ST1300 Dual color switchback leds in knipperlichten st1300

Tommie

Kilometervreter
30 jun 2015
1.318
1.586
113
59
Zaandam
Type motor
Anders
de knipper en achterlampjes? ja hoor geen probleem. wel alle twee vervangen en als ze het niet doen andersom in de fitting drukken dus voor het dichtschroeven eerst kijken of ze werken. (iets met + en -)
voor de koplampen heb je een beetje gynaecologen handen nodig, maar het gaat wel.

• Like
Reactions: Rikkel

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
27 sep 2016
4.159
2.587
113
55
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
de knipper en achterlampjes? ja hoor geen probleem. wel alle twee vervangen en als ze het niet doen andersom in de fitting drukken dus voor het dichtschroeven eerst kijken of ze werken. (iets met + en -)
voor de koplampen heb je een beetje gynaecologen handen nodig, maar het gaat wel.
En een gynaecoloog lampje ?
Rolleyes

• Like
Reactions: Tommie

Drup

Beginnend Bestuurder
12 jul 2018
19
11
3
47
Type motor
ST1300
Hey,
ik ben ook van plan om dit te installeren :) . alleen hebik een probleempje met de led weerstand 7443 t20 8watt. Ik vind die niet directergens terug, en blijkbaar bestaad selectled.nl helaas niet meer :-(
Kan ik op youtube ofzo eventueel ook een handleiding vinden hoe alles netjes aan te sluiten? (mij neemt beter niemand aan als technieker)

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
2.487
1.468
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Als je hier even zoekt op “Switchback” rechtsboven via het vergrootglaasje, kom je meer dan alle info tegen die je nodig hebt, van bestelnummers en wat het beste werkt. Filter even uit wat voor jou het beste werkt, er staat meer dan genoeg. Zelfs het draadje waar je dit in gepost hebt biedt al de nodige info. Succes met lezen, beslissen, bestellen en plaatsen. Als je aan het laatste toe bent is er vast wel bereidwillige hulp beschikbaar, of kom anders naar de eerstvolgende TDT, dan ga je al switchbackend met een grote smile terug naar huis.. Nu even “zelfwerkzaam en zelfredzaam”... Zuukzes!!!!!

Jan Pan

Moderator
Medewerker
14 feb 2013
1.710
1.110
413
54
Gorinchem
Type motor
ST1300
@Drup de meeste kochten een kant en klaar setje via alieexpress en een enkele fabriceerde dit zelf door alle delen los te kopen. Ik moet eerlijk zeggen dat de prijs van een plug n play setje is momenteel zo laag dat ik denk ...ik bestel ze en doe er ook nog ff wat rode ledjes en oranje ledjes voor achter erbij en weet je wat... ik doe er 1tje bij als reserve :)

Maar net als hierboven vermeld, lees de topics even door. dat is niet alleen leuk maar ook nog leerzaam :)

Drup

Beginnend Bestuurder
12 jul 2018
19
11
3
47
Type motor
ST1300
euch.... :)
postings automatisch samengevoegd:

@Drup de meeste kochten een kant en klaar setje via alie express en een enkele fabriceerde dit zelf door alle delen los te kopen. Ik moet eerlijk zeggen dat de prijs van een plug n play setje is momenteel zo laag dat ik denk ...ik bestel ze en doe er ook nog ff wat rode ledjes en oranje ledjes voor achter erbij en weet je wat... ik doe er 1tje bij als reserve :)

Maar net als hierboven vermeld, lees de topics even door. dat is niet alleen leuk maar ook nog leerzaam :)
alles in stukjes besteld :) ik ben iet zo een grote fan van Ali, zocht zeker niet voor dingen die veiligheid aangaan :)

Laatst bewerkt door een moderator:

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
15 jan 2015
3.626
2.246
113
Hulst
Type motor
ST1100
De spulletjes die je hier koopt, de switchback leds, komen hoogstwaaschijnlijk -lees zonder twijfel- ook van Ali. Het prijsje is wel anders. Levertijd ook. :Smile:

Drup

Beginnend Bestuurder
12 jul 2018
19
11
3
47
Type motor
ST1300
ik heb daar allemaal niet veel verstand van, als ik 10 keer fout bestel ben ik goedkoper (en veel sneller) hier bediend :)
en ik heb niet iemanddichtbij die mij met die dingen kan helpen, dus ben ik wat gedwongen hé

• verrast
Reactions: Jan KoekePan

Henk2511

Mega Mijlenmaker
8 sep 2018
1.785
2.140
113
57
Gieten
Type motor
ST1100
Ben ik niet helemaal met je eens @Drup het duurt idd wat langer, maar de jongens hier op het forum plaatsen zo een link naar Ali voor jou, zodat je zo de goede materialen kunt bestellen.
en dan heb je ook direct de materialen die iedereen gebruikt.