pfff hij vindt zijn weg niet meer in bed zonder hulpmiddelen ?
Hèhè.
Nee zene.
Ik zat gisteren te prutsen om dat verend plaatje dat boven de remblokken zit in de remklauw terug op z'n plaats te krijgen .
Een donker plekje en met een looplampje met led verlichting zit ik ook steeds te klungelen.
Dat schijnt dan in je ogen en zie je sterretjes of het schijnt waar het niet moet schijnen behalve waar het wel moet schijnen.
Dus maar zo'n lampje gekocht dat je op je hoofd zet.
Altijd de gewenste lichtbundel op de gewenste plaats .
Ik heb speciaal een model genomen met een hoofdband die ook over de bovenzijde van mijn hoofd loopt zodat het niet naar beneden kan schuiven.
3 AAA batterijen geven de power en 2 standen voor de lichtsterkte en het lampje is richtbaar.
20191120_144155.jpg

Tiesemans

Kilometervreter
18 sep 2019
964
603
93
's-Hertogenbosch
Type motor
ST1100
Ben ik reeds jaren fan van ...
Bouw graag zelf m'n computers en dan is zo'n ding verrekte handig als je in de kast moet duiken (alhoewel tegenwoordig de computerkasten niet zo fors meer zijn).

• Like
Reactions: Mister Vogezen

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
15 jan 2015
3.636
2.251
113
Hulst
Type motor
ST1100
Ik heb zo'n hoofdlampje van Petzl. Ik gebruik dat tijdens het kamperen, sleutelen, maar vooral tijdens het blazen -ik speel trombone- met de dweilband tijdens carnaval. Ideaal. De verlichting in een café is dat niet! :Smile: