• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Collector aan vervanging toe?

P

panfiets

Guest
Dan koop je een nieuwe bochtenset. Toch? Maar de bochten zelf zijn van RVS gemaakt en dus nog goed.
Het zullen de Engelsen niet zijn die daar een alternatief voor hebben bedacht om enkel de collector te vervangen.
Prijskaartje? Een keertje mailen.

http://www.osmc.co.uk/exhaust.htm

Afzagen bij de rode lijn

Nosegear

Administrator
Medewerker
15 nov 2012
2.628
2.332
413
52
Zeewolde
www.easyvfr.aero
Type motor
ST1300
't Is me altijd een raadsel geweest waarom Honda niet gewoon de Pan af afbriek met RVS heeft uitgerust. Zou op de verkoopprijs een minuscule impact hebben gehad . .

P

panfiets

Guest
Waarom de bocht dan wel. De collector zelf is niet bepaald high-tech.

MINIBENZ

Klokje Rondrijder
29 okt 2012
3.401
1.029
413
49
Purmerend
Type motor
ST1300
Slim bedacht en ik heb het ook gezien op het internet maar een nadeel is wel dat je met heel veel verbindingen te maken krijgt. En de één past wel goed en de andere niet.
Zou dan geen gungum gebruiken want dat verhard en aangezien de collector nog wel eens een stoeprand kan raken loop je kans dat de gum er tussen uit brokkelt.
Zelf heb ik op mijn 1100 toen hittebestendige pakkingkit gebruikt, dit blijft namelijk elastisch.
Doe er je voordeel mee.

Verzonden vanaf mijn iPhone

panman1100

VIP
Medewerker
29 okt 2012
5.510
5.268
413
71
Voorhout
Type motor
ST1100
Maar die van Delcevic niet , en is goedkoper, nu 305 euro voor bochtenset en collector.

Mark Kelder

Motorrijles
15 mrt 2018
5
7
3
41
Son en Breugel
Type motor
ST1100
Dan koop je een nieuwe bochtenset. Toch? Maar de bochten zelf zijn van RVS gemaakt en dus nog goed.
Het zullen de Engelsen niet zijn die daar een alternatief voor hebben bedacht om enkel de collector te vervangen.
Prijskaartje? Een keertje mailen.

http://www.osmc.co.uk/exhaust.htm

Afzagen bij de rode lijn

Heeft iemand deze collector al eens aangeschaft?

Zo ja, wat zijn de ervaringen.

Mark Kelder

Motorrijles
15 mrt 2018
5
7
3
41
Son en Breugel
Type motor
ST1100
Ha Dennis, bedankt voor je reactie.

Welke bochtenset raad je dan aan? Er zijn er volgens mij meerdere te koop, maar heb géén idee welke er op origineel na de beste pasvorm heeft.

Bovenaan Onderaan