De Truckrun 2018 heeft gebrek aan verkeersregelaars!

Discussie in 'Verkeersregelaars' gestart door Mark612, 18 jul 2018.

1. Mark612

Mark612 5e Versnelling

Hulp gevraagd.

De inschrijving voor de Truckrun 2018 gestart. Maar dat wist je al! We gaan rijden op 8 september a.s. in de regio Zaanstad.

Wat je nog niet weet is dat er zich nog maar 42 motorrijders hebben aangemeld. En we hebben er minimaal 100 nodig!

Heb je mogelijkheden om dit bericht door te sturen aan rijdende vrienden/kennissen? Meteen doen!
    Opgave van naam en e-mail is voldoende voor nieuwe rijders. Wij zorgen voor de rest. Als jij je al ingeschreven hebt hoeft je dit niet opnieuw door te geven!

Heb jij je nog niet opgegeven en ben je vrij die dag? Geef je dan alsnog snel op via een reply van dit bericht (je hoeft er niets bij te typen!)

Na jouw inschrijving ontvang je een mail met de gegevens waar je je certificaat kan regelen. Wacht niet te lang met opgave omdat het doorgaan van de TruckRun 2018 mede afhankelijk is van jouw aanwezigheid.

Namens Stichting Globetruckers,
    Floor Out

www.stichtingglobetruckers.nl

2. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Ik geloof niet dat dat wat voor mij is. Wel succes met je werving...

3. Polleke

Polleke 3e Versnelling

100 verkeersregelaars met de motor,dat hebben ze in de tour de France nog niet nodig,dan werk je toch beter met vaste mensen aan kruispunten en straten,die daar permanent staan,en met een 10 tal motoren om de stoet te begeleiden.

• Mee eens Mee eens x 1
  4. Alex1976

Alex1976 3e Versnelling

@Polleke Een truckrun rijdt in het algemeen geen vaste rondjes,dus mensen die permanent op 1 plek staan is in dit geval niet mogelijk.

5. Polleke

Polleke 3e Versnelling

onder een truck run versta ik dat een 100tal truck of meer een parkoers afleggen van A naar B of van A naar A met een vooraf vast gelegde route,en daar kunnen perfect vaste verkeersregelaars staan .
    Maar dus zoals jij zegt rijdt dat zomaar kris kras in het rond en niemand weet waar naar toe,of wat hem doet,dat noem ik geen truck run maar een truck chaos

6. panman1100

panman1100 VIP Medewerker

@Polleke , weet jij wel wat een truckrun inhoudt en wat er allemaal gedaan moet worden ,
    om de stoet met vrachtwagens veilig door het overige verkeer in goede banen te leiden ?

De Truckrun is opgezet om mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking een fantastische en onvergetelijke dag te bezorgen. De rit wordt jaarlijks gereden en is het ene jaar (de even jaren) voor de Prinsenstichting uit Purmerend en het daaropvolgend jaar (oneven jaren) voor de Harteheem uit Heemskerk.

Door de cliënten wordt hier enorm naar uitgekeken. Ze voelen zich deze dag zeer speciaal en dat is ook de bedoeling van de organisatie, deze dag is immers speciaal voor hun. Tijdens deze dag zijn zij bijrijder in een vrachtwagen en onder begeleiding van ruim 80 motoren rijden zij, luid claxonnerend, een route door de Zaanstreek of door de omgeving van Heemskerk.

Om deze dag mogelijk te maken zijn ongeveer 250 vrijwilligers in touw.
    Transportbedrijven stellen hun trucks beschikbaar, 125 chauffeurs zijn niet alleen de zaterdag ermee bezig, maar wassen vrijdags hun truck en zorgen vaak ook nog voor extra versiering en vooral ook extra claxons.
    Motorrijders volgen een cursus verkeersregelaar en rijden vooraf een aantal keer de route.
    Op het terrein zijn 40 tot 50 vrijwilligers al vanaf de vroege ochtend bezig met broodjes smeren, het terrein versieren, verrassingspakketten voor de cliënten samenstellen en nog tientallen bezigheden.
    Allemaal om de cliënten een topdag te verzorgen.
    Er is geen enkele vrijwilliger die op die dag geen traantje laat en dat toont ook hun betrokkenheid bij het evenement.
    Alles draait om de cliënten en zo moet het ook.
    Het is hún dag.
    Voor de organisatie is de dag pas geslaagd als zij plezier hebben.

En dit begeleiden wordt in samenwerking met politie en motards gedaan .

• Mee eens Mee eens x 5
  7. Alex1976

Alex1976 3e Versnelling

@Polleke als je een ronde hebt van pakweg 80km en voor het gemak per km 4 plekken waar een verkeersregelaar moet staan heb je dus al 320 mensen nodig als dit vaste posten zijn of 100 motards die 3 keer een post hebben op verschillende plaatsen.

• Mee eens Mee eens x 2
  8. honda1300

honda1300 5e Versnelling

Truckrun 2018-1.jpg
    Voor, tijdens en na de Truckrun Twente was ik er druk mee, maar wat is dat ieder jaar weer de moeite waard.:good:

• Top Top x 3
    • Leuk Leuk x 1
  9. sleutelaar

sleutelaar 3e Versnelling

heb me ingeschreven

• Leuk Leuk x 1
    • Winnaar Winnaar x 1
  10. Guardian

Guardian 3e Versnelling

Prachtig zo'n dag en fantastisch zo'n organisatie. Ik sluit me aan met de beschrijving van Panman1100. Zelf in het verleden beroepsmatig en privé met dit soort evenementen bezig geweest. Fantastisch als je de gezichten van de deelnemers en betrokkenen zie op zo'n dag. Zelf helaas niet beschikbaar, (moet werken in het Rotterdamse), om te helpen. Mark612 Succes met de organisatie :good:

• Leuk Leuk x 1
  11. Mark612

Mark612 5e Versnelling

Voor de duidelijkheid, ik ben niet van de organisatie maar wel ingeschreven als motard.
    En om dit evenement mogelijk te maken zijn er veel vrijwilligers nodig en die zijn er blijkbaar nog niet genoeg. Vandaar mijn oproep op het forum, er zijn hier namelijk behoorlijk wat potentiële vrijwilligers.

• Top Top x 3
  12. Guardian

Guardian 3e Versnelling

Dan nog. Mooi dat je er dan aandacht aan besteed toch :good:

• Leuk Leuk x 2
  13. panman1100

panman1100 VIP Medewerker

Helaas kan ik zelf hier niet aan deelnemen , maar anders had ik het graag gedaan.

Je eigen accu wordt door zo`n dag weer helemaal opgeladen , als je dit mag/kan doen.
    Dus als er mensen zijn die dit willen doen , schrijf je in ,en maak er voor een ander een hele mooie dag van.

• Leuk Leuk x 4
  14. Portupan

Portupan 5e Versnelling

Ik was serieus van plan me op te geven.
    Helaas had ik de 8e al een afspraak staan voor een familiereunie bij mij thuis.
    Was een jaar terug al besproken.

Dat weerhoud me niet om anderen op te roepen zich op te geven.

Ik denk nog met veel plezier terug aan de begeleiding van de historische convooien in Friesland ruim 3 jaar terug.

Martin

• Top Top x 2
    • Leuk Leuk x 1

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie