1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deel de "looks" van je ST1100 met stalen remleidingen (diverse kleuren).

Discussie in 'ST1100' gestart door Sancho Panza, 21 apr 2018.

1. Sancho Panza

Sancho Panza 5e Versnelling

ABS probleem... Pomprevisie? Zit er een stukje rubber van de remleiding in?
    Het kuipwerk moet verwijderd worden, de pomp moet los... Het juiste moment dus voor stalen remleidingen?

Voor een ABS fiets schijnt de prijs wel even schrikken te zijn, was gelukkig al een beetje voorbereid.

Yep... €498,- maar... Geen verzendkosten, da's positief! Er was eens... Dáááág vakantiegeld.
    Wordt daarna waarschijnlijk alleen maar nog een weekendje weg en misschien een dagje Hellendoorn.

Broodjes smeren we thuis wel... 's Avonds zelf patat bakken.

We doen het gewoon... De "kids" hadden tenslotte een goed rapport en kunnen dus ook gewoon eventjes mee helpen bijdragen aan papa's veiligheid.

Binnenkort vrijmarkt... Wat zou die bak met My Little Pony's nog waard zijn? :Biggrin

Maar... Welke kleur(en) kies ik voor de leidingen van mijn blauwe Pan met goudkleurige velgen?
    Je doet tenslotte niet elke dag zo'n serieuze aanschaf...

Als jullie er stalen leidingen op hebben zitten... Plaats dan een foto('s)van jouw uiteindelijke kleurkeuze.

P.S. De in dit verhaal gebruikte kinderen (2 dames) zijn fictief en dus NIET benadeeld, alle spaarvarkens zijn gewoon nog steeds intact...

• Lol Lol x 3
    • Leuk Leuk x 1
  2. RRR

RRR 5e Versnelling

Heb ze zelf niet, maar ik zou blauw doen als ik voor de keuze stond.

3. Zeurdoos

Zeurdoos Kilometervreter

Goude remslangen met blauwe koppelingen :good: Heb op mijn Gymfiets groene met rode koppelingen ;)

4. PanEuRoel

PanEuRoel Mega Mijlenmaker

Kleur van de wielen!

5. Dennis

Dennis The Preacher

Als ik de kans krijg ga ik voor roze.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Lol Lol x 3
    • Leuk Leuk x 2
  6. Sancho Panza

Zo, Dennis... Ik heb voor jou dus een setje besteld. Dan wacht ikzelf nog wel een jaartje!
    Maar dat is het me wel waard om jou aan te zien komen rijden... Met m'n telefoon gereed voor een filmpje! ;)

7. PanEuRoel

PanEuRoel Mega Mijlenmaker

Je mag voor mij dan ook een setje bestellen. Zelfde kleur als Dennis. :Smile:

• Mee eens Mee eens x 1
  8. Sancho Panza

Ben bang dat het geld even op is... Ik geniet echter nu al bij de gedachte aan dat filmpje in m'n privécollectie.
    Maar tevens weet ik óók dat hij "veilig" de weg op gaat, zijn remmen doen het, ongeacht de kleur.

Zou hem absoluut niet willen en kunnen missen... :) (Hebben ze hier geen kusjes-smiley?)

Van roze volgt dus een filmpje binnenkort, maar graag ook nog andere varianten posten a.u.b.

Laatst bewerkt: 22 apr 2018
  9. Sancho Panza

Zit er bij de Spark-set ook de koppelingsleiding dat jullie weten, of moet deze apart besteld worden?

10. MarcQ

MarcQ 3e Versnelling

Ik wil carbonkleur-leidingen en rode koppelingen, alleen zoek ik dan iemand die dat kan plaatsen, want ik ga daar niet veel van terecht brengen. :)

11. Dennis

Dennis The Preacher

Je kan altijd richting alphen aan den rijn komen

12. MarcQ

MarcQ 3e Versnelling

Ja, dat kan ik doen, is zien hoever dat is van Antwerpen. Maar hoeveel uren werk is dat? ik moet toch niet overnachten?? DirolDirolDirol

13. Dennis

Dennis The Preacher

128km
    Maar er zullen nog wel mensen zijn die dichterbij wonen.

14. MarcQ

MarcQ 3e Versnelling

Misschien wel, maar ik ken er geen die dit kunnen of willen. Het is alleen maar dat het dezelfde dag ook afgeraakt om terug thuis te komen. Het is een ABS-versie, dus met extra leidingen. ;)

15. Sancho Panza

Marc, ik weet niet hoeveel haast je ermee hebt maar ik ga in elk geval met mijn leidingen naar Rex.
    Daar was je ook met de Wisseldag, weet niet of Ad (@waffie) het ook kan? In Sprundel.

Er zijn maar weinig mensen die mijn ABS aanraken, en Rex is er daar 1 van.
    Hij is alleen een erg druk bezet man, en onlangs wéér vader geworden...

Ik moet zelf misschien al iets langer wachten, maar heb geduld. Daarna mag jij het een keer proberen... ;)

16. waffie

waffie Kilometervreter

Nou, een paar leidingen vervangen met een beetje hulp van marcQ zelf zal vast wel lukken
    Maar het is wel zo dat er veel plastic voor af moet .
    En ik ben duur... dat dan weer wel

17. MarcQ

MarcQ 3e Versnelling

Ik kan altijd wel helpen natuurlijk, ik doe gewoon wat er gezegd wordt. :)
    Een idee hoelang dat gaat duren?
    En wat is duur hé

18. Sancho Panza

Lijkt me beter als jullie dit even privé bespreken... :)

Straks blijkt Ad namelijk heel redelijk qua prijs en dan is ie ineens 7 dagen per week druk!
    Hij heeft tenslotte een zaak te runnen en ook moet er af en toe een fantastische BBQ gehouden worden.

Da’s weer eens wat anders dan, gewoon simpel, brood op de plank...

Dit jaar doen we die wéér op de “Wisseldag”, was echt top geregeld en gezellig.

Let op:

Hou je stopwatch wel klaar Marc, als hij iets interessants gaat vertellen druk je hem in!
    Als hij aan de klus gaat, mag ie op stop.

Van de 8 werkuren kunnen er anders zomaar 4 uur boeiende verhalen worden berekend.
    Reken maar op een dag werk, na overleg met het thuisfront wil ik je wel komen helpen.

Gezellig, boeiend en leerzaam.

En... Kostenbesparend... ;)

Maar het gaat Ad niet alleen om het geld, hij is een vakman die ook wil dat het goed en veilig gebeurt.

Zal extra goed opletten bij Rex, “The Guru”, met m’n eigen fiets, óók ABS.

Wordt vervolgd...

• Leuk Leuk x 1
    • Mee eens Mee eens x 1

Deel Deze Pagina