1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bougies voor st1100

Discussie in 'ST1100' gestart door Northseadiver, 8 dec 2016.

1. Northseadiver

Northseadiver 2e Versnelling

Hallo,
    Voor het winteronderhoud van mijn st1100 moet ik nog nieuwe bougie's bestellen .
    Wat is de beste keuze : CR8EH-9 of CR9EH-9 ?
    Of een betere keuze ?

• Oneens Oneens x 1
  2. Lucky Luc

Lucky Luc Mega Mijlenmaker

Waarom pak je niet meteen iridium?

groet,
    Luc.
    verstuurd vanaf mien striekiezer mee tapatalk

• Leuk Leuk x 1
  3. Northseadiver

Welk type is dat ? Merk ?

4. Lucky Luc

Ja dat is het type, zou die van NGK nemen. Als je er meer over wil weten moet je even de zoekfunctie gebruiken, is al een boel over geschreven.

groet,
    Luc.

5. panman1100

panman1100 VIP Medewerker

NGK CR8EHIX9

• Leuk Leuk x 2
  6. Northseadiver

Thanks , wat zijn de voordelen van dit type ?

7. Ozzy

Ozzy Klokje Rondrijder

Gebruik de zoekfunctie even en je weet het ....

8. Ome Paul

Ome Paul Kilometervreter

9. Lucky Luc

Sommige mensen zijn wel érg makkelijk...... Er is hier héél veel informatie te vinden, maar verwacht niet dat iedereen dingen voor je gaat opzoeken die je zelf ook kunt opzoeken hè.

groet,
    Luc.

• Leuk Leuk x 2
    • Niet Leuk Niet Leuk x 1
  10. Mikey

Mikey 4e versnelling

En sommigen zijn pas 2 maand lid en moeten nog erg veel lezen en ontdekken hè....

Maar is dit niet ook een beetje de kracht van ons forum? Helpen waar het kan, ook als het niet direct zou hoeven? Als iemand al weet waar het staat is het immers een kleine moeite toch?

• Leuk Leuk x 6
  11. Lucky Luc

Ja zeker een kleine moeite, vooral als hem al langs alle kanten erop gewezen wordt dat hij de zoekfunctie even moet gebruiken. Je weet goed genoeg dat ik iedereen Help, maar een klein beetje zelf proberen en zoeken is ook niet verkeerd hoor.

groet,
    Luc.

• Niet Leuk Niet Leuk x 1
  12. Northseadiver

Hallo, Sorry ,maar als niemand meer een vraag mag stellen en iedereen gewoon met de zoekfunctie werkt zou het hier maar een saaie bedoening zijn denk ik !! Waarvoor dient een forum ?
    Om informatie te krijgen van mensen met ervaring en persoonlijk een vraag te stellen en te converseren , niet een soort encyclopedie waar u alles kan zoeken ! Sorry maar dit is mijn gedacht over een forum !
    Bedankt aan iedereen die reeds antwoorde op mijn vragen ! Sorry !

• Leuk Leuk x 9
  13. Ome Paul

Ome Paul Kilometervreter

Gewoon vragen blijven stellen hoor :)

De domste vraag is de vraag die niet gesteld wordt ;)

Zie Luc's antwoord meer als een handige tip. Met de zoekfunctie heb je soms sneller antwoord op je vraag.

• Leuk Leuk x 3
  14. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Hohoho, geen paniek! :Extinguishflame::Snowman:
    Natúúrlijk mag iedereen vragen stellen, en inderdaad is een forum naast een stukje gezelligheid en delen van een passie ook een belangrijke informatiebron. Wordt van harte toegejuicht, en zoals je ziet komen er ook vrijwel meteen bruikbare antwoorden.

Maarrrrr . . eerst even de zoekfunctie gebruiken kan ook nimmer kwaad. Even zien of je geen open deur intrapt, kwestie van goed beslagen ten ijs komen, toch? En iemand die op dit forum nog niet zo vreselijk veel kilometers heeft gereden even op die zoekfunctie wijzen kan óók geen kwaad.
    Gebruik goed gereedschap (dit forum), en gebruik gereedschap goed . . :)

• Leuk Leuk x 5
  15. panman1100

panman1100 VIP Medewerker

NGK Iridium IX bougies zijn technologisch zeer geavanceerde high-performance bougies.
    Met de ultradunne 0,6 mm iridium center electrode, zorgt deze bougie voor een superieure ontbranding.
    De centrale gleuf van de grond electrode zorgt voor een vergrootte vlam-kern expansie en daarmee voor een volledigere verbranding. Daardoor wordt er meer vermogen uit de verbruikte benzine gehaald.

De Iridium bougie is uitermate geschikt voor high performance toepassingen en moderne motoren, maar ook de beste keuze voor 'kilometervreters' vanwege de ongeëvenaarde brandstof-efficiency, de duurzaamheid en de ongekende acceleratie-eigenschappen.

Een standaard bougie kan altijd vervangen worden door een irridium bougie met dezelfde aanduiding, alleen zonder de "IX" aan het einde.

• Leuk Leuk x 10
  16. Hansepansje

Hansepansje Kilometervreter

@Nortseadiver,

Van een partijtje iridium bougies heb ik alleen nog een 'reservesetje' voor mezelf over (nieuwe, ongebruikte bougies).
    Nu verwacht ik die niet gelijk nodig te hebben. Als je er dringend om verlegen zit, kun je die van mij wel overnemen - stuur maar even een PB.
    Dan regel ik t.z.t. wel weer een reservesetje.

Groets, Hans

• Leuk Leuk x 1
  17. Dennis80

Dennis80 5e Versnelling

Ik heb net een setje van 4 besteld via eBay 34,71 inkl verzendkosten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Leuk Leuk x 2
  18. Northseadiver

@Dennis80 , Dit is goedkoop , waar vond u deze ?

19. Dennis80

Dennis80 5e Versnelling

@Nortseadiver
    EBay Engeland, staat vermeld als per stuk maar je kunt aantallen ingeven.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Leuk Leuk x 1
  20. j.kuijper

j.kuijper 4e Versnelling

Jemig Henk, waar haal je al die wijsheid vandaan.?

• Leuk Leuk x 1
  21. Ad2002pan

Ad2002pan Kilometervreter

Nog nooit van Henkipedea gehoord ?

Ad

• Leuk Leuk x 3
    • Oud Oud x 1
  22. j.kuijper

j.kuijper 4e Versnelling

Jawel hoor

• Leuk Leuk x 1
  23. Putput

Putput 2e Versnelling

24. PanEuRoel

PanEuRoel Mega Mijlenmaker

Ik heb ze er ook inzitten. Werken uitstekend. Vooral het starten gaat super.

25. ijskonijn

ijskonijn 4e Versnelling

Sluit mij aan bij paneuroel als ik bij wezen van spreken naar de startknop kijk loopt hij al.
    gr ijskonijn

• Leuk Leuk x 1

Deel Deze Pagina